Minor league baseball season لغو برای سال 2020

ST. پترزبورگ فلوریدا. — بیس بال را جزئی لیگ لغو شد فصل خود را روز سه شنبه پس از لیگ اصلی بیس بال تصمیم به ارائ

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا. — بیس بال را جزئی لیگ لغو شد فصل خود را روز سه شنبه پس از لیگ اصلی بیس بال تصمیم به ارائه هر بازیکن را به خود وابسته به تیم میان coronavirus بیماری همه گیر.
انجمن ملی حرفه ای بیس بال لیگ لیگ کوچک حاکم بر بدن ساخته شده از مدتها انتظار اعلام. حرفه ای بیس بال توافق بین این رشته و افراد زیر سن قانونی منقضی می شود پس از این فصل و MLB پیشنهاد کرده است که کاهش حداقل اعضا از 160 به 120.
"اگر ما نا امید شده توسط MLB تصمیم های ریسندگی باقی می ماند متعهد به ادامه کار با شهر لاول, Middlesex County, و مشترک المنافع ماساچوست مقامات برای اطمینان از سلامت و ایمنی و رفاه شهروندان در تمام طول این بی سابقه COVID-19 گیر" در لوول ریسندگی گفت: در آزادی مطبوعات.
"در انطباق با پروتکل های تعیین شده توسط دولت های محلی و مقامات بهداشتی این ریسندگی نگاه رو به جلو به توسعه فرصت هایی را برای شادی و هیجان به LeLacheur پارک در زمان مناسب بعد از این سال است."
MLB در حال حاضر گفت: باشگاه ها به حفظ و گسترش 60 بازیکن در استخر که 30 بازیکن می تواند فعال در طول دو هفته اول از شروع فصل در اواخر ماه جولای.
"این بی سابقه بار برای کشور ما و سازمان ما به عنوان این اولین بار است که در تاریخ ما است که ما تا به حال یک تابستان بدون minor league baseball بازی" انجمن ملی رئیس جمهور پت اوکانر. "در حالی که این یک روز غم انگیز برای بسیاری از این اعلام حذف عدم قطعیت در اطراف 2020 فصل و اجازه می دهد تا تیم ما برای شروع برنامه ریزی برای یک بازی هیجان انگیز 2021 فصل مقرون به صرفه سرگرمی خانواده."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن