با وجود همه گیر آقایان Songsters آواز خواندن در

توسط Meg مک اینتایرلوول — آرایشگاه هماهنگی چیز جدید با چهار بخش آواز سنت قدمت آن به قرن 19. اما در عصر coronav

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

توسط Meg مک اینتایر

لوول — آرایشگاه هماهنگی چیز جدید با چهار بخش آواز سنت قدمت آن به قرن 19. اما در عصر coronavirus محلی سلمانی گروه گرفته شده یک چرخش جدید در سبک است که بصورتی پایدار و محکم ریشه دارد در سال 2020 است.

آقایان Songsters یک لوول-بر اساس فصل سلمانی هماهنگی جامعه شده است برگزاری جلسات مجازی در زوم از مدارس و کسب و کار تعطیل در ماه مارس به ساقه جزر و مد از این بیماری همه گیر.

برای نگه داشتن اعضای خود را آواز خواندن و اجرای گروه تولید کرده مجازی کر ویدئوها آواز "با هم" با تمام قطعات جداگانه ثبت و ترکیب بعد.

"این یک نوع متفاوت از روند برای ما اما بچه ها هنوز هم علاقه مند و بچه ها هنوز هم لذت بردن از آن. ... آن را بیش از فقط یک گروه کر" رئیس جمهور جفری پرنده از اتکینسون N. H. گفت. "این واقعا کمک هزینه تحصیلی از آقایان که لذت بردن از هر یک از دیگر شرکت ها و آنها هم به خاطر موسیقی, اما آنها هم بمانند چرا که از یک پیوند بسیار قوی و دوستی و روابط است."

پس از همه گیر در زمان برگزاری به میزبانی چندین گروه سخنرانان در طول زوم جلسات از جمله چاد و بنت, یک عضو سابق دیزنی شیک Dans سلمانی و مارتی مونسون مدیر عامل شرکت سلمانی هماهنگی جامعه است که در نشویل. این songsters حتی صرف یک جلسه آموزش نحوه استفاده از Audacity یک نرم افزار ویرایش صوتی, به طوری که هر عضو می تواند ضبط و ویرایش قطعات خود را.

دستیار کارگردان ریچارد Critz از Hollis, N. H. شده است اسپلایسینگ آهنگ های صوتی با یکدیگر برای ایجاد یک منسجم قطعه. بین همگام سازی صدای قطعات و تمیز کردن آنها, او گفت: آن طول می کشد حدود یک ساعت و نیم در هر صدا برای قرار دادن با هم و کر اخیر ضبط "این تنها یک کاغذ و ماه" در زمان او حدود 10 ساعت به پایان برساند. یک بار Critz کارشناسی ارشد, صوتی, کارگردان جیمز ژامبون از توکسبری, پردازد ویرایش ویدئو.

"بنابراین ما در حال تلاش برای قرار دادن یک محصول با کیفیت بالا با استفاده از یک فرایند است که کمک می کند تا بچه ها یاد بگیرند که چگونه به بهتر خوانندگان و بهتر اجرا در حالی که ما دور" ژامبون گفت.

آن را نیز یک فرصت برای خوانندگان برای دریافت بیشتر توجه شخصی از بخش خود را از رهبران و اعضای چرا که آنها با تمرکز بیشتر بر روی فردی خود را بخشی از آواز و با این گروه به عنوان یک کل. پس از هر عضو سوابق و ویرایشهای خود را از فایل های صوتی بخش رهبران به بازخورد دقیق و نقطه ای از مناطق خاص را برای بهبود.

"یکی از چیزهایی که ما تبدیل شده است و ما تبدیل به یک کمی بیشتر از ضبط تکنسین در خود ما" Critz گفت. "... ما در حال حاضر می دانم که چگونه و ابزار برای رفتن به عقب و کمی patchup و ما می توانیم خود ما را ضبط و سپس اکنون می توانید آنها را."

"در برخی از راه این است که آوردن کر به یک بیت از یک سطح جدید چون بچه ها در حال گرفتن بیشتر و بازخورد" وزیر جسی Heines از شمال Chelmsford, اضافه شده.

وجود دارد قطعا اشکالاتی به این مجازی جدید آواز محیط زیست از جمله این که اعضا نمی تواند شنیدن هر یک از دیگر در طول تمرینات با توجه به محدودیت های ویدئو کنفرانس فناوری است اما اعضا گفته شده است: مزایا — و آنچه مهم است حفظ این گروه آواز و درگیر در موسیقی است.

"اگر وجود دارد راه را برای من به همه شنیدن آواز در همان زمان و در صورتی که تکنولوژی وجود داشته و سپس این قطعا لذت بخش تر است. اما من فکر می کنم آنچه اتفاق خاصی در مورد این گروه در طول این بیماری همه گیر ما شده است قوی تر و بیشتر به آن از همیشه" ژامبون گفت. "ما در حال یادگیری چیزهای جدید ما در حال تلاش برای بهتر خودمان را از طریق فرآیندهای مختلف و متفاوت فردی توجه است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آقایان Songsters بازدید www.gentlemensongsters.org. این گروه در حال حاضر پذیرش اعضای جدید و کسانی که علاقه مند به پیوستن به گروه کر برسد در gentlemensongsters@gmail.com یا 978-267-1644. فصل جلسات سه شنبه ها ساعت 7:30 p. m.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن