ویروس تسریع در سراسر آمریکای لاتین و هند و پاکستان

توسط لری HINNANT شیخ SAALIQ و دیوید BILLERدهلی نو (AP) — این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب در سراسر آمریکای

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

توسط لری HINNANT شیخ SAALIQ و دیوید BILLER

دهلی نو (AP) — این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب در سراسر آمریکای لاتین و روسیه و شبه قاره هند در روز جمعه حتی به عنوان منحنی های پهن و بازگشایی شد جریان در بسیاری از اروپا و آسیا و ایالات متحده است.

بسیاری از دولت ها می گویند که آنها باید به تغییر تمرکز خود را به صرفه جویی در شغل است که در حال اضمحلال به عنوان به سرعت به عنوان ویروس می تواند گسترش. در ایالات متحده و چین دو اقتصاد بزرگ بیکاری سر به فلک کشیده است.

رئیس فدرال رزرو تخمین زده است که تا یک آمریکایی در چهار می تواند بیکاری در حالی که در چین تحلیلگران تخمین می زنند حدود یک سوم از نیروی کار شهری است که بیکار است.

اما این ویروس خروشان از طریق کشورهای مجهز به بیمار رسیدگی بیماری همه گیر است که بسیاری از دانشمندان ترس را دانه embers دوم جهانی موج.

هند شاهد بزرگترین واحد-بعد سنبله پس از همه گیر شروع و پاکستان و روسیه خود را ثبت بالاترین مرگ و عوارض. جدید ترین هندي موارد در بیهار که در آن هزاران نفر به خانه بازگشت از مشاغل در شهرستانها. برای بیش از یک ماه برخی راه می رفت و در میان جمعیت برای صدها مایل است.

آمریکای لاتین دو پرجمعیت ترین کشورهای مکزیک و برزیل — گزارش ثبت تعداد موارد جدید و مرگ و میر تقریبا روزانه این هفته سوخت انتقاد از رئیس جمهور که باید آهسته راه می رفت خاموش شدن ناگهانی در تلاش برای محدود کردن آسیب های اقتصادی.

موارد افزایش و فشرده-واحد مراقبت نیز غرق در پرو شیلی و اکوادور — کشورهای مشترک برای تحمیل زودهنگام و تهاجمی کسب و کار خاموش شدن ناگهانی و قرنطينه.

برزیل گزارش داد بیش از 20 ، 000 مرگ و میر و از 300000 مورد تأیید پنج شنبه شب — سوم بدترین آمار کشور دنیا در مقام شمارش. کارشناسان در نظر گرفتن هر دو شماره undercounts با توجه به گسترده نبود از تست.

"آن را ببخش نه, آن را انتخاب نمی کند, نژاد, و یا اگر شما را ثروتمند یا فقیر, سیاه یا سفید" برونو Almeida de Mello 24 ساله در حال بارگذاری راننده گفت: در 66 ساله مادر بزرگ دفن در ریو دو ژانیرو. "این غم انگیز است که در کشورهای دیگر مردم بر این باورند اما نه در اینجا."

او تا به حال در تمام virus علائم اما Vandelma رزا مرگ گواهی می خواند "مشکوک COVID-19" او گفت: از آنجا که بیمارستان او را فاقد آزمون. این بدان معناست که او نمی رقم در مرگ و میر است که با این وجود در روز پنج شنبه مشخص شده بزرگترین واحد-روز افزایش: 1,181.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro است در تمسخر جدیت ویروس ها و به طور فعال در مبارزات انتخاباتی علیه دولت فرمانداران' تلاش برای محدود کردن جنبش و تجارت است.

Bolsonaro اخراج او اولین وزیر بهداشت برای حمایت از فرمانداران. دوم خود با وزیر استعفا داد و پس از آشکارا مخالفت با Bolsonaro مورد کلروکين سلف ضد مالاریا اغلب تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان عملی coronavirus درمان است.

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador عنوان تهدید برای هفته ها به عنوان او ادامه داد: به سفر به این کشور پس از مکزیک, اولین مورد تایید شده. او اصرار داشت که مکزیک متفاوت بود که آن اوراق قرضه خانواده قوی و اخلاق کار می کشیدن آن را از طریق.

این کشور در حال حاضر گزارش بیش از 400 تن در روز و عفونت های جدید هنوز هم به اوج خود رسید.

آرماندو Sepulveda یک mauseleum مدیر در مکزیکو سیتی حومه اکاتپک ٬ استادو د مخیکو گفت: او را دفن و سوزاندن کسب و کار دو برابر شده است در هفته های اخیر.

"این crematoriums در حال اشباع" Sepulveda گفت. "همه از کوره ندارد که ظرفیت." خانواده های صیقلی شهر دنبال خدمات مراسم تشییع جنازه که می تواند رسیدگی به مرده خود را به این دلیل که بیمارستان نمی تواند نگه داشتن بدن است.

در ضمن مکزیک را به دولت منتقل شده توجه خود را به فعال اقتصاد است. معدن و ساخت و ساز و بخش هایی از آمریکای شمالی خودرو زنجیره تامین اجازه داده شد برای از سرگیری عملیات های این هفته است.

روسیه مقامات بهداشت ثبت نام 150 نفر از مرگ در 24 ساعت برای کل 3,249. بسیاری در خارج از روسیه پیشنهاد کرده اند این کشور است دستکاری آمار خود را به نمایش نسبتا پایین مرگ و میر. کل تایید تعداد موارد بیش از 326,000 در روز جمعه.

نخست وزیر میخائیل Mishustin که خود را بازیافت از کروناویروس گفت: در اوایل این هفته که تنها 27 مناطق خارج از 85 آماده به تدریج بلند مستندات خود را. حداقل سه وزرای کابینه نیز قراردادی به این بیماری و همچنین به عنوان سخنگوی کرملین.

چین اعلام کرد این امر به دولت های محلی 2 تریلیون یوان ($280 میلیارد دلار) برای کمک به خنثیسازی آسیب از خاموش شدن ناگهانی اعمال شده برای جلوگیری از گسترش این ویروس که اولین بار در شهر ووهان در اواخر سال 2019 است و در حال حاضر آلوده حداقل 5.1 میلیون نفر در سراسر جهان با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بانک مرکزی ژاپن گفت: این امر با ارائه 280 میلیارد دلار در صفر-بهره وام های نا امن به بانک ها برای تامین مالی کوچک و متوسط اندازه کسب و کار.

کشورهای اروپایی نیز دیده می شود سنگین زیان کار اما قوی دولت و ایمنی-net برنامه ها در مکان هایی مانند آلمان و فرانسه پرداخت یارانه دستمزد میلیون ها نفر از کارگران و نگه داشتن آنها را در حقوق و دستمزد. گردشگری عمده درآمد ژنراتور برای اروپا تبدیل شده flashpoint به عنوان کشور بحث که آیا به قرنطینه جدید ورود این تابستان برای این ویروس دو هفته حداکثر دوره کمون.

ملی اسپانیا آمار موسسه خود منتشر گردشگری گزارش جمعه نمایش ستون ها از صفر برای یک شب می ماند میانگین طول باقی می ماند و نرخ اشغال در ماه آوریل است. اسپانیا در اروپا دوم محبوب ترین مقصد توریستی, پس از فرانسه و یک بهبود اقتصادی بدون بازدید کنندگان تمام شده است اما غیر قابل تصور است.

نزدیک به 39 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست پس از بحران شتاب دو ماه پیش. متحده از ساحل به ساحل به تدریج بازگشایی اقتصاد خود و اجازه دادن به مردم به کار بازگشت اما بیش از 2.4 میلیون نفر در زمینه بیکاری در هفته گذشته به تنهایی.

رئیس فدرال جروم پاول گفت: بیش از آخر هفته که ایالات متحده بیکاری می تواند اوج در ماه مه یا ژوئن در 20 تا 25 درصد سطح گذشته دیده می شود در اعماق رکود بزرگ تقریبا 90 سال پیش. نرخ بیکاری در ماه آوریل بود در 14.7 درصد رقم نیز بی بدیل از 1930s.

در وهم آور اکو معروف, افسردگی, دوران, تصاویر شهرستانها ایالات متحده هستند اجازه بی خانمان چادر encampments از جمله سان فرانسیسکو که در آن حدود 80 چادر در حال حاضر منظمی فاصله در خیابان های گسترده ای را در نزدیکی تالار شهر به عنوان بخشی از یک "امن خواب روستا" در هفته گذشته باز. منطقه بین شهرستان در کتابخانه مرکزی و آسیایی, موزه هنر حصار است به خارج از نظارت در سراسر ساعت و وعده های غذایی را فراهم می کند دوش آب تمیز و زباله وانت.

ناتان برنج 32 سال است که در اردو وجود دارد گفت: او می خواهم نه یک هتل اتاق از یک چادر در پیاده رو.

"من می شنوم آن را در اخبار آن را بشنود از مردم در اینجا است که آنها در حال رفتن به گرفتن ما اتاق هتل," او گفت:. "این چیزی است که ما می خواهیم, شما می دانید, به امن در داخل."

با وجود اغلب مبارز رویکرد به دانشمندان که به مخالفت با او تهمت را تصویب رتبه بندی باید ثابت باقی مانده است, تاکید راه آمریکایی ها به نظر می رسد را ساخته اند تا ذهن خود را در مورد او. یک نظرسنجی از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور تحقیقاتی می گوید 41% تایید خود را با عملکرد شغلی در حالی که 58 درصد رد. که مطابق با نظرات او در طول سه سال خود را در دفتر.

بانک جهانی اعلام کرد 500 میلیون دلار برای برنامه های کشور در شرق آفریقا مبارزه COVID-19 و جاری شدن سیل مرگبار همراه با تاریخی swarms از گرسنه در بیابان ملخ. اضافه تهدید این بیماری همه گیر است و بیشتر خطر منطقه ای که در آن میلیون ها نفر نبود به طور منظم دسترسی به مواد غذایی است.

در حالی که بسیاری از کشورهای آفریقایی شده اند ستایش خود را برای پاسخ به coronavirus تانزانیا است دراماتیک ترین استثنا اجرا شده توسط رئيس جمهور که پرسش — و یا آتش سوزی — سلامتی خود را کارشناسان و می گوید: نماز و حل بحران است.

شرق کشور تعداد تایید ویروس موارد تغییر نکرده به مدت سه هفته و جامعه بین المللی است که آشکارا نگران کننده است که تانزانیا دولت پنهان کردن مقیاس واقعی از این بیماری همه گیر. فقط بیش از 500 مورد گزارش شده در کشور نزدیک به 60 میلیون نفر است.

___

Hinnant گزارش از پاریس و Biller از ریو دو ژانیرو. آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر جهان نیز کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن