سیاه زندگی موضوع: برای اولین بار 14 روز پس از جورج فلوید

به عنوان تمام 50 ایالت درگیر در حق خود را به جمع آوری و اعتراض پس از قتل جورج فلوید بسیاری از شهروندان به خیاب

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

به عنوان تمام 50 ایالت درگیر در حق خود را به جمع آوری و اعتراض پس از قتل جورج فلوید بسیاری از شهروندان به خیابان ها ریختند برای نشان دادن حمایت برای زندگی مهم جنبش. هدف درگیر گسترش آگاهی از شایع خشونت پلیس نسبت به سیاه و سفید آمریکایی همه را تشویق به تبدیل شدن به تحصیل نژادی مسائل و تقاضا سیاستمداران به اقدام به سمت پلیس اصلاحات.

فقط در این سال ایالات متحده سوگوار از دست دادن Breonna تیلور Ahmaud Arbery و بی شمار دیگر بی گناه, سیاه زندگی کشته شده توسط پلیس.

این تصویری که خشم جهان

unsplash.com

تظاهرات آغاز شد و در مینیاپولیس پس از فیلم جورج فلوید بازداشت و قتل در سراسر اینترنت پخش شده. در 25 ماه مه فلوید بود که دستگیر و برای استفاده از تقلبی بیست دلاری برای خرید سیگار. در این ویدئو که شما می توانید در اینجا افسر درک چوین از مینیاپولیس اداره پلیس دیده می شود برگزاری فلوید به زمین با زانو خود را در گردن او برای هشت دقیقه و 46 ثانیه. در آن زمان فلوید بارها و بارها فریاد زد که عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" تا زمانی که او متوقف تنفس. امدادگران آمد و برافراشتند فلوید را بر روی یک برانکارد اما او قبل از آنها وارد صحنه شدند.

سه نفر دیگر از افسران J. A. Keung توماس خط و Tou Thoa دیده می شود در این ویدئو ایستاده به مردم فیلمبرداری تبدیل به خشم و اصرار Chauven به زانو خود را خاموش فلوید گردن. Chauven در حال حاضر چهره 2-مدرک اتهام قتل, اما این رخ داده است و تنها پس از اعتراض و دادخواست شروع به گردش. سه تن دیگر از افسران متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم. معترضان خواهان عدالت برای جورج فلوید و امید به تحریک و تغییر در درمان سیاه آمریکایی ها با اجرای قانون و مناطق دیگر از قدرت است.

تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان

instagram.com

کشورهای دیگر گرد هم آمدند و به اشتراک گذاری در خشم به زودی پس از این ویدئو منتشر شده در سراسر مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی. در بیش از 50 کشور جهان در هر قاره علاوه بر قطب جنوب: از ژاپن به کنیا به فرانسه همه جا مردم نشان داد و حمایت خود را به صورت سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. جورج فلوید مرگ شنیده شد در سراسر جهان و مبارزه به مراتب بیش از.

فورت لادردیل فلوریدا

unsplash.com

در مه 31, یک اعتراض سازمان یافته از طریق توییتر در فورت لادردیل فلوریدا به خود جلب کرد یک جمعیت بزرگ. "من تحت تاثیر قرار گرفته بود با مقدار زیادی از افرادی که آمده بودند به اعتراض و ممکن است در 90-درجه حرارت در طول یک بیماری همه گیر کمتر! باید شده اند وجود دارد هزاران نفر از مردمکه نشان می دهد چقدر مهم است این موضوع است که برای بسیاری از افراد" ناشناس قاره گفت. ماه مارس سفر از Broward در بلوار منتهی به یک پل در جنوب اندرو خیابان. متاسفانه در یک نقطه و پلیس با استفاده از گاز اشک آور در تلاش برای متفرق کردن جمعیت بزرگ, اما این تنها در خدمت به افزایش معترضان' شور و شوق. معترضان گوش دادن به هزاران سخنرانی های داده شده در طول ماه مارس که به صدای به صدمه دیده و ارائه امیدواریم که که از طریق هزاران نفر ما می تواند آینده را تغییر برای بهتر.

منهتن, نیویورک

instagram.com

در همان روز در اعتراض به مونتاژ در منطقه منهتن شهر نیویورک است. رهبران رهبری جمعیت به شهرستان سالن و دستور شخص معترضین از طریق بلندگوهای برای حفظ صلح است. راهپیمایی رفت و از پل بروکلین به Barclays Center, که در آن رهبران خطاب به افسران پلیس و اجازه آنها را به صحبت می کنند به مردم. "یکی از صحبت در مورد آشفتگی خود را که یک افسر پلیس و زندگی با پلیس کار میکند. او پیوست [نیروی انتظامی] امید آن تغییر خواهد کرد. این یک حرکت سخنرانی و من درست در کنار او کمک به ایجاد یک مانع با رهبری به حفاظت از آنها" Marymount منهتن کالج, دانشجو, Jania گومز گفت. در این تظاهرات بسیاری از خوشحال به شنیدن این از خاص پلیس. وجود دارد افسران ایستاده که حاضر به زانو زدن یا بالا بردن مشت خود را هموار جمعیت است. اعتراض رهبران خواست معترضان برای حفظ صلح اما در نهایت تشدید اتفاق بین پلیس و معترضان باعث رهبران برای پایان دادن به اعتراض.

هونولولو, هاوایی

unsplash.com

یکی دیگر از اعتراض در هونولولو هاوایی در ماه ژوئن 6th, در اطراف محور صلح و عشق و وحدت است. بیش از 10 ، 000 هاوایی جمع شده بودند تا مارس از علا Moana پارک ساحلی به دولت سرمایه است. صاحبان کسب و کار جمع آوری و خارج از کسب و کار خود را در حمایت, توزیع آب و تنقلات به ادامه مسالمت آمیز معترضان. شهر پلیس فدرال عوامل و گارد ملی این رویداد حضور داشتند اما نمی پوشند riot gear. "همه آنها نشان داد که بیشترین احترام و سلام مثل تنها آلوها دولت می تواند به" دانشگاه ققنوس آلوم اشلی دی گفت. اشلی دی با استفاده از صدای او در این اعتراض به rile تا جمعیت در ابتدای ماه مارس ، "همانطور که ما راهپیمایی ما ساخته شده صدای ما با صدای بلند و شفاف با مردم از همه سنین و نژادها و پس زمینه است که به اندازه کافی به اندازه کافی بود و ظالمان به کشتار غیر مسلح سیاه مردم دیگر تحمل بود." زمانی که معترضین وارد پایتخت آنها شنیده می شود از چندین سخنران از جمله 14 تا 17 ساله سازمان جوانان. محلی هاوایی پیوست و شروع به انجام یک سنتی تماس به اجداد و نماز حفاظت بیش از جمعیت است.

چگونه به درگیر شدن در باعث

black lives matter protest
unsplash.com

شروع به استفاده از راه های بسیاری برای درگیر شدن در زندگی مهم جنبش است. حضور در تظاهرات مسالمت آمیز کمک می کند تا به گسترش آگاهی و نشان دادن حمایت برای شهروندان است. شما می توانید پیدا کردن محلی تظاهرات به شرکت در چک کردن سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram و توییتر. به دنبال تظاهرات که به جای تاکید بر حفظ صلح است. مطمئن شوید که به اقدامات احتیاطی مناسب برای محافظت از خودتان را در شرایط اضطراری. بسیاری از معترضین در حال مراقبت برای پنهان کردن هویت خود و حمل بطری های آب در صورتی که اجرای قانون با استفاده از گاز اشک آور.

استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی خود را

black lives matter social media iphone
unsplash.com

با افزایش موج با استفاده از پلت فرم خود را و صدای خود را به آموزش توده های بسیاری از خود نشان داد و حمایت خود را در "سیاه و سفید جمعه" که شامل ارسال یک مربع سیاه و سفید در یک Instagram خوراک برای نشان دادن همبستگی. آن هدف در نظر گرفته شده برای توقف فعالیت های رسانه های اجتماعی و تشویق مردم به استفاده از روز را به آموزش خود را در مورد مسائل در دست به جای. این دریافت بسیاری از واکنش زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند ماده هشتگ شد آب گرفتگی با جعبه سیاه به جای آن از اطلاعات مفید مانند که در آن به دادخواست/donate. اگر شما می خواهید به استفاده از رسانه های اجتماعی خود را برای نشان دادن حمایت خود را, مطمئن شوید که به استفاده از پلت فرم خود را عاقلانه. مطمئن شوید که شامل مفید, اطلاعات واقعی در پست های خود را و برای اتصال پیروان خود را نسبت به راه آنها می توانید اقدام کنید. به بخش زیر مراجعه کنید برای لینک به کمکهای مالی و دادخواست!

که در آن به کمک

مینه سوتا آزادی صندوق
جورج فلوید صندوق یادبود
من با اجرای مود
عدالت برای Breonna تیلور
سیاه سند چشم انداز جمعی
اصلاح بلوک
کمپین صفر
جوامع متحد علیه خشونت پلیس
Black Lives Matter
NAACP صندوق دفاع حقوقی
اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا
ملی وثيقه پیدا کردن شبکه

امضای طومار

عدالت برای جورج فلوید در change.org

#JusticeforFloyd در act.colorofchange.org

#Defundthepolice در blacklivesmatter.com

دست تا عمل

#Wearedonedying راه اندازی شده توسط NAACP

اقدام ملی علیه خشونت پلیسگزارش این آگهی

تماس با دولت و رهبران محلی

در حال حاضر بیش از همیشه مهم است برای دریافت در تماس خود را با دولت و رهبران محلی به تقاضای تغییر دهید. اطلاعات خود را به راحتی در دسترس آنلاین. آن را حتی ساده تر وجود دارد مقدار زیادی از تلفن آنلاین اسکریپت و اسکریپت ایمیل را دنبال کنید. بنابراین دریافت به کپی کردن و چسباندن آمار ارسال و اجازه دهید خود را به مقامات دولتی می دانم که در آن شما ایستاده وقتی که می آید به خشونت پلیس. با استفاده از این تماس ها به شما برای شروع:

مینه سوتا فرماندار Tim Walz
مینیاپولیس شهردار یعقوب فری
مینیاپولیس دادستان منطقه Mike Freeman
نیویورک فرماندار Andrew M. کومو
فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom
فرماندار ایلینوی J. B. پریتزکر
فرماندار فلوریدا ران Desantis

در نهایت هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی برای انجام و این یک روند است که مرگ یک شبه این یک جنبش است. ما را تشویق شما را به استفاده از صدای خود را به آموزش, پشتیبانی, سیاه زندگی توجه و رای در انتخابات آینده برای آینده ای بهتر. در حال حاضر ما باید با گوش دادن یاد بگیرید و اقدام علیه نژاد پرستی و ظلم و ستم همه جا ما آن را ببینید. ما باید تلاش خودمان آموزش و دشوار گفتگو با دوستان و خانواده ها و دانش آموزان دیگر. ما این قدرت را تحریک و تغییر در این کشور و جهان است که ما با استفاده از صدای ما در صدا و نشان می دهد ما به حمایت مردم نیاز دارند. پیوستن به جنبش و ادامه گسترش این کلمه در. وجود خواهد داشت نه بیشتر تحمل نسبت به بی عدالتی و ما نمی—نخواهد—خاموش ماندن.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن