ببخشید ؟ کاملا. فراموش کرده ام ؟ هرگز

که ایده روشن شد آن را ببخش و فراموش کرده ام ؟ این یک اصطلاح از زبان انگلیسی برای بیش از 600 سال در عین حال که

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

که ایده روشن شد آن را ببخش و فراموش کرده ام ؟ این یک اصطلاح از زبان انگلیسی برای بیش از 600 سال در عین حال که آن را واقعا خوب مشاوره ؟ از من بپرسید زیرا زمانی که ما در حال توصیه به بخشش که به نظر می رسد بسیار کلمه بعدی همه ما فکر می کنم.

در عین حال من فکر می کنم فراموش کردن است که تنها به نفع کسی است که اشتباه انجام می شود در وهله اول. من مطمئن هستم که آنها می خواهم برای شما برای فراموش کردن آنچه که آنها انجام داد.

من حدس می زنم آن گناه که اولین اختراع عبارت به خود را قلاب. نه خیلی سریع. به خاطر سپردن است که پاسخگویی. مثلا ما قطعا باید به یاد داشته باشید آمریکا مؤتلفه تاریخ است. که همان چیزی که به عنوان ارج نهادن به آن است. ما مکان های خاص برای چیزهایی که ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما را فراموش نکنید. آنها در همان مکان ما قرار داده و همه چیز ما مایل به افتخار. ما را ببخش ما در گذشته به منظور آمدن به شرایط با آن است. اما ما نمی خواهد انجام رساندن آن را با فراموش کردن. برخی از تاریخ فقط نیاز به محل مناسب و زمینه.

فقط به عنوان یک تفاوت وجود دارد بین به یاد و احترام وجود دارد تفاوت بین فراموش کردن و آمرزنده است. آمرزنده و مهربان است در مورد رها از خشم و صدمه دیده ما تجربه به عنوان یک نتیجه از شخص دیگری اقدامات و دیگر اجازه می دهد کسانی که احساسات بر ما داشته باشند. آن را اجازه دادن به آنها را خاموش قلاب. آن را در مورد رها از سمی عواقب تجربه ما. آنها دیگر در خدمت یک هدف به جز ما را به عقب.

ما در ادامه عاطفی نگه دارید و بر درد ما تنها کمک می کند تا آنها را نگه دارید برنده هر زمان ما صدمه دیده است به یاد پذیر است. تا زمانی که ما نمی ببخش, خود چاقو هنوز در زخم انجام آن آسیب برساند. فقط آنها لازم نیست برای انجام هر چیزی به جز رفتن با زندگی خود را. ما آنهایی که در حال حاضر نگه داشتن چاقو در محل. شما می توانید آن را در حال حاضر.

از آن زمان به زخم التیام یابد. که نمی تواند اتفاق می افتد به طور کامل اگر ما را فراموش کرده ام در مورد آنچه ما صدمه دیده است در وهله اول. ما نمی توانیم از یاد ما محاکمات اگر ما را فراموش کرده ام در مورد آنها. به یاد در حالی که آمرزنده کلید و همچنین به عنوان سخت ترین چیز برای انجام.

از آن آسان است برای حفظ بخشش هنگامی که فراموش کرده ایم صدمه دیده است. متاسفانه این که چگونه تاریخ تکرار می شود زمانی که ما برس ما گذشته زیر فرش. اما ما می توانیم جداگانه دو. ما می توانیم از طریق کار و التیام درد عاطفی در حالی که حفظ این واقعیت تاریخی است. این است که اساس همه تروما درمان است.

آن را قابل فهم می گویند چیزی شبیه "من هرگز آنها را ببخش و برای چه آنها را تا زمانی که من زندگی می کنند." آمرزنده و مهربان است condoning. شما می توانید کسی را ببخشید که شما هنوز هم برنامه ای برای تحت پیگرد قانونی قرار. اما از آن خواهد شد آسان تر برای ایجاد راه حل های است که در واقع همه چیز را تغییر دهید برای بهتر نه فقط تداوم پیر چرخه انتقام. این است تفاوت بین retributive عدالت و عدالت ترمیمی. یکی فقط مجازات دیگر می خواهد بدانید چرا این اتفاق افتاد و گام به التیام زخم اصلی پس از آن هرگز دوباره اتفاق می افتد. یک سکوت یک زنگ به جهان دیگر حلقه های آن است.

ما نمی ببخش به منظور اجازه می دهد تخلف فرصت را تکرار می کنند. گاهی اوقات که به معنی آمرزنده کسی که صرفا برای خود ما, خاطر, اما, ادامه, ارتباط, از آنجا که اعتماد از بین رفته است. بخشش به این معنا همیشه با هم دوباره. گاهی اوقات آن را فقط به بسته شدن.

بخشش خود چیزی است که ما فقط یک بار در در حالی که آن را در زندگی تمرین. آن را ناشی از عمل nonresistance. به عنوان شما ممکن است به یاد داشته باشید nonresistance یک پلت فرم اجازه می دهد که به ما اجازه می دهد برای دیدن کسانی که تجاوز علیه ما در بیشتر انسان نور است. Nonresistance آماده سازی برای بخشش. "وجود دارد اما به فضل خدا رفتن من" ما forgivingly ممکن است می گویند زمانی که متوجه می شوند که تا به حال کفش به پای دیگر ما ممکن است انجام داده ام همین است.

هنگامی که کسی به ما صدمه یا به عمد و یا به طور تصادفی ما تحت شیمیایی و استرس عاطفی پروتکل در بدن ما است. بسته به اینکه آیا یا نه به کسی آزار ما پشيمان است و شاید اعتبار ما تجربه واقعی عذرخواهی ما قادر به دستیابی به یک احساس آرامش در مورد آنچه اتفاق افتاده است می تواند حرکت کند.

اما به طور معمول اتفاق می افتد. به خصوص با بیشتر جرایم جدی است. آن را اغلب ما نوعی از اعتبار و ندامت ما واقعا باید از کسانی که میرم آزار ما. ما معمولا به بخشش کسانی که در واقع درخواست برای بخشش ما و کسانی که احتمالا هیچ علاقه ای به اعتبار ما تجربه منفی با آنها.

صلح درونی ما نیست دست به ما بر روی صفحه گرامافون نقره ای; ما باید برای آن کار می کنند. که در آن شیوه زندگی در آمده است. Dharmas. آنها راهنمای ما به سمت راست اقدامات ما ممکن است در غیر این صورت تنها قادر به مدیریت تحت کامل ترین شرایط. و زندگی این است که به ندرت اگر هرگز کامل. ما نیاز به ابزار. ما نیاز به تمرین.

متوجه تفاوت بین خشم و غضب. خشم انگیزه گاهی اوقات حتی مولد. خشم تنها مخرب است. اگر شما احساس خشم و حتی حق آن را به معنی وضعیت نقل مکان کرد شما را به یک دولت از کاهش اثربخشی به سمت هدف خود. شما اجازه آن را به رفتن بیش از حد. اقدام به اصلاح آن.

به عنوان یک ورزش نسبت به این را امتحان کنید برای دیدن بشریت در حریف خود را و اجازه می دهد از وجود خود ترس است. برای آنها دعا کنید. این را جبران تعادل در شیمی مغز و downshift خشم خود را به یک موثر تر و کمتر شخصا مضر, معمولی, پیر خشم. اقدامات خود را منعکس خواهد کرد خود را بالاتر حضور ذهن و آنها حتی ممکن است تحت تاثیر قرار چگونه حریف خود را پاسخ می دهد. این است که آگاهی در محل کار در اینجا ، شما چه فکر می کنید ؟

عمل بخشش روزانه برای خودمان و دیگران آغاز می شود که همه چیز را در راه های کوچک است. متوجه احساسات خود را. Don't judge آنها فقط متوجه آنها است. منفعلانه رعایت آنها را به عنوان اگر شما تا به حال یک مینی سریع القلم نشسته بر روی شانه خود را یادداشت برداری است. ببینید اگر شما متوجه یک الگوی انواع چیزهایی که شما ناراحت ترین. اگر شما یک الگوی وجود دارد ممکن است چیزی در شما باعث شده همه چیز داشتن هیچ ربطی به وضعیت کنونی است. کنجکاو در مورد آنها.

مطمئن شوید که شما را در درک محرک های خود را و اجازه نمی دهد آنها تاثیر منفی زمان حال است. گاهی اوقات ما بیشتر خصمانه نسبت به ما چیست و یا از لحظه ای مورد نیاز است. ما بود فوران همه برای کسی که فقط ناراحت ما ؟ و یا برخی از اضافی باقی مانده از گذشته است ؟ زمانی که لاستیک واقعا بازدید از جاده در زندگی تمرین بخشش. ما باید برای باز کردن قوطی کرم ما اجتناب شده است. همیشه وجود دارد یک پشته از چیزهای قدیمی در حال انتظار برای اجازه رفتن. تراشه در دور شمع یک چیز در یک زمان. شما خواهد شد شگفت زده چگونه به سرعت از آن می رود هنگامی که شما شروع به.

متوجه چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما دیوانه. این بسیار مهم است. اگر شما یک فرد است که بالند در مورد چگونه هیچ کس می خواهد به در خود را به طرف بد و یا اگر شما را به غرور و افتخار در برگزاری به کینه شما ممکن است برخی از کار را به انجام در این منطقه است. اگر شما بر این باورند که هیچ کس می تواند قابل اعتماد و که شما اعتماد به هیچ کس به عنوان یک اصل مهم شما قطعا برخی از بخشش کار را به انجام. و آن را نمی خواهد بود آسان است. اما آن را به زندگی خود را تغییر دهید. شروع به کوچک. جلوگیری از انتقام در تمام هزینه ها حتی اگر این به معنی بلع خود را از غرور و افتخار است. نگران نباشید, شما نمی خواهد در خفه کردن آن است.

را انتخاب کنید برای دیدن کرامت و انسانیت در آن ایم که به شما صدمه دیده و درمان آنها را به عنوان چنین است. آنها هنوز هم مسئول اعمال خود, اما شما دیگر نمی خواهد یک قربانی از ایشان.

ویل Darcangelo M. Div., وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن