بیشتر می خواستم لوول قتل مظنون در زیرزمین

رودخانه سقوط — یک هفته-جستجوی طولانی برای 20 سال لوول مرد متهم به قتل یک زن با زخم گلوله به سر, به پایان رسید,

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

رودخانه سقوط — یک هفته-جستجوی طولانی برای 20 سال لوول مرد متهم به قتل یک زن با زخم گلوله به سر, به پایان رسید, بعد از ظهر سه شنبه به عنوان لوول پلیس و پلیس ایالتی خشونت فراری دلهره بخش محاصره خانه در Stevens خیابان در رودخانه سقوط.

پلیس ایالت خاویر DeJesus سعی به اجرا کردن درب عقب هنگامی که او را دیدم پلیس نزدیک شدن 132 Stevens سنت در رودخانه سقوط حدود 1 p. m., اما که DeJesus به سرعت فرار در داخل زمانی که او را دیدم پلیس را به عنوان به خوبی.

پلیس به زودی در بر داشت DeJesus پنهان شدن در زیرزمین و او را به بازداشت بدون بیشتر حادثه, دولت, سخنگوی پلیس دیوید Procopio گفت.

ساعت بعد لوول پلیس ساخته شده یکی دیگر از بازداشت در مورد این زمان در لوول, زمانی که آنها به اتهام کوری Roy, 20, از لوول با لوازم جانبی پس از این واقعیت به قتل به اتهام کمک به DeJesus دوری کردن از اجرای قانون با توجه به Meghan کلی سخنگوی دادستان منطقه ماریان رایان.

خاویر DeJesus, 20, از لوول که می خواستم در یک حکم شارژ او را با Tuessday شب قتل Deija مندز, 23 بود که به ضرب گلوله در سر به عنوان او نشسته در یک شورلت تاهو در خیابان مرجان. عکس حسن نیت ارائه میدهد Middlesex منطقه دفتر دادستان.

DeJesus شده بر روی لام پس از مدت کوتاهی پس از 23 ژوئن هنگامی که او گفته شات Deija مندز, 23, از بوستون در سر به عنوان او نشسته در صندلی راننده یک شورلت تاهو پارک شده در مقابل یک خانه در خیابان مرجان در حدود 3:30 p. m. در یک بعد از ظهر آفتابی. مندز بود در صحنه مرده.

رایان که در پاسخ به صحنه کشتار و دیدم مندز بدن هنوز داخل SUV گفت مندز و DeJesus یکدیگر می دانستند و استدلال بودند بیش از یک وسیله نقلیه موتوری که DeJesus ماشه کشیده.

مدت کوتاهی پس از کشتن پلیس و کارآگاهان داده شده به دفتر دادستان منطقه به دست آمده حکم شارژ DeJesus با قتل تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از یک خانه حمل اسلحه بدون مجوز و در اختیار داشتن مهمات بدون FID کارت.

زمانی که DeJesus شد و هنوز هم در اجرا بیش از یک هفته بعد پلیس دولت اضافه شده او را به خود بیشتر می خواستم لیست, ایجاد و به اشتراک گذاشتن می خواستم پوستر با نام عکس و توضیحات از اتهام جرم و جنایت است.

Angel Garcia, 29, Devine McKinney, 21 و سلنا Simonphone, 22, همه لاول برگزار شد به قید وثیقه به عنوان چهره آنها به اتهام تهدید و ارعاب از یک شاهد عینی در ارتباط با این مورد. مککیننی و Simonphone نیز اتهام لوازم جانبی پس از این واقعیت از حمله و باتری با یک سلاح خطرناک در ارتباط با این حادثه است.

هر سه نفر arraigned در لوول دادگاه منطقه در اواخر ماه ژوئن. مککیننی را به قید وثیقه لغو شد در یک مورد انتظار در حالی که به قید وثیقه در این مورد راه اندازی شد در $25,000 پول نقد. گارسیا دستور داده شد برگزار می شود در $40,000 نقدی به قید وثیقه. Simonphone دستور داده شد برگزار شد 7500 دلار پول نقد وثیقه.

DeJesus و روی هر دو arraigned شنبه در لوول دادگاه منطقه.

دستگیری DeJesus دوم دستگیری از روز مربوط به کسی که در لیست تعقیب با توجه به Procopio که گفت: 34 سال می خواستم برای یک قتل در لین واقع شده بود دستگیر و در مین



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب