بالا 10 حقه برای ایجاد داغترین نام تجاری شخصی

ایجاد یک نام تجاری شخصی ممکن است به نظر می رسد مثل یک دلهره آور انجام است. در عصر مدرن هر کس با داشتن یک Insta

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

ایجاد یک نام تجاری شخصی ممکن است به نظر می رسد مثل یک دلهره آور انجام است. در عصر مدرن هر کس با داشتن یک Instagram و یا آنلاین, نمونه کارها, چگونه شما می توانید خودتان را به ایستادگی کردن از جمعیت است ؟ ساختمان نام تجاری شخصی خود را می تواند بسیار عمیق تر از داشتن یک طرح رنگ خود را Instagram profile. نام تجاری شخصی خود را می تواند شامل حضور آنلاین خود را و احساسات خود را تجربه و نقاط قوت. اخم نکنید که در آن برای شروع.

خوانده شده در برای کالج, مجله top 10 حقه برای ایجاد بهترین نام تجاری شخصی.

1. درک اصول اولیه

instagram
instagram.com

اولین چیزی که شما باید انجام دهید زمانی که ایجاد شخصی خود را با نام تجاری است که به درک اصول اولیه. به دلیل تازگی در پشت نام تجاری شخصی می تواند مشکل هنگامی که در تلاش برای درک آنچه این مفهوم مستلزم. "اگر شما یک محصول چگونه خواهد بود شما در مورد توصیف و ترویج این محصول گفت:" جورج واشنگتن دانشگاه روزنامه نگاری دانشجویی میراندا Nazarro. "به عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان ممکن است صدای شما فروش خود را در تو رفتگی در دیوار و یا شخصیت و یا شاید هر دو به. یک نام تجاری شخصی چیزی است که همه کارکنان و یا چهره های عمومی می توانید بازار خود را در جهان. یکی ممکن است توصیف یک نام تجاری شخصی به عنوان یک چاشنی کردن رزومه برای دنیای دیجیتال." شخصی قوی برندها محدود به فقط یک نوع فرد است. شما می توانید یک هنرمند یک پرستار و یا شاید حتی یک مسکن. این همه در مورد ترجمه خود را در زندگی واقعی بر روی عرصه دیجیتال.

2. توسعه خود را "زیبایی شناسی"

Close-up Photo of WaterColor Palette
pexels.com

قوام همیشه کلید! نگاهی به برخی از زمان برای کشف کردن نوع محتوای شما می خواهید می شود شناخته شده است. هنگامی که شما طراحی کرده اید نگاه خود را به یک جذب می کند و در عین حال پایدار رسانه اتصالات که با نام تجاری. "من پیدا کرده اند که زمانی که من دنبال خاصی حساب من واقعا تحسین ثبات در محتوا است که نوشته شده چه می شود که یک رنگ خاص پالت و یا یک پیام خاص است که در سراسر تجاری" Instagram تاثیر گذار Camri Hewie گفت. پیدا کردن یک زیبایی خاص و یا تم مناسب برای شما خواهد بود قطعا بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که شخصی با نام تجاری برابر با یک انعکاس دقیق از خودتان.

3. پیدا کردن تو رفتگی در دیوار شما

personal brand
pexels.com

تو رفتگی در دیوار شما باید تخصصی و گوشه ای کوچک از اینترنت طنین با شما. معمولا این است که یک موضوع خاص. با موفقیت پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را در جذب مخاطبان که به طور منظم نگه می دارد تا با گفت: موضوع. "شما باید به دنبال و شبکه با دیگر افرادی که سقوط به همان تو رفتگی در دیوار به عنوان شما. هنگامی که شما ساخت که جامعه کوچک, شما را پیدا کنید که مخاطبان خود را متصل خواهد شد به هر کس که در تو رفتگی در دیوار و در نهایت شما به دست آوردن زیادی وفادار گروه از افرادی که از شما حمایت خواهد کرد," Hewie گفت. در علاوه بر این به ایجاد یک جامعه تو رفتگی در دیوار شما اجازه خواهد داد که شما را به ماندن مداوم و خلاق با محتوای شما در پست. بنابراین فکر می کنم آنچه شما واقعا پرشور در مورد ؟ چه جنبه ای از زندگی خود را به شما هرگز نمی تواند انجام دور با ؟ با استفاده از این سوالات برای کشف خود را در تو رفتگی در دیوار. من همچنین باید به ذکر است; نه چسبیده به انتخاب موضوع خود را در نام تجاری شخصی سفر نمی blacklist نام خود را در رسانه های اجتماعی. برداشتن این قدم به خصوص به عنوان شما ساخت تا حضور خود را آنلاین به سادگی اجازه می دهد تا شما را به ماندن متمرکز و بدون تلاش (و شاید عدم) در انجام بیش از حد بسیاری از چیزها در یک بار.

4. رسیدن به رتبه اول

giphy.com

مهم نیست که چه کسی می گوید: رسیدن به کسی که شما هرگز در زندگی واقعی ملاقات کرد و تنها با تعامل آنلاین خواهد بود نه ترسناک. چشم انداز ممکن است احساس تهدید آمیز هنگامی که شما در حال رسیدن به کسی یا خدمات با زیر بزرگتر از خودتان است. اما شما باید به یاد داشته باشید—چه چیزی شما را مجبور به از دست دادن ؟ "هنگامی که من برای اولین بار شروع به رسیدن برای محصول همکاری من احساس بی دست و پا و ناراحت کننده, به خصوص از آنجایی که من یک نانو تاثیر گذار و مخاطبان من بسیار کوچک است در مقایسه با بسیاری دیگر از وبلاگ نویسان و اثرگذارندهها" Nazzaro گفت. "این باعث می شود آن فوق العاده استرس زا به مطمئن شوید که شما در حال آمدن به حق." آنچه را که بهترین شما می توانید انجام دهید ؟ دریافت به تهیه پیش نویس یک مختصر پیام معرفی خود و نام تجاری خود را (و یا تو رفتگی در دیوار) و توضیح آنچه شما می خواهید. نمی شود گریزان; بهترین شرط بندی شما خواهد بود و رسیدن به نقطه.

5. در نظر ایجاد یک وب سایت

personal brand
pexels.com

اختصاص زمان برای ساخت یک وب سایت می تواند به خصوص مفید برای نویسندگان و دیگر سازندگان. یک نویسنده ممکن است نظر به شروع یک وبلاگ از طریق وب سایت خود را و یا یک هنرمند ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن نمایشگاه نمونه کارها خود را بر روی آنها. "یک وب سایت می تواند شامل مقالات طولانی و یا بیشتر تصویر/تصویری مجموعه در مورد زندگی خود و یا تو رفتگی در دیوار خود را که سیستم عامل های دیگر ممکن است قادر به انجام" Nazzaro گفت. یک وب سایت به شما اجازه می دهد فضای بیشتر و آزادی در هنگام نشان دادن که شما و آنچه با نام تجاری خود را می ایستد. از Wix به وردپرس به دروپال لیست هرگز به پایان می رسد و برای اکثر سایت هایی مانند این به هر کس به راحتی. فقط واردات خود را از پالت رنگ, آثار کلمات و خلاقیت و اجازه دهید سیستم مدیریت محتوا انجام دهید بقیه. هنگامی که شما راضی با آن طرح (در ادامه مطالب می توانید همیشه و همیشه باید اضافه شود بعد از آن) حتما به لینک وب سایت خود را در تمام خود اجتماعی است.

6. کشف سیستم عامل های دیگر از Instagram

social media
giphy.com

در حالی که در Instagram به عنوان جام مقدس از تاثیرگذاران و نام تجاری شخصی-ساختمان دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب و یا توییتر می تواند کمک به جهان را ببینید که شما را در راه های مختلف از Instagram. "من احساس می کنم که در یوتیوب شما می توانید بنشینید و رکورد طولانی فیلم ها که ممکن است مورد علاقه مخاطبان خود را در یک راه است که در سطحی کمتر از Instagram," Hewie گفت. نگه داشتن در ذهن که شما تبلیغ خود را بر روی چندین سیستم عامل با نام تجاری خود را باید بماند سازگار در سراسر هر فضایی آنلاین. "شما می خواهید مخاطبان خود را قادر به بلافاصله تشخیص شما بدون توجه به پلت فرم" Nazarro گفت. فکر می کنم همان طرح رنگ موضوع انتخاب و به طور کلی زیبایی شناسی. بستن سست به پایان می رسد به یک کامل گره را نشان می دهد مخاطبان خود را فقط چگونه برای قرار دادن با هم شما (حتی اگر شما ممکن است نمی شود).

7. قبول چالش

personal brand
pexels.com

به یاد داشته باشید که چرا شما در حال انجام این همه کار سخت! "این بسیار آسان برای انجام آنچه هر کس دیگری در حال انجام است چرا که آن را مد روز است اما روند همیشه می آیند و بروید. من هم پیدا کردن که هر کس می خواهد به انجام کارهای است که تسریع در موفقیت خود را اما در کل موفق و معروف سریع چیزی که اغلب ندارد طول عمر است که شما می خواهید" Hewie گفت. ایجاد یک نام تجاری شخصی طول می کشد زمان به خصوص اگر شما می خواهید برای آمدن در سراسر به عنوان اصلی. و نگه داشتن در ذهن در رسانه های اجتماعی ممکن است همیشه نمی شود پایه اول. "وقت برای شناختن جامعه خود را به طوری که آنها می دانم که شما به عقب و آگاه هستند از آنچه نام تجاری شخصی که واقعا نشان دهنده" خود نویسنده منتشر شده Duaah حماد گفت. "ضرر و زیان ممکن است به اندازه کافی برای تضعیف شما را به فکر می کنم که با نام تجاری نمی خواهد در هر نقطه اما در واقع این فقط یک مانع در مسیر گرفتن وجود دارد." رسانه های اجتماعی ستاره شدن یک شبه اتفاق نمی افتد (مگر اینکه البته شما ویروسی Infinite اما چه کسی می داند که چگونه است که الگوریتم کار می کند).

8. ایجاد ارتباطات معنی دار

personal brand
pexels.com

کلید برای یک بار دیگر خواهد شد و شما پاسخ خود را در تو رفتگی در دیوار. اگر شما از بهداشت و سلامتی چرم گاومیش شما ممکن است در نظر به دنبال محصولات تناسب اندام ورزشی می پوشند و یا پودر پروتئین. نشان می دهد این شرکت تعهد خود را به محصول. "شما می خواهید را انتخاب کنید محصولات شما استفاده يا در واقع قدردانی از آنجا که شرکت ها را ببینید, این واقعی است و متقابلا سودمند روند به جای به سادگی راه را برای شما به پول" Nazzaro گفت. در هنگام اتصال با دیگر افراد همفکر در رسانه های اجتماعی شما متوجه شما همان آرمان ها و اهداف. "کسانی که اتصال می تواند کمک های شخصی خود را با نام تجاری رشد بسیار سریع" حماد گفت. اساسا زمانی که وضعیت در می آید یا رسیدن به شرکت ها برای تبلیغات و یا افراد برای همکاری مطمئن شوید که برای برقراری ارتباط به آنها سبک خود را جاه طلبی و انگیزه.

9. نشان می دهد صدای خود را

Women at a Protest
pexels.com

این نام شخصی با نام تجاری به یک دلیل! حضور آنلاین خود را خواهد شد در مورد شما, بنابراین چه چیزی شما می خواهید برای نشان دادن ، "عشق مردم صحت و که در نهایت چگونه شما قادر خواهید بود به ساخت وفادار و تعامل با مخاطبان" Hewie گفت. پیروان خود را چسبیده در اطراف زیرا آنها تمایل به دیدن آنچه شما انجام می دهند چیزی نیست که شخص دیگری ممکن است انجام شود. اگر حمایت اجتماعی مهم است که به شما نشان می دهد مخاطبان خود را. نمی تواند سکوت در مسائل ملی در ساخت مخاطبان خود را به حدس و گمان که در آن شما ایستاده است. آنها نشان می دهد آنچه شما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند ، اگر شما عمیقا متصل خود را با معنویت نمی شود شرمنده با اجازه دادن به این سمت از شما در رسانه های اجتماعی خود را هر دو. آن بخشی که شما هستند و در نتیجه بخشی از نام تجاری خود را. رفته دور است و زمان ماندن در سکوت به طوری که برای حفظ بی طرفی. بود اصیل شما و بدون ترس برای چه متنفر ممکن است می گویند.

10. همین حالا خودتان مقایسه کنید به دیگران

personal brand
giphy.com

بیایید صادق باشیم. ما با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک حلقه برجسته (به جز البته finsta اما این که در کنار نقطه). "احساس نمی کند و نیاز به مقایسه موفقیت خود را به دیگران به عنوان شما به ندرت می بینیم مردم ارسال خود را در مورد موانع" Hewie گفت. "شما از این قدرت برای تبدیل شدن به هر چیزی که شما می خواهید در این صنعت است. شما فقط باید برای نگه داشتن فشار و همچنان به این باور است که شما ارزش آن است." در پایان روز متفاوت کاربران در حال رفتن به در اندازه های مختلف موارد زیر. یک شماره نشان نمی دهد ارزش خود را. چه می کند خود را نشان می دهد موفقیت این است که رضایت خود را با محتوای شما ارسال و با نام تجاری شما ایجاد. آیا خوراک خود را واقعی منعکس شما ؟ شما خوشحال با اتصالات شما در حال ایجاد و رسانه ها شما ارسال ؟ اگر نه رد گم کردن و کار کردن ترفند. اگر یک چیز برای مطمئن شوید که در مورد رسانه های اجتماعی, فضای دیجیتال به طور مداوم تکامل می یابد و دائما در حال تغییر.

آخرین مطالب