بری برای حضور در ضد نژادپرستی تظاهرات با وجود بهداشت عمومی به منظور

محتوای مقالهرجینا رئیس پلیس اوان بری قصد دارد به حضور در یکی از دو آینده تظاهرات علیه نژادپرستی به عنوان سازما

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

رجینا رئیس پلیس اوان بری قصد دارد به حضور در یکی از دو آینده تظاهرات علیه نژادپرستی به عنوان سازمان دهندگان می گویند که آنها نمی خواهد سکوت یک به شدت دقت کنید دولت اطلاع در مورد خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ.

برای فکر کردن در مورد این واقعیت که او را از لحاظ فنی نقض بهداشت عمومی به منظور نشان دادن به روز جمعه تظاهرات کردند. اما او احساس می کند بین دو رقابت کند. در برای مشاهده جهان مواجه است دو بیماری های همه گیر: COVID-19 و نژاد پرستی.

"این دو چیز بسیار مهم است که در جهان اتفاق می افتد در حال حاضر و آن را بسیار دشوار است برای قرار دادن اولویت بالاتر در یکی از, دیگر," او گفت:.

"من احساس می کنم مهم است که برای جامعه ما می دانیم که رجینا Police Service (RPS) ایستاده است شانه به شانه شش فوت از هم جدا است."

REGINA, SASK : February 13, 2020 -- Chief Evan Bray speaks at the Regina Police Service headquarters in Regina on Thursday, February 13, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
رئیس اوان بری TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

بری گفت: RPS است که با همکاری نزدیک با سازمان که به او اطمینان داد که آنها در حال بدست گرفتن اقدامات احتیاطی برای اطمینان اجتماعی فاصله. او معتقد است این تجمع مسالمت آمیز خواهد بود و هیچ برنامه ای برای اجرای عمل است. او قصد دارد به صحبت می کنند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن