برزیل لبه سمت در حال بزرگ بعدی coronavirus نقطه داغ

توسط دیوید BILLER, مارسلو ده سوسا و آدم گلرریو دو ژانیرو (AP) — برزیل در حال ظهور است به عنوان به طور بالقوه ب

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

توسط دیوید BILLER, مارسلو ده سوسا و آدم گلر

ریو دو ژانیرو (AP) — برزیل در حال ظهور است به عنوان به طور بالقوه بزرگ بعدی نقطه داغ برای coronavirus میان رئیس جمهور Jair Bolsonaro اصرار آن است که فقط "کمی آنفولانزا" و دارد که بدون نیاز به محدودیت های شدید است که کاهش عفونت را گسترش در اروپا و آمریکا

به عنوان برخی از ایالات آمریکا و کشورهای اروپایی نقل مکان کرد و به تدریج از دوشنبه به سهولت و محدودیت های خود را در جنبش و تجارت تشدید شیوع در برزیل — امریکا بزرگترین کشور با 211 میلیون نفر — تحت فشار قرار دادند و برخی از بیمارستان ها به نقطه شکستن با نشانه هایی که رشد تعداد قربانیان در حال حاضر در حال مرگ در خانه.

"ما باید همه شرایط را در اینجا برای همه گیر شدن بسیار جدی تر گفت:" پائولو برندن یک virologist در دانشگاه سائو پائولو.

برزیل رسما گزارش داد حدود 4500 کشته و تقریبا 67,000 تایید عفونت. اما اعداد حقیقی وجود دارد که در بسیاری از کشورهای دیگر هستند که بسیار بالاتر با توجه به عدم تست و بسیاری از افراد بدون علائم شدید که نیست به دنبال مراقبت های بیمارستان.

برخی از دانشمندان گفت: بیش از 1 میلیون نفر در برزیل در حال احتمالا آلوده. این کشور به عنوان زمستان است که می تواند به بدتر شدن بیماری های تنفسی.

در سراسر جهان مرگ و میر در صدر 210,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد مرگ و میر در ایالات متحده پیشی گرفته 55,000 — نزدیک به 58,000 سربازان آمریکایی کشته شده در طول جنگ ویتنام. ایتالیا و انگلیس و اسپانیا و فرانسه اختصاص بیش از 20 ، 000 مرگ و میر در هر.

در تحولات دیگر:

— رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مرگ و میر در ایالات متحده از coronavirus می تواند به عنوان بالا به عنوان 70,000 پس از قرار دادن شماره در 60000 چندین بار در اوایل این ماه.

— مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به منظور تدوین دستورالعمل جدید برای چگونه رستوران ها و مدارس و کلیساها و کسب و کار می تواند با خیال راحت بازگشایی شده است. دولت نیز پرده برداری از یک "طرح" به صورت متحده به مقیاس ویروس خود را تست در هفته های آینده. هنوز هم وجود دارد شک و تردید از کارشناسان بهداشت عمومی که جدید تست اهداف کافی بود.

— نخست وزیر بوریس جانسون بازگشت به کار پس از کشمکش با ویروس و به شدت هشدار داد در برابر, کاهش, کشور خود را مستند بیش از حد به زودی: "من حاضر به دور انداختن تمام تلاش و فداکاری از مردم و به خطر دوم عمده شیوع بیماری و از دست دادن زندگی است."

— نیویورک لغو آن دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه تعیین شده برای ژوئن 23, از برنی ساندرز در حال حاضر اذعان نامزدی به جو بایدن. در یک بیت از تشویق اخبار دولت گزارش 337 مرگ و میر برای کمترین روزانه تعداد این ماه را از نزدیک به 800 تقریبا سه هفته پیش.

— ماساچوست ثبت آن 3,000 هفتم شناخته شده مرگ و میر ناشی از ویروس است. دولت است "هنوز هم در خروش و بسیار در مبارزه با COVID-19," رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر گفت.

در برزیل Bolsonaro است مورد مناقشه جدی از coronavirus و گفت: مردم نیاز به سر زندگی خود را برای جلوگیری از یک بحران اقتصادی. اما بسیاری از دولت فرمانداران در این کشور اتخاذ کرده اند محدودیت به سرعت گسترش یافته و تحت فشار قرار دادند و مردم را به ماندن در خانه.

در اواسط ماه آوریل Bolsonaro اخراج محبوب خود وزیر بهداشت پس از یک سری از اختلافات بیش از تلاش ها برای مهار ویروس جایگزینی او با یک مدافع برای بازگشایی اقتصاد است. ساکنان اعتراض تکیه ویندوز خود را به گلدان و تابه.

مقامات پزشکی در ریو دو ژانیرو و حداقل چهار نفر دیگر شهرهای بزرگ هشدار داده اند که خود را به بیمارستان سیستم ها در آستانه سقوط و یا بیش از حد غرق به هر گونه بیماران بیشتر است.

مقامات در سائو پائولو بزرگترین شهر در آمریکای جنوبی و محکم بسته بندی شده منطقه شهری بیش از 21 میلیون نفر از ساکنان بسیاری در فقر زندگی می کنند — آیا صدور گواهی مرگ بیش از دو هفته گذشته برای 236 افرادی که تسلیم در دو شماره قبل از وقوع با توجه به سامو امدادگر خدمات.

مانائوس, آمازون شهر از 1.8 میلیون, ثبت 142 مرگ و میر در يكشنبه ترین و در عین حال از جمله 41 که در خانه درگذشت. در اصلی قبرستان کارگران شده اند حفر گورهای دسته جمعی. برزیل مراسم تشییع جنازه صنعت هشدار داد در هفته گذشته که در شهرستان در حال اجرا بود از تابوت و "وجود دارد می تواند به زودی اجساد چپ در گوشه و کنار."

در ایالات متحده فرمانداران نوادا و کلرادو اعلام کرد ایالات خود را به پیوستن به کالیفرنیا و اورگان و واشنگتن در هماهنگی reopenings. فرمانداران از همه پنج کشور در حال دموکرات ها.

در گرجستان که در کالیفرنیا ، برایان کمپ اجازه کسب و کار بازگشایی رستوران دریافت متهور به سر ناهار خوردن در خدمات به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال محدودیت های خاص از جمله نگه داشتن جداول 6 فوت (2 متر) از هم جدا.

در کنده تا مرغ و بیسکویت در کلمبوس جورجیا هشت به طور منظم نشان داد تا در صبح به قهوه و صبحانه و "گفتگو در هر یک از دیگر در سراسر اتاق" مدیر Alesha وبستر گفت. اما تنها 10 مشتریان می تواند داخل در یک زمان و زیر ظرفیت 45.

الکس Brounstein صاحب آتلانتا مبتنی بر زنجیره Grindhouse قاتل همبرگر تا به حال هیچ برنامه ای برای بازگشایی حق دور. "شما در حال صحبت کردن در مورد مردم قرار دادن دهان خود را بر روی چیزهایی که در رستوران خود را. شما در حال حاضر ظروف کثیف رفتن به آشپزخانه شما. به نظر من این کار کاملا غیر منطقی است."

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت روز دوشنبه مشخص کند بازگشایی اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان و سینما و مراکز شروع به اجازه دادن به مشتریان قطره به موسسات خود را شروع جمعه.

خواه این برنامه اجازه می دهد تا آن دسته از موسسات به مشتریان تا 25 درصد از ظرفیت به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. کسانی که در شهرستانهای استان گزارش شده است که کمتر از پنج coronavirus موارد قادر خواهد بود برای خدمت به مشتریان در 50% آستانه مگر سنبله در موارد جدید.

تکنولوژی است که به احتمال زیاد به بازی نقش مهمی در کمک به کشورها سهولت و محدودیت های خود را. بسیاری از کشورها از جمله ایتالیا و فرانسه و سوئیس و انگلیس در حال کار بر روی ویروس-نرم افزار ردیابی و دیگر به معنی کاهش کار فشرده وظیفه ردیابی افراد آلوده تماس.

در استرالیا با حدود 80 COVID-19 مرگ و میر 1.1 میلیون نفر از این کشور به 26 میلیون نفر از دریافت یک تماس جدید-ردیابی برنامه در عرض 12 ساعت از آن تبدیل شدن به در دسترس است.

___

Biller و ده سوسا گزارش از ریو دو ژانیرو و گلر از نیویورک است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب