DeMasi هموار راه را برای ازدواج همجنسگرایان در ماساچوست

لابی Sal DiMasi اولین مشتری باید ماساچوست و سیاسی و حزبی.و است که فقط ممکن است اتفاق می افتد. DiMasi به عنوان

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

لابی Sal DiMasi اولین مشتری باید ماساچوست و سیاسی و حزبی.

و است که فقط ممکن است اتفاق می افتد.

DiMasi به عنوان سخنران ماساچوست مجلس نمایندگان از سال 2004 تا 2009 مسلما آیا بیشتر برای پیشبرد ازدواج همجنسگرایان در ماساچوست از هر کس دیگری مستقیم و یا گی

در حال حاضر پس از اینکه اجازه خروج از زندان فدرال در سال 2016 در دلسوز انتشار — او تا به حال شده است مبارزه با سرطان — ماساچوست برتر دادگاه در اوایل این ماه پاک راه را برای DiMasi به ثبت نام به عنوان یک لابی گر.

"ما می دانیم چه باور نکردنی دارایی او خواهد بود برای ما یا برای هر سازمان کاملا" Arline آیزاکسون co-صندلی گی, سازمان, گفت:.

پس عزیزم از لیبرال ها DiMasi امیدوار به شنیدن از افراد و سازمان هایی که ارزش او را و گذشته خود را از خدمات در حقوق بشر, بهداشت و محیط زیست است.

قاضی رابرت گوردون حاکم در اوایل این ماه لغو شد وزیر امور خارجه ویلیام گالوین تصمیم رد DiMasi نرم افزار به لابی بر این اساس است که DiMasi مجرم شناخته شده بود در فدرال به اتهام فساد و اخاذی اتهامات عنوان شده علیه.

تصمیم دادگاه باز درب برای DiMasi وکیل سابق/قانونگذار آموزش برای ساختن یک زندگی انجام آنچه او می داند که بهترین قانون است.

گالوین دفتر نظارت بر ثبت نام از لابی در بیکون هیل. گالوین خدمت در خانه با DiMasi قبل از تبدیل شدن به وزیر امور خارجه. او جذاب است قاضی تصمیم به منظور حفظ DeMasi از تبدیل شدن به یک لابی یک حرکت است که خانه ملت به طور منظم پیدا کردن کینه توز.

باید DiMsi غالب او را تبدیل به یکی از بیش از 1500 ثبت نام لابی که پرداخت می شود به انجام کسب و کار در بیکون هیل است که تقریبا هفت بار تعدادی از قانونگذاران در هر دو مجلس نمایندگان و سنا.

پس از پنج خشن سال زندان جایی که او و حامیان او ادعا می کنند که او رد شد پزشکی کافی توجه DiMasi ظهور به عنوان یک اصلاح طلب.

سلامت خود را به عنوان بازگشت DiMasi, 74, که در خدمت به عنوان یک دولت نماینده از شمال برای پایان دادن به 30 سال خواسته برای "یک شانس دوم." او می خواست برای بازگشت به خانه ملت برای به دست آوردن یک زندگی و این بار به عنوان یک لابی گر مانند دیگر خانه سابق سخنرانان و سنا رئیس جمهور در گذشته انجام داده اند.

"هر آنچه که شما فکر می کنم من فکر می کنم بدهی به جامعه و من فکر می کنم من می توانم یک شانس دوم به کمک شهروند به طوری که من می تواند به نفع شهروندان ماساچوست" DiMasi گفت: زمانی که او برای اولین بار خود را ثبت لابی نرم افزار.

DiMasi محکوم شد در سال 2010 از تکان دادن کردن یک کامپیوتر شرکت به دنبال دولت قرارداد. او محکوم به هشت سال زندان. وجود دارد خیلی بیشتر به این مورد از همیشه آمد اما آن است که همه تا حد زیادی فراموش شده تاریخ در حال حاضر.

چه شده است همچنین تاریخچه — اما نباید فراموش شود — نقش DiMasi در هموار کردن راه برای قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان در ماساچوست مسئله ای است که در سال 2008 کاملا بحث برانگیز در ماساچوست و در سراسر کشور است.

آن زمانی بود که چنین مترقی دموکرات مشاهیر همانطور که باراک اوباما و هیلاری کلینتون هر دو در حال اجرا برای رئیس جمهور مخالف بودند به قانونی کردن ازدواج همجنس بازان.

در حالی که ماساچوست دادگاه عالی قضایی در یک بحث برانگیز چهار به سه رای قانونی ازدواج همجنسگرایان در سال 2003 تبدیل شدن به دولت برای اولین بار در کشور به انجام این کار, آن را هنوز هم یک چیز انجام شده.

مخالفان ازدواج همجنسگرایان — و بسیاری وجود دارد — نقل مکان کرد و به این موضوع در انتخابات برای رای دهندگان تصویب. در آن زمان به نظر می رسد که اکثر رای دهندگان خواهد رای در برابر قانونی اگر آن را به نظر می رسد به عنوان یک سوال در سال 2008 مطرح شد ،

در رای گیری مخالفان مورد نیاز فقط 50 رای در دو پی در پی جلسات قوه مقننه در جلسه مشترک جلسه — 160 نمایندگان و 40 سناتور. به تعجب بسیاری این موضوع رو 62 رای در سال 2007 در جلسه مشترک, 12 بیش از مورد نیاز است. رای گیری زده و وحشت در جامعه همجنسگرا.

DiMasi بود که سخنران به نام رای "توهین آمیز و اسفناک است." او وعده داده شده به نوبه خود رای اطراف. و او انجام داد.

زمانی که این موضوع آمد تا در جلسه دوم در سال 2008 آن 62 رای بودند محدودتر هم تا 45 پنج کمتر از مورد نیاز برای دریافت این موضوع قبل از رای دهندگان. آن را بیش از.

آخرین مانع برای اجرای حقوق همجنسگرایان و حذف شد. ازدواج هم جنس قانون تبدیل شد به لطف DiMasi.

"او قهرمان ما" آیزاکسون گفت.

که رای دهندگان بودند هرگز مجاز به رای دادن در آن است ؟ خوب است که داستان دیگری است.

نظرات به ایمیل luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب