سرمقاله اعزام: شرم بر کسانی که لام خوب روزنامه نگاران

در هفته گذشته ایسنا ارشد تحقیقی خبرنگار کاترین Herridge شکست بزرگ ملی داستان: بازیگری مدیر اطلاعات ملی ریچارد

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

در هفته گذشته ایسنا ارشد تحقیقی خبرنگار کاترین Herridge شکست بزرگ ملی داستان: بازیگری مدیر اطلاعات ملی ریچارد Grenell تا به حال محرمانه یک "دریدن لیست" از مردم در اطراف رئیس جمهور اوباما که تا به حال درخواست اطلاعات در یک عضو از ورودی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

در میان مردم در این لیست قرار گرفته ملل سامانتا پاور سفیر کاخ سفید رئیس ستاد دنیس مک دونا و پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن. وجود دارد شانزده در کل.

"دریدن" مجاز آن از 16 به خواندن یک unredacted رونوشت از یک تماس تلفنی و یا تماس های تلفنی بین ورودی تهمت DNI مایکل فلین و پس از آن-سفیر روسیه سرگئی Kislyak.

این مهم است زیرا اطلاعات استفاده شد در دفتر بیضی جلسه که در آن رئیس جمهور و بایدن حاضر بودند. مدت کوتاهی پس از جلسه, جزییات فلین مکالمه تلفن به بیرون درز شد به رسانه ها. متعاقبا محتوای تماس تلفنی توسط مشاور ویژه رابرت مولر به تعقیب فلین.

این Mueller مورد سقوط از هم جدا در طول زمان و در اوایل ماه مه وزارت دادگستری کاهش یافته و از اتهامات عنوان شده علیه فلین.

هفته گذشته بایدن دموکرات نامزد برای رئیس جمهور ایالات متحده در ابتدا رد دانستن هر چیزی در مورد تحقیقات قبل از احتمال معکوس خود را.

بدون در نظر گرفتن که در آن یکی می ایستد سیاسی عالی بود گزارش Herridge و پرسش های بسیاری در مورد ریشه های روسیه تبانی بررسی است.

اما واکنش هماهنگ از هر دو بایدن کمپین اعضای رسانه ها و منابع در کاپیتول هیل بود به لام Herridge.

اندرو بیتس مدیر پاسخ سریع برای بایدن کمپین در پاسخ به هریس با به tweeting "حرکت شبیه چمچه زنی: کاترین Herridge یک حزبی راست گرا که گرایش هک است که به طور منظم مجرا برای رسانه های محافظه کار دستکاری ترفندها چرا که او موافق به اطلاع عموم چیزهایی که قبل از تماس با این هدف به درخواست برای اظهار نظر."

The Daily Beast وب سایت و سپس فرار یک داستان با تیتر "جدید CBS خبرنگار رانندگی دموکرات — و برخی از همکاران خود — دیوانه."

این مقاله اساسا متهم Herridge بودن در جیب دادستان کل ویلیام Barr و مدعی است که "دموکرات ها در کنگره شده اند به خصوص irked با او کار می کنند" و اعتقاد داشتند که او یک "پاکسازی خانه به صورت محافظه کار پردازان توطئه که می خواهند به مواد روکش از جریان اصلی عینیت. "

این مقاله در ادامه به توجه داشته باشید که مجلس نمایندگان و سنا کارکنان در کاپیتول هیل تحریک شده توسط Herridge.

باور نکردنی ناشناس دموکراتیک کارمند است به نقل از remarking: "مشکل ما با روسیه مسائل و FISA مسائل از یک روز بود که مردم در حال گرفتن دو مجموعه از اخبار با توجه به آنچه شما را تماشا. برخی از حزب دموکرات بودند حاضر به زندگی است که اگر آن را محدود به فاکس نیوز. اما در CBS شما به آن مجوز و پروانه از بی طرفی و جدی اخبار سازمان است."

دو مجموعه از اخبار. دموکراتیک کارکنان در تپه عصبانی هستند که بیش از یک طرف داستان گفته شده است.

اما روزانه وحش نبود به پایان رسید. آنها قول ناشناس رسانه های "خودی" که ادعا کرد که همه چیز خوب پیش نمی رفت در Herridge محل اشتغال.

"شخصا من و چند از دیگر همکاران هستند واقعا نا امید" این منبع که نامش ذکر نشده گفت: "از آنجا که ما فکر می کردیم او می خواست برای رسیدن به فردا را فراموش اخبار واقعی و نه فقط ایران صحبت نقاط, اما او فقط به انجام بیشتر از همان مسائل است."

حقیقت این است که Herridge شده است یک خبرنگار وظیفه شناس تمام حرفه ای. او نشان داده است هرگز تعصب و اگر او هر گونه وابستگی سیاسی او را ندارد آن شناخته شده است. او یک کمال خبرنگار و شاید بهترین روزنامه نگار در اخبار تلویزیون در واشنگتن ،

برای thuggish فعالان سیاسی و سمی چیست-دختر انواع رسانه ها برای بی اعتبار کردن کار خود را به دلیل آن نیاید خود را با گرایش اعتقاد به سیستم های شرم آور و مخرب است.

در یک شهر از فعالین سیاسی مبدل به عنوان روزنامه نگاران ما برکت به Herridge ایستاده تماشا کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب