خانه مجموعه به تاریخ جلسه از راه دور

بوستون – ماساچوست خانه خواهد مبادرت به قلمرو ناشناخته شنبه هنگامی که نمایندگان بحث و بازیگران رول-تماس آرا از

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

بوستون – ماساچوست خانه خواهد مبادرت به قلمرو ناشناخته شنبه هنگامی که نمایندگان بحث و بازیگران رول-تماس آرا از راه دور در کوتاه مدت قرض گرفتن لایحه

قوانین اضطراری که دموکرات و جمهوری خواه توافق رهبران به دوشنبه خواهد شد اجازه می دهد خانه را به از سرگیری رسمی قانونگذاری جلسات است که صورت گرفته است از زمان قبل از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر اعلام وضعیت اضطراری دو ماه پیش بیش از COVID-19 شیوع.

خانه را در نظر بگیرید بیل بیکر (H 4677) که اجازه می دهد تا خزانه دولت به قرض گرفتن نامشخص مقدار پول به تعادل مالی سال 2020 بودجه — که به احتمال زیاد خواهد شد در صورت چند میلیارد دلار کسری به دلیل همه گیر و پرداخت آن را در سال مالی 2021.

بخشی از این بدهی را تحت پوشش مالیات بر درآمد رسید. ماساچوست به تعویق افتاد مالیاتی آن-آخرین مهلت تشکیل پرونده از 15 آوریل تا 15 ژوئیه که تهی درآمد.

نمایندگان تشکیل خواهد شد خانه رسمی جلسه در ساعت 11 صبح و انتظار رول تماس برای شروع در 1 بعد از ظهر رهبری را تشویق به عنوان بسیاری از کاربران که ممکن است به تلفن در جای حضور در جلسه در فرد است.

نمایندگان مجلس طرح یک محاکمه اجرا در از راه دور رای گیری روز شنبه قبل از ثبت رای در کوتاه مدت قرض گرفتن مجوز.

تحت قوانین موقت که دیدم قابل توجهی حزبی بحث قبل از رهبران به یک مصالحه, اعضای, باید, اطلاع, بخش مانیتور در صورتی که مایل به صحبت می کنند به نفع یا علیه یک لایحه توسط 10 صبح بدون اصلاحات ذکر شده بود در این لایحه عنوان صفحه 9:30 صبح و خانه منشی گفت: نمایندگان مجلس تا به حال ابلاغ نشده و اگر هر گونه اصلاحات خواهد بود واصل شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب