مراقبت خواست در اطراف Gardiner سرريز سد در دریاچه Diefenbaker

محتوای مقالهساسکاچوان آب آژانس امنیت (WSA) دوباره یادآوری boaters و عموم مردم به فوریت توجه به ایمنی علامت و م

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان آب آژانس امنیت (WSA) دوباره یادآوری boaters و عموم مردم به فوریت توجه به ایمنی علامت و محافظ شناور در اطراف Gardiner سرريز سد در دریاچه Diefenbaker.

"وجود دارد هر دو شخصی و ایمنی عملیاتی در معرض خطر است که می تواند رخ دهد اگر boaters نادیده گرفتن ایمنی علامت و رمز عبور محافظ ورود رونق به ورودی کانال. این می تواند به طور بالقوه باعث یک وضعیت که در آن یک کشتی می تواند از لحاظ جسمی و نه فرار از زمان و کشیده می شود به سرریز ساختار" به WSA گفت: در انتشار صادر دوشنبه.

به طور مشابه, WSA می گوید مردم نباید جاده و به طور مستقیم رویکرد سرریز (برای مثال رفتن به پایین خاکریزی و یا ایستاده در امتداد بال دیوار). در کل خروج از Gardiner سد از سرریز و نیروگاه در حال حاضر حدود 700 متر مکعب در ثانیه (m3/s) با 300 m3/s منتشر شده از طریق سرریز دروازه.

"جریان سرریز آزاد در ادامه به ارائه خطر و آزادی ممکن است افزایش, افزایش خطر بیشتر اگر مصرف کانال وارد شده است" این نسخه اضافه می کند.

تفریحی boaters و بازدید کنندگان به این منطقه در حال یادآوری به یک بستر گسترده از سرریز به خصوص در روزهای آینده, تمرین خوب آبزی ایمنی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن