Blue Jays محروم از بازی کردن بازی ها در تورنتو

توسط Rob Gilliesآسوشیتد پرس TORONTO Blue Jays نمی خواهد بازی بازی های خانگی خود را در تورنتو در این سال به دلی

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

توسط Rob Gillies

آسوشیتد پرس

TORONTO Blue Jays نمی خواهد بازی بازی های خانگی خود را در تورنتو در این سال به دلیل دولت کانادا نمی کنم آن را بی خطر برای بازیکنان برای سفر به عقب و جلو از ایالات متحده یکی از کشورهای در سخت ترین ضربه coronavirus بیماری همه گیر.

وزیر مهاجرت مارکو Mendicino روز شنبه گفت دولت فدرال بود را تکذیب کرد جیز آبی' درخواست خود را به بازی در Rogers Centre, تایید رسمی آشنا با این موضوع گفته بود آسوشیتد پرس پیش از این اعلام.

این تیم داده شده بود ترخیص کالا از گمرک توسط شهرستان و استانی به بازی در آن ورزشگاه بود و در انتظار تصویب از کانادا دولت فدرال است. دیگر 29 تیم های لیگ بیس بال برنامه ریزی برای بازی در خانه خود ballparks بدون تماشاگر زمانی که همه گیر-کوتاه 60-بازی شروع فصل در جولای 23.

Mendicino گفت: AP مکرر سفر به ایالات متحده که در آن COVID-19 موارد در حال افزایش بود که بزرگترین مسئله است.

"وجود خطرات جدی اگر ما اقدام با به طور منظم فصل پیشنهاد MLB و جیز و بنابراین ما به این نتیجه رسیدند كه در آن منافع ملی" Mendicino گفت. "من دریافت که برخی از مردم را نا امید کرد اما این تصمیم می تواند نمی شود به عنوان یک فن است. آن گرفته شده است به نمایندگی از سلامت و ایمنی کانادایی است."

آبی جیز مطلع شدند از طریق یک تماس تلفنی. این تیم جایگزین سایت برای بازی های خانگی خود را در مرکز آموزش در Dunedin, فلوریدا است که در میان کشورهای که در حال virus نقاط. بازیکنان گفته اند که آنها ترجیح داده به بازی در تورنتو و این تیم گفته است که در مراحل پایانی یک محل خانه برای فصل.

"از شروع بحث با لیگ و مقامات دولتی امنیت جامعه گسترده تر — ما طرفداران و تیم باقی مانده در اولویت همه درگیر و با آن باشگاه به طور کامل احترام دولت فدرال تصمیم" Blue Jays جمهور مارک شاپیرو در بیانیه ای گفت.

"هر چند تیم ما نمی خواهد بازی خانه بازی در راجرز مرکز این تابستان بازیکنان ما را در این زمینه برای سال 2020 فصل را با همان غرور و شور و شوق نماینده کل ملت است. ما نمی توانیم صبر کنید تا زمانی که روز می آید که ما می توانیم در مقابل طرفداران ما دوباره در خاک کانادا."

جیز آبی در حال برنامه ریزی برای شروع فصل در تاریخ 24 ژوئیه در خلیج تمپا. خانه خود را بازکن برای مجموعه بود و پنج روز بعد در برابر واشنگتن است.

Mendicino گفت: دولت باز است تا با توجه به آینده راه اندازی مجدد برنامه ریزی برای postseason باید خطر انتقال ویروس را کاهش دهد.

"ما متعهد به حفظ خط باز از ارتباط با هر دو MLB و Toronto Blue Jays و ما را به ارزیابی مجدد در دوره به دلیل," او گفت:.

MLB مورد نیاز معافیت به یک نیاز است که هر کسی وارد کانادا برای غیرضروری باید دلایل خود جدا برای 14 روز. آمریکا-کانادا مرز باقی می ماند بسته به غیرضروری سفر حداقل تا آگوست ، 21.

"در کانادا دیده اید ما صاف منحنی. شما را دیده ام که موارد را به طور قابل توجهی کاهش یافته است و تا حد زیادی مربوط به فداکاری کانادایی ساخته شده اند. ما بیمار می توانیم یک گام به عقب" Mendicino گفت.

"ما فکر می کنیم این است که حق تماس و از آن حمایت شواهد و مشاوره از ما کارشناسان بهداشت و درمان. و طرفداران که هنوز هم می خواهم برای دیدن بیس بال هنوز هم قادر خواهد بود به تماشای پخش فقط از مکان های مختلف است."

NHL دریافت معافیت خود را برای راه اندازی مجدد برای فصل, اما به مراتب ساده تر مورد دلیل بازی در حال محدود به دو هاب — ادمونتون و تورنتو.

آبی جیز دریافت معافیت برای کمپ تابستانی که در طی آن بازیکنان به توافق منزوی در هتل متصل به راجرز مرکز و ایجاد یک محیط قرنطینه. بازیکنان مجاز به ترک ورزشگاه و یا هتل و متخلفان جریمه های به صورت از بالا به $750,000 کانادا ($551,000 ایالات متحده) و تا شش ماه در زندان است.

شهردار تورنتو جان حزب محافظه تا به حال لابی دولت فدرال به تصویب این طرح اما روز شنبه گفت او می داند این تصمیم با توجه به وضعیت در ایالات متحده آمریکا

دکتر اندرو موریس استاد بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو و مدیر پزشکی ضد میکروبی پاسداشت برنامه در سینا-دانشگاه شبکه بهداشت و درمان گفت: این شهرستان و استان در اشتباه بودند به فشار برای بازی, برای بازی در کانادا.

"این بسیار روشن است که داشتن مردم از ایالات متحده بارها و بارها است نه چیزی که حق انجام" موریس گفت. "این باید یک تصمیم ساخته شده در تورنتو و یا توسط استان. این کمی ناامید کننده آن را ساخته شده در اتاوا."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن