آشنایی با انواع مدل های تم تولد در فروشگاه سرزمین تولد

انواع تم تولد پسرانه یکی از سخت ترین انتخاب ها، انتخاب تم تولد برای پسر می باشد. چنانچه فرزند پسر شما ب

توسط ATSHNEWS در 11 آذر 1400

انواع تم تولد پسرانه

یکی از سخت ترین انتخاب ها، انتخاب تم تولد برای پسر می باشد. چنانچه فرزند پسر شما به سنی رسیده است که می تواند انتخابی مناسب با سلیقه خود داشته باشد، حتما از او در انتخاب تم تولد پسرانه نوجوان، کمک بگیرید. امروزه انواع تم تولد پسرانه جدید به مراکز خرید عرضه شده است که می توانید با رفتن به این مراکز نسبت به خرید جدیدترین تم تولد پسرانه اقدام نمایید. علاوه بر تم تولد می توانید برای فرزند پسر خود از لباس تولد پسرانه نیز استفاده نمایید. ایجاد هماهنگی بین تم لباس تولد پسرانه و انواع تم تولد پسرانه باعث ایجاد هماهنگی و جذابیت در جشنی می شود که برای پسر خود ترتیب داده اید. در قسمت زیر به معرفی و خرید تم جشن تولد پسرانه خواهیم پرداخت که شامل؛

  • تم تولد فوتبالی
  • تم تولد لاکپشت های نینجایی
  • تم تولد زامبی
  • تم تولد میکی موس
  • تم تولد لگو
  • تم تولد باب اسفنجی
  • تم تولد مینیون ها
  • تم تولد سیبیل
  • تم تولد تام و جری
  • تم تولد مرد عنکبوتی

و بسیاری دیگر از انواع تم های تولد پسرانه ای که ذکر آنها در اینجا مقدور نمی باشد.

استفاده از تم های تولد برای جشن نیازمند صرف وقت و هزینه می باشد. دانستن اطلاعاتی در ارتباط با استفاده از تم های تولد برای جشن ضروری می باشد.

آشنایی با انواع مدل های تم تولد در فروشگاه سرزمین تولد

تم های تولد باعث ایجاد انسجام و هماهنگی بین اجزا و وسایل جشن تولدی می شود که قرار است برای فرد دلخواه خود بگیرید. استفاده از تم های جدید نه تنها زیبایی جشن شما را چند برابر می کند، بلکه باعث ایجاد خاطره خوش در ذهن کسی می شوید که برای او جشن تولد ترتیب داده اید. امروزه تم های تولد زیادی وارد بازار شده اند که متناسب با هر سن و سلیقه ای هستند و هر کدام دارای جذابیت های مختص به خود می باشد.

انواع تم تولد دخترانه برای همه سنین

انواع مختلفی از تم تولد دخترانه جدید، به بازار عرضه شده است که جزو جدیدترین تم تولد دخترانه محسوب می شوند. این تم های تولد دخترانه، مختص به همه رنج سنی می باشند که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

1. تم تولد بستنی چوبی: این تم مورد استقبال دختر بچه ها می باشد و منجر به ایجاد یک لذت ناب و دوست داشتنی برای فرزند شما می شود. مهمترین جزئیاتی که تم بستنی چوبی دارد، شامل؛ استفاده از برج بستنی قیفی، استفاده از وسایل تزیینی تولد کودک به شکل بستنی چوبی و کیک بستنی می باشد.

2. تم تولد جنگل پروانه ها: استفاده از این تم به سلیقه شخصی فرزند دختر شما برمی گردد. اگر دختر شما به پروانه علاقه زیادی دارد می توانید، وسایل لازم برای جشن تولد دختر خود را بر اساس تم پروانه طراحی و اجرا نمایید. این نوع تم دارای یک سری جزئیات می باشد که شامل؛ استفاده از میز و پایه های دسر به صورت تنه درخت، استفاده از شکوفه های سفید و صورتی در طراحی تم تولد، استفاده از حلقه های گل پروانه ای و بسیاری دیگر از ایده های خلاق و جذاب می باشد.

3. تم تولد لوازم آرایشی: که این نوع تم جزو تم تولد دخترانه جوان و همچنین تم تولد دخترانه بزرگسال می باشد که دارای جذابیت خاص با طرح ها و ایده هایی خاص می باشد. علاوه بر این می توانید از  لباس جشن تولد دخترانه، طبق این تم در هنگام برپایی جشن تولد استفاده نمایید.

ایده هایی برای تزیین با تم الفبا

مراسمی که تحت عنوان جشن الفبا نامیده می شود، جشنی است که بعد از یادگیری حروف الفبا توسط کودک شما بعد از پایان سال تحصیلی برگزار می شود و در این جشن از تم جشن الفبا برای باشکوه تر نشان دادن جشن الفبا استفاده می شود. برای برگزاری این جشن می توانید، اقدام به خرید تم تولد الفبا نمایید و وسایلی همچون بادکنک، کیک، وسایل پذیرای و سایر وسایل مورد استفاده در این جشن را بر اساس حروف الفبا طراحی نمود. علاوه بر این می توانید برای تزئین نمودن مکان برگزاری جشن الفبا از تورها و روبان های رنگارنگ با حروف الفبایی که به آنها آویزان شده است، استفاده نمایید.

انواع تم های تولد زنانه جذاب و زیبا

انواعی از تم های تولد، برای خانم های جوان و بزرگسال وجود دارند که از جذابیت های مختص به این رده سنی برخوردار می باشد. در اینجا به ذکر برخی از آنها بسنده خواهیم نمود.

– تم های تولد سفید مشکی: این تم بسیار شیک و جذاب است و مختص به خانم های سخت پسند و خاص می باشد.

– تم های تولد مشکی طلایی: این تم جزو تم های لاکچری و مدرن می باشد که زیبایی خاصی را به جشن شما می بخشد و آن را با شکوه تر جلوه می دهد.

– تم های تولد فلامینگو: این نوع تم نیز از جذابیت های خاص خود است و مختص به جشن تولدهایی است که در فصل تابستان برگزار می شوند.

خرید تم تولد

تم تولد الفبا یکی از پرکاربردترین تم های موجود در بازار می باشد که برای خرید این تم شما می توانید از راه های مختلف اقدام کنید. امروزه فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی وجود دارند که اقدام به پخش لوازم تولد، فروش لباس تم تولد و وسایل تم تولد می کنند. اگر می خواهید برای جشن تولدی که ترتیب دیده اید، اقدام به خرید وسایل تم تولد نمایید، دست نگه دارید و قبل از آن به سراغ انواع سایت های مربوط به تم تولد بروید و با انواع مدل تم تولد آشنا شوید. همچنین می توانید برای سفارش وسایل تولد از این سایت ها استفاده نمایید و اقدام به خرید آنلاین، ست وسایل تولد و وسایل برای تولد کنید. چنانچه تولد فرزند شما نزدیک است قبل از هر کاری به سایت ها سر بزنید و با جدیدترین تم های تولد از قبیل تم تولد الفبا برای کودکان آشنا شوید و بعد به خرید وسایل تولد کودک بپردازید تا بعد از خرید با پشیمانی درباره نحوه انتخابی که کرده اید مواجه نشوید.

 

تم تولد پسرانه در انواع مختلفی وجود دارد تم تولد پسرانه را می توانید از بین تم های ورزشی، انیمیشنی، تم های جدید و فانتری و… انتخاب کنید.

آشنایی با مهم ترین انواع تم تولد پسرانه

در صورتی که به دنبال بهترین تم تولد پسرانه برای برگزاری جشن تولد هستید و می خواهید از بین انواع تم تولد پسر نوجوان، تم تولد کودک پسر و تم تولد پسرانه جوان بهترین و مناسب ترین تم جشن تولد را انتخاب کنید در این مقاله ما را همراهی کنید در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع تم تولد پسرانه آشنا کنیم. همچنین پس از آشنایی با تم تولد پسران می توانید برای خرید این تم های تولد، اقدام کنید.

تم تولد پسرانه

انواع مختلفی از تم های تولد پسرانه وجود دارد که از آن ها می توان برای برگزاری جشن تولد استفاده کرد. فراوانی و گستردگی تم های تولد پسرانه آنقدر زیاد است که گاهی والدین و خود آقا پسرها در انتخاب تم تولد مورد نظر دچار سردرگمی می شوند. برای انتخاب تم پسرانه تولد در وهله اول به علایق خود و یا کودک خود که جشن تولد برای وی برگزار می کنید، فکر کنید در صورتی که به تم های رنگی علاقه داشته باشید می توانید به تم تولد پسرانه رنگی فکر کنید در صورتی که به تم های انیمیشنی فکر می کنید تم ها متعدد انیمیشن وجود دارد که می توان برای تولد پسرها در سنین مختلف استفاده کرد. اگر به ورزش علاقه دارید می توانید به تم های ورزشی فکر کنید در حال حاضر تنوع جدیدترین تم تولد پسرانه، تم تولد پسرانه ساده و شیک و تم تولد لاکچری آنقدر زیاد است که شما به راحتی می توانید تم تولد پسرانه مورد نظر را پیدا کنید در ادامه به مهم ترین انواع تم تولد نوجوان پسرانه، تم تولد پسرانه کودک، تم نوزاد پسر و تم جشن تولد پسرانه اشاره خواهیم کرد.

تم تولد پسرانه انگری بردز

یکی از محبوب ترین انیمیشن ها در بین پسرها، انیمیشن انگری بردز یا پرندگان عصبانی است، البته بازی های گوشی هوشمند انگری بردز نیز برای پسران بسیار جذاب و محبوب است و بسیاری پسرها دوست دارند که لحظاتی را با انگری بریدز سپری کنند با توجه به علاقه پسرها به این انیمیشن و شخصیت فانتزی ، تم مخصوص انگری بردز نیز برای آقا پسر ها طراحی شده است. تم جشن تولد انگری بردز از انواع تم تولد پسرانه جدید محسوب می شود و می توان برای کودکان مورد استفاده قرار داد.

تم مک کویین برای تولد پسرها

مک کوئین یکی از شخصیت های کارتونی پرطرفدار و محبوب است، مک کوئین در سری فیلم های ماشین یک، ماشین دو و ماشین سه حضور داشت. این انیمیشن کارتونی در بین پسران، بسیار مورد توجه است و معمولا سعی می کنند که در لباس ها، کیف مدرسه و لوازم نوشت افزار خود طرحی از این تم داشته باشند. با توجه به علاقه پسرها به مک کوئین تم تولد این کارتون نیز برای پسرها طراحی شده است. مک کوئین از انواع تمهای تولد پسرانه پرطرفدار به حساب می آید. استفاده از تم تولد پسرانه مک کویین برای پسران تا یازده سال مناسب است.

تم تولد شطرنج

شطرنج، همواره یکی از بازی های پرطرفدار بوده است و به دلیل ویژگی ها و شرایط خاص رقابتی و فکری که دارد همواره برای جوانان و نوجوانان جذابیت دارد، تم تولد شطرنج یک تم تولد پسرانه ساده و کم هزینه محسوب می شود. در سال ۲۰۲۰ در بین تم های پرطرفدار پسرانه قرار گرفته است. این تم تولد پسرانه ساده و کم هزینه، دارای دو رنگ مشکی و سفید است. در صورتی که می خواهید ایده جذابی برای این تم داشته باشید توصیه می شود که از کیک شطرنجی و رومیزی به شکل شطرنج استفاده کنید برای تزیین محل تولد نيز مي توانيد از عناصر و ابزار شطرنج استفاده کنید.

تم باب اسفنجی

کم تر پسر بچه ای را می توانید پیدا کنید که به کارتون باب اسفنجی علاقه مند نباشد، باب اسفنجی از محبوب ترین کارتون ها محسوب می شود که به دلیل محبوبیت و پرطرفداری تم باب اسفنجی نیز طراحی شده است و از انواع تم تولد برای پسر بچه به حساب می آید. این تم جشن تولد به رنگ جذاب زرد است و برای گروه سنی شش تا نه سال مناسب است و از انواع  تم جدید تولد پسرانه محسوب می شود.

تم تولد پسرانه فوتبال

در بین ورزش ها، فوتبال محبوب ترین ورزش برای پسرها محسوب می شود، برخی از پسران علاقه شدیدی به ورزش فوتبال دارند و ممکن است که مدت زمان بسیار زیادی را صرف بازی کردن و تماشای فوتبال بکنند در صورتی که این آقا پسرها به دنبال برگزاری جشن تولد با یک تم خاص و ویژه باشند می تواند به تم فوتبالی باشند که جشن تولد به یاد ماندنی و باشکوه برای آن ها رقم خواهد زد. تم فوتبالی از جمله تم های تولد پسرانه است که هیچ وقت کهنه نمی شود و در واقع همیشه جذاب و زیبا است. در صورتی که از این تم برای برگزاری جشن تولد خود استفاده می کنید سعی کنید که کیک تولد شما شکل و شمایل فوتبالی داشته باشد استفاده از طرح توپ های فوتبال کلاسیک می تواند یک ایده جذاب برای تیم فوتبالی باشد. همچنین در این تم تولد ساده پسرانه و تم تولد شیک پسرانه می توانید از طرح های دروازه نیز استفاده کنید استفاده از تم تولد فوتبالی برای همه بازه های سنی از کودکان تا نوجوانان و جوانان مناسب است.

تم تولد مینیون

انیمیشن مینیون ها برای اولین بار در سال 2015 اکران شد و در مدت بسیار کوتاهی به یک انیمیشن پرطرفدار در دنیا تبدیل شد. انیمیشن مینیون ها بین کودکان بسیار پرطرفدار است و بسیاری از کودکان علاقمند هستند که لوازم التحریر، کیف و لباس آن ها طرحی از انیمیشن مینیون ها داشته باشد. به دلیل پرجاذبه بودن این انیمیشن برای کودکان پسر، تم تولد آن نیز برای آقا پسرها طراحی شده است. در ترکیب این تم از دو رنگ آبی و زرد استفاده می شود و بیشترین تزیین با استفاده از ریسه ها و بادکنک های آبی رنگ و زرد است. این تم از جمله انواع تم تولد جدید پسرانه محسوب می شود.

تم تولد پسرانه  مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی برای اکثریت مردم یک قهرمان آشناست که بارها تصویری از آن را در انیمیشن ها و فیلم های سینمایی دیده اند. مرد عنکبوتی در بین تمامی سن ها محبوبیت دارد و به دلیل ویژگی های قهرمانانه ای که دارد بسیار مورد توجه پسرها در سنین کودکی و نوجوانی است، بسیاری از کودکان و نوجوانان در بازهای های خود و در دنیای خیالی خود دوست دارند که به جای مرد عنکبوتی باشند برخی از پسرها نیز علاقه شدید به این شخصیت انیمیشنی دارند. در صورتی که فرزند شما به مرد عنکبوتی علاقه دارد توصیه می شود که برای برگزاری یک جشن تولد هیجان انگیز از تم مرد عنکبوتی استفاده کنید. برای داشتن جشن تولدی جذاب حتما لباس مرد عنکبوتی را نیز برای فرزند خود تهیه کنید. کیک تولد، کلاه ، تزئینات دیگر طرحی از مرد عنکبوتی دارند استفاده از این تم برای کودکان زیر دوازده سال مناسب است.

تم تولد بتمن

بتمن یا همان مرد خفاشی نیز به مانند مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان است که آثاری از آن را می توان در فیلم های سینمایی، سریال ها، انیمیشن ها و… دید. شخصیت خارق العاده و قهرمانانه بتمن باعث شده است که در بین بسیاری از کودکان طرفدار داشته باشد. بسیاری از کودکان و نوجوانان به سبب علاقه فراوانی که به این شخصیت انیمیشنی و سینمایی دارند علاقمند هستند تا جشن تولد آن ها برای یکبار هم که شده با استفاده از تم جشن تولد بتمن برگزار شود. این تم دربین تم های برتر تولد پسرانه قرار دارد و از اولویت های والدین برای برگزاری جشن تولد خوب و شگفت انگیز محسوب می شود. در صورتی که جشن تولد کودک و نوجوان پسر را با استفاده از این تم برگزار می کنید حتما به هماهنگی رنگ ها با شخصیت بتمن توجه داشته باشید.

تم تولد هواپیما

هواپیما همیشه برای پسرها جذابیت خاصی داشته است چرا که بسیاری از آقاپسرها از همان دوران کودکی به شغل خلبانی علاقه نشان می دهند. برگزاری جشن تولد، خصوصا با تم جشن تولد هواپیما برای کودکان زیر ده سال می تواند بسیار هیجان انگیز و رویایی باشد برای جذاب تر شدن تولد می توانید لباس خلبانی نیز برای فرزند خود تهیه کنید. همچنین توصیه می شود که تزئین خوراکی ها و کیک جشن تولد به شکل هواپیما باشد. این تم بیشتر در دو رنگ آبی و قرمز وجود دارد.

تم تولد ربات

پسرها در سنین کودکی و نوجوانی علاقه زیادی به ربات ها دارند اگر شما برای فرزند پسر خود در این سن اسباب بازی های رباتی خریداری کنید حتما شگفتی  و هیجان وی را مشاهده خواهید کرد. تم تولد ربات نیز به دلیل علاقمندی پسرها به ربات می تواند بسیار جذاب باشد. در تم تولدی رباتی از طرح های ربات های مختلف بر روی لوازم پذیرایی، استندها، ریسه ها، کلاه های جشن تولد و… استفاده شده است در صورتی که می خواهید جشن تولد با تم رباتی باشکوهتر برگزار شود در تزیینات کیک نیز از این تم استفاده کنید. لباسی که تصویری از تم ربات را نیز داشته باشد می تواند برای جشن تولد شگفت انگیز باشد.

تم تولد بچه رئیس

یکی از جذاب ترین انیمیشن هایی که در سال های اخیر و در چندین سری پخش شده است، انیمیشن بچه رئیس است به دلیل ویژگی های و تیپ خاصی که شخصیت بچه رئیس دارد برای کودکان بسیار مورد توجه است. تم بچه رئیس از جمله تم های جدید محسوب می شود و برای استفاده کودکان در سنین پایین تر و کودکی بسیار مناسب است. استفاده از تم بچه رئیس زیبایی و جذابیت خاصی را به جشن تولد خواهد داد. برای تزیین می توانید از ریسه های تم بچه رییس استفاده کنید همچنین بادکنک های آبی رنگ و سفید رنگ برای این تم مناسب هستند استفاده از استند بچه رئیس را فراموش نکنید حتی در تزیین کیک جشن تولد نیز توصیه می شود از عکس بچه رئیس استفاده کنید برای تزیین محل برگزاری جشن تولد با این تم دست شما بسیار باز است.

تم تولد سیبیل

سیبیل نمادی از زمان های گذشته نمادی از مردی و مردانگی بوده است و آنقدر با اهمیت بوده است که گرو گذاشتن سیبیل رواج داشته است. امروزه نیز سیبیل در نمادهای مردانه به کار گرفته می شود و برای برگزاری جشن تولد نیز انواع مختلفی از تم های تولد با طرح سیبیل طراحی شده است. تم سیبیل در نوع خود تم جذاب و متفاوتی محسوب می شود و از این تم می توان برای برگزاری جشن تولد نوجوانان، جوانان و آقایان در سنین بزرگسالی استفاده کرد.

تم تولد بسکتبال

یکی از رشته های ورزشی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه پسرها قرار گرفته است، رشته ورزشی بسکتبال است این رشته ورزشی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد برای پسرها بسیار جذاب است. اگر علاقمند به ورزش بسکتبال هستید یک خبر خوش برای شما می تواند این باشد که تم تولد بسکتبالی در دسترس است و شما برای برگزاری جشن تولد خود می توانید از این تم استفاده کنید. تم تولد بسکتبالی آقا پسرها از جمله تم های پرفروش و محبوب محسوب می شود و استفاده از آن برای سنین نوجوانی در بازه سنی چهارده تا شانزده سال بسیار مناسب است هر چند برای استفاده در سنین پایین تر و یا بالاتر نیز برای آن محدودیتی وجود ندارد و در صورتی که فرزند شما به ورزش بسکتبال علاقه مند باشد استفاده از این تم می توان یک گزینه ایده آل باشد.

تم تولد پلی استیشن

بازی با پلی استیشن یکی از محبوب ترین سرگرمی ها برای نوجوانان محسوب می شود نوجوانانی که به اصطلاح گیمر هستند می توانند از تم پلی استیشن برای برگزاری جشن تولد خود استفاده کنند. مهم ترین ویژگی این تم تولد هیجان نهفته در آن است که در برگزاری جشن تولد میتوانید، نمود آن را مشاهده کنید. تم پلی استیشن در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه است.

تم تولد موتور سیکلت

موتورسواری و موتور بازی از جمله سرگرمی ها مورد علاقه آقا پسرها در سنین مختلف است. در حال حاضر موتور سواری به صورت یک ورزش حرفه ای دنبال می شود و بسیاری از پسرهایی که علاقمند به موتورسواری هستند قهرمانان این رشته ورزشی را به خوبی می شناسند اگر فرزند پسر شما یک موتور سوار است و یا علاقمند به این رشته ورزشی می باشد استفاده از این تم برای جشن تولد وی می تواند یک سورپرایز بی نظیر باشد. تم تولد موتور سیکلت برای نوجوانان و جوانان بسیار مناسب است و معمولا در دو رنگ مشکی و سفید پرطرفدار است هر چند این تم در رنگ های دیگر نیز وجود دارد.

 تم هری پاتر

کم تر کسی را می توانید پیدا کنید که هری پاتر را نشناسد هری پاتر به دلیل حضور در داستان های کمیک و چندین مجموعه سریال در بین دوستداران فیلم بسیار محبوب است. این شخصیت ماجراجو بسیار مورد توجه پسرها نیز در سنین نوجوانی می باشد. در صورتی که فرزند شما علاقه مند به شخصیت هری پاتر است بهترین گزینه برای برگزاری جشن تولد وی استفاده از تم هری پاتر خواهد بود با توجه به تزئینات خاص و ویژه ای که این تم دارد می تواند یک جشن تولد به یادماندنی برای فرزند شما رقم بزند.

تم تولد بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا یکی از محبوبترین تیم های باشگاهی در کل دنیا است، این تیم برای تمامی فوتبال دوستان شناخته شده است و آبی اناری پوشان بارسلون به دلیل فوتبال چشم نوازی که ارائه می دهند همیشه مورد توجه علاقمندان به فوتبال بوده اند. یک خبر خوب برای طرفداران تیم بارسلونا این که، شما می توانید از تم بارسلونا برای برگزاری جشن تولد خود استفاده کنید. برای برگزاری هرچه باشکوه تر تولد خود با تم بارسلونا می توانید از لباس این تیم در جشن تولد استفاده کنید همچنین تزیین کیک تولد را با الگوگیری از آرم باشگاه انجام دهید برای استند تولد نیز می توانید از عکس های بازیکنان و یا دیگر نمادهایی که به این تیم تعلق دارد استفاده کنید برای پس زمینه استفاده از پرچم بارسلونا می تواند یک گزینه مناسب باشد هر چند که برای انجام تزئینات مختلف دست شما بسیار باز خواهد بود.

تم تولد رئال مادرید

تیم رئال مادرید و یا تیم کهکشانی ها برای تمام مردم دنیا تیمی شناخته شده است و نیازی به معرفی این تیم وجود ندارد، رئال مادرید به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبالی در دنیا محسوب می شود و لوازم، لباس و طرح های مربوط به این تیم از پرفروش ترین محصولات به حساب می آیند. اگر از طرفداران متعصب رئال مادرید هستید می توانید از تم تولد برای پسر برگرفته شده از تیم رئال مادرید استفاده کنید. برای تزیین محل برگزاری تولد می توانید از استندهای بازیکنان این تیم، لوگو رئال مادرید و همچنین از بادکنک ها و ریسه های متناسب با این تم تولدی استفاده کنید. با وجود قدمت تیم فوتبال رئال مادرید این تم از انواع جدیدترین تم تولد پسرانه محسوب می شود. در مورد تم تولد پسرانه رئال مادرید نباید نگرانی خاصی داشته باشید چرا که قابل  استفاده برای سنین کودکی تا جوانی است.

تم تولد زنبوری

تم زنبوری با در دو رنگ زرد و مشکی خریداری می‌شود، از انواع تم‌های شاد و پر انرژی است که مناسب کودکان 5 تا 8 سال می‌باشد. شمع‌های عددی اکلیلی زرد، بادکنک‌های لایت، دستمال سفره، تاپر و گل‌های کاغذی زرد و مشکی برخی از تزئیناتی هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

وسایل تم تولد پسرانه

وسایل تولد پسرانه که به صورت ست تولد پسرانه و در قالب تم های مختلف عرضه می شود، بسیار متنوع است و شما با استفاده از لوازم تولد پسرانه می توانید بدون نیا به سایر لوازم تولد، جشن تولد باشکوهی و ماندگاری را برگزار کنید، از ضروری ترین وسایل جشن تولد پسرانه می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

–          ریسه تم تولد پسرانه

–          کلاه تم تولد پسرانه

–          بادکنک های تم جشن تولد پسرانه

–          بشقاب، پیش دستی، لیوان و ظرف پاپ کورن تولد پسرانه

–          قاشق، چنگال و کارد تم پسرانه

–          گیفت های تولد پسرانه

–          استندهای تولد پسرانه

–          تزیینات تم تولد پسرانه

–          و…

خرید تم تولد پسرانه

در صورتی که به دنبال سفارش تم تولد پسرانه هستید می توانید بدون مراجعه حضوری و به روش اینترنتی تم تولد پسرانه مورد نظر خود را خریداری کنید انواع مختلفی از تم تولد پسرانه از جمله تم ساده تولد پسرانه، تم شیک و لاکچری پسرانه، تم کودک و خردسال پسرانه، تم تولد نوجوان پسر و  تم تولد جوان پسر در سایت فروشگاهی ما موجود است و برای خرید این تم ها کافی است که شما تم مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود بکنید در ادامه لازم است که با تکمیل مشخصات و پرداخت هزینه خرید خود را نهایی کنید در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از نهایی شدن سفارش، همکاران ما سفارش شما را آماده کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید جدیدترین تم های تولد پسرانه را در جلوی درب منزل تحویل گرفته و برای برگزاری جشن تولد بی نظیر، آماده شوید.

قیمت تم تولد پسرانه

همان طور که گفته شد، تم تولد پسرانه در انواع مختلفی وجود دارد، لذا قیمت انواع تم تولد پسرانه نیز متفاوت است. در صورتی که به دنبال خرید پک کامل تم تولد پسرانه باشید و یا بخواهید به صورت جداگانه اقلام مورد نظر خود را خریداری کنید قیمت تم تولد پسرانه مورد نظر شما متفاوت خواهد بود در صورتی هم که مهمانان زیادی داشته باشید و قصد خرید چندین نوع از اقلام تم تولد مخصوص پسرها را داشته باشید قیمت بیشتری را پرداخت خواهید کرد. قیمت انواع تم تولد پسرانه در سایت ما بسیار مناسب است و شما با پرداخت هزینه اندک می توانید بهترین و مناسب ترین تم تولد را خریداری کنید و جشن تولد باشکوهی داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن