ثبت تغییرات شرکت چقدر زمان می برد؟

سامانه ثبت و تغییرات شرکتها برای ثبت تغییرات در کمپانی , ابتدا کلیه اعضا بایستی با تغییرات موافقت نمایند تا آ

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1400

سامانه ثبت و تغییرات شرکتها

برای ثبت تغییرات در کمپانی , ابتدا کلیه اعضا بایستی با تغییرات موافقت نمایند تا آنان‌را ثبت نمایند . این سندها مشتمل بر مورد ها تحت است :

تشکیل گرد هم آیی و انتخاب صورتجلسه تغییرات با اعتنا به جور تغییرات ( معمولاً یک گردهمایی همگانی , ثبت تغییرات شرکت یک نشست همگانی فوق العاده یا این که یک هیئت مدیره )

سندها هویتی اعضا و سهامداران کمپانی ( تنها یک ورژن از آن کافی است و تأیید اصل یا این که مدرک سوابق اضطراری نیست )

 

مهلت ثبت تغییرات شرکت

در شرایطی‌که بعد از ثبت کمپانی و عمل کمپانی شما به عارضه ها متعدد تغییراتی تولید شد , ثبت تغییرات شرکت  می بایست این تغییرات را در اداره برای ثبت شرکتهای با خبر فرمائید و این تغییرات و کارها آن و سرویس ها تازه را به مقامات ذی‌ربط اطلاع دهید .

ثبت تغییرات کمپانی می‌تواند عوارض متفاوتی داشته باشد  ثبت تغییرات شرکت و قادر است تغییرات متفاوتی باشد که به یکسری مورد اشاره می‌کنیم .

 

ثبت و تغییرات شرکت

بعداز ثبت پروتکل تغییرات کمپانی در سیستم و قبول پایانی , 3 روز زمان دارید که مدارک را از روش پست ارسال نمائید .  ثبت تغییرات شرکت معمولاً در شرایطی که تمام فرآیند را فارغ از اتلاف وقت انجام دهید , ثبت تغییرات شرکت  قابلیت و امکان ثبت تغییرات کمپانی در برهه زمانی 10 روز کاری , کمتر از آن زمان موجود هست , چون پروتکل های مو جود در دفترخانه بایستی به وسیله یک کارشناس سنجیده شود , نهاد های ثبت  ثبت تغییرات شرکت مسئولیتی ندارند . ما پروتکل امضا را پیاله یک روز در موسسه ثبت به شما تحویل خوا‌هیم بخشید .

 

نحوه ی ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

 ثبت تغییرات شرکت بها ثبت تغییرات بستگی به تعداد دقیقه دارااست . از آن جا که هر دقیقه یک نام نویسی غیروابسته و یک خبر نامه غیر وابسته قانونی و توزیع شده موجود هست , ثبت تغییرات شرکت  در شرایطی‌که سوای نماینده قانونی یا این که م institutionسسه دیگری به تنهایی مبادرت فرمایید , حدود 200000 بدن برای نام نویسی در هر دقیقه هزینه خواهید کرد , البته در صورتی با موسسه ما فعالیت فرمائید ,  ثبت تغییرات شرکت معمولاً فارغ از اندیشه کردن , ارزش خبر نامه , بها هر دقیقه فی مابین 400 تا 600 هزار بدن است که ناشی از بها خبر نامه است

مراحل ثبت تغییرات کمپانی چیست؟ ثبت تغییرات چه میباشد و برای هر تصمیم و تغییر‌و تحول چه دقایقی  ثبت تغییرات شرکت می بایست گزینش کنیم , چه دوران ارتفاع می کشد؟ در ذیل به تمام این سوال های به صورت مفصل جواب خوا‌هیم اعطا کرد

 

ثبت تغییرات شرکتهای سهامی خاص

 ثبت تغییرات شرکت متقاضی ها میتوانند بعداز نام نویسی در کمپانی خویش تغییراتی تولید نمایند که ممکن است مشتمل بر موردها ذیل باشد :

تغییر تحول در اساسنامه ,  ثبت تغییرات شرکت نظیر نشانی کمپانی یا این که اسم یا این که قضیه عمل یا این که بند اساسنامه ( این موضوعات به صورت فوق العاده ای از اختیارات مجمع همگانی بیرون است .

تغییرات در میزان سهام یا این که بیش تر شدن سهیم تازه ثبت تغییرات شرکت  و موردها دیگر هم در اختیار مجمع همگانی جای‌دارد .

تمدید مدیران یا این که تغییر‌و تحول سمت ها که معمولاً از اختیارات هیئت مدیره است و نیازی به تشکیل گردهمایی ندارد .

اعتنا : نخستین از تمامی , اساسنامه شما بایستی  ثبت تغییرات شرکت خوانده و سنجیده شود و هریک از موردها فوق به عهده سهامداران و مجمع یا این که هیئت مدیره است .

در‌حالتی که قصد انجام هرمورد از این تغییرات را دارید , اضطراری است اقدامات رسمی انجام دهید , براین اساس  ثبت تغییرات شرکت در صورتیکه نمی دانید چه‌طور تغییرات کمپانی از یک‌سری نحوه تصحیح می شود , پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر بخوانید .

هرمورد از مواد ثبت تغییر‌و تحول ممکن است برای شما یه خرده نا مفهوم باشد , براین اساس ما ابتدا ورقه ها ما یحتاج برای ثبت تغییرات کمپانی را توضیح خوا‌هیم بخشید ,  ثبت تغییرات شرکت  بعد از آن به صورت خلاصه ثبت تغییرات را در هر حال توضیح خوا‌هیم اعطا کرد .

 

 

 

 

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود

اساسنامه کمپانی , تعداد و مقدار سهام کمپانی ( لیست شرکا با میزان سهام هر فرد ) و داده ها نام و نشان اعضا برای اشتراک در هر دقیقه مایحتاج است .

 

ثبت تغییرات در شرکت تعاونی

 

آری , البته در شرایطی که قبلاً این عمل را با راهبرد  ثبت تغییرات شرکت فرد دیگری انجام داده باشید , در غیر این صورت احتمالاً در ساخت صورتجلسه ای که قانون ها مختص خویش را دارااست یا این که پس از نام نویسی در سیستم و نشر اوراق خطا میکنید  ثبت تغییرات شرکت و التماس شما رد می شود و بایستی این فعالیت را انجام دهید مجدد مسیر . در صورتی‌که قبلاً این فرایند را انجام نداده اید با ما مشورت کردن نمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن