ترس ناراحت کننده است: تجربه من در چهار راه

شاید این فقط یک " من " اما من همیشه تصور می کرد که چه نوع از گفتار من را اگر من تا به حال شانس به آدرس هر کس د

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

شاید این فقط یک " من " اما من همیشه تصور می کرد که چه نوع از گفتار من را اگر من تا به حال شانس به آدرس هر کس در جهان در همان زمان. شاید من خواهد بود لال به طور کامل به عقب گرفته شده توسط قدر مطلق کار در دست. شاید من می خواهم مردم را به خنده و یا حتی گریه.

اگر ما صادق بودن من احتمالا گریه کردن از قریب به اتفاق شادی و قدردانی برای چنین فرصتی است.

unsplash.

در یک آدرس کامل به من افشای یک حقیقت – زندگی هر فرد دارای یک هدف که آیا آنها آن را باور یا نه. این همواره یک باور من اما از آنجا که این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به عدم مذاکره ساعت از درونگرا تفکر این حقیقت تبدیل شده است بیشتر شایع در زندگی من است. قبل از اینکه شما آمار بازگشت پیکان یا بستن تب من گوش کردن. برخی از اظهارات بسیار ناراحت کننده به عنوان خوانده شده چه می شود که دلیل این که شما آنها را باور نمی کند شما آنها را باور بیش از حد و یا شما می خواهید به آنها را باور می کند ولی برای برخی از دلیل.

در طول چند پاراگراف بعدی ما قصد ناراحت کننده با هم. من می گویم 'هم' چرا که حتی اگر آن را به نظر می رسد مانند من درک می کنم من آموخته اند را به طور کامل قبول آنچه که من موعظه. ما در همان صفحه در tاو کتاب زندگی یکی که همیشه اتاق اضافی جملات در مورد رشد. من به هیچ وجه در ذهن خواننده است. این غیر ممکن است بدانید که چه چالش های فردی طاعون شما. اما آنچه که من می توانید انجام دهید این است که سعی کنید به درک برخی از حقایق ناراحت کننده,' پس از باز کردن ذهن خود را. این نظر شخصی انگیزشی سخنرانی قادر به تهیه کردن به هر چه زمان سختی است, شما ممکن است تجربه و یا هر چهارراه ایستاده اید قبل از.

من معتقدم هر مشکلی انسان تجربه نتایج از ترس. ترس از بودن اصیل و واقعی ترس از خوب بودن به اندازه کافی ترس از تغییر ترس از ناامیدی و ترس از ناامید کننده ترس از حقیقت من می تواند بر روی بروید. آن را ناراحت کننده به مشکلات و uncomfortableness یک نتیجه مستقیم از ترس و ناتوانی در باز کردن ذهن خود را.

آنچه هرگز نتواند به گیج یا گمراه کردن من این است که ترس نیست یک تجربه منحصر به فرد. که دوباره خواندن.

unsplash.com

ترس جهانی است. و با این حال ما هرگز متوقف به بحث در مورد چه مقدار از آن فلج اعمال ما و کلمات است. ما هرگز در مورد چگونگی جامعه ما می توانید اقدام به زخم التیام یابد. با این حال ضروری است که ما با باز کردن این خطوط ارتباطی و تفکر. چرا آن جریان اصلی به بحث جهانی را تجربه کنند ؟ به همین دلیل است که آن تابو به صحبت در مورد اعتماد به نفس مسائل و یا احساسات خود شک کنید ؟

پاسخ من این است. جامعه ساخته شده است مفاهیم preconceived از آنچه در زندگی تجربه باید مانند نگاه تا حد زیادی به اجرا گذاشته و به طور گسترده ای از طریق رسانه های اجتماعی. ما خودمان را بیمار تلاش می کنند تا به استاندارد غیر ممکن است که ما ایجاد شده است. زوال جهان سلامت روحی و روانی ناشی از این نسخه های آنلاین از خود ما آگاهانه و ناخودآگاه تحریف. طنز این است که حتی کسانی که متوجه آنچه که در زیر سطح ادامه به فعال کردن خود به خود سقوط. من می دانم که من مقصر است.

این غلط تصاویر از خودمان هستند توضیح داد: در جامعه شناس Erving گافمن را به نمایش خود در زندگی روزمره در سال 1959 منتشر شد. خود را دراماتورژی مدل از زندگی اجتماعی آمده است که افراد به طور فعال درگیر در "تصور مدیریت" توسط 'انجام' در 'صحنه' در تعامل با دیگران است. به عبارت دیگر منحصر به فرد افراد ایجاد می کنیم از طریق روزمره 'بازیگری' از ریشه ذاتی ما ترس از افشای خود واقعی ما و ذاتی ما ترس از آن "خود واقعی" و نه خوب بودن به اندازه کافی برای جهان خارج است. By آگاه شدن و اذعان راه ما به دروغ به تصویر بکشد خودمانما پس از آن شروع به از خواب بیدار به این واقعیت ناراحت کننده تعامل اجتماعی و درک کنند که ترس نقش اصلی در نقش شخصی ما تئاتر محصولات.

در اینجا برخی از بینش شخصی من فکر می روند.

freedom clouds
pexels.com

اگر من در بستر مرگم, من نمی خواهم آخرین افکار بود و پر از حسرت. من نمی خواهم به آرزو می کنم که من بیشتر شده است unapologetically 'خودم' به کسانی که در اطراف من. من می خواهم خدا را شکر که من را در انتخاب مسیر من می خواستم در تقاطعیکی مجبور بر من. صادقانه, من می خواهم به یادآور زندگی بود که زندگی خود را به کمال. من می خواهم برای رفتن با خوشحالی.

اقدام به شرح زیر در حال تحصیل بنابراین در اینجا یک چالش است. من به شما التماس کردن به یک گام به عقب و نگاه خود را قبل از شما از سر بی وقفه در حال اجرا بر روی موش چرخ زندگی وقتی که همه چیز می رود به یک نسبی طبیعی است. سعی کنید به خودتان نگاه کنید از طریق لنز از افرادی که در مورد مراقبت از شما. در این لحظه شما شروع به دیدن خود را در یک متفاوت نور روشن تر است همان لحظه که در آن شما در نهایت می توانید شروع به دنبال چه چیزی شما همیشه مورد نظر است. و من به این معنی نیست دنبال چه جامعه به شما می گوید به میل. شما در نهایت می توانید از خودتان بپرسید دو سوال – 'چگونه من می خواهم به زندگی می کنند از هم اکنون بر روی نادانی یا بیدار به پتانسیل?' و 'آنچه که من واقعا می خواهید برای انجام با زمان محدود من داده شده است؟'

در واقع ما یک انتخاب است. که انتخاب این است که آیا ما می خواهیم به ادامه زندگی در جامعه ای غافل از آن نقص و مردم آن را نقص و یا زندگی در یک جامعه آگاه از کسانی که معایب و مجبور به مقابله با کسانی که نقص برای رسیدن به سطح بالاتری از فراشناخت و در نهایت خودکارآمدی. در میان قرنطینه نه تنها زمین شده است قادر به گرفتن یک نفس عمیق از پاکسازی هوا اما من به عنوان به خوبی. هرگز در زندگی من احساس کردم بیشتر مطمئن از تصمیم گیری مبتنی به اعتقاد من و با افتخار و پذیرش آنچه که من انجام شده تا کنون. من دیگر انتخاب به تمرکز بر بی اهمیت کاستی معمولا تکثير توسط افکار من.

آرزوی من این است که هر کس به احساس همان احساس آرامش است که من شده اند قادر به گرفتن یک نگاه اجمالی به تازگی. من یک راه طولانی برای رفتن اما این رسمی دعوت به پیوستن به من در چشم باز کشف خود. از آن آسان است برای نوشتن در مورد و سخت به اجرا اما اگر نه در حال حاضر ، که من شما را به اندیشیدن. آن را لذت بخش بوده است که حتی کوچکترین تاثیر را در زندگی خود را. همیشه دانستن ارزش خود رااذعان خود ترس و پروژه حقیقی ترین نسخه از خود را به جهان به ویژه هنگامی که آن را می شود ناراحت کننده است. من قول می دهم برای انجام بهترین من در کنار شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن