چگونه سالمندان کالج مقابله با COVID-19

بنابراین شما فقط ایمیل که کلاس خود را نمی خواهد راه رفتن برای شروع این سال است. در حال حاضر شما باید به صورت ع

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

بنابراین شما فقط ایمیل که کلاس خود را نمی خواهد راه رفتن برای شروع این سال است. در حال حاضر شما باید به صورت عدم اطمینان از آنچه که تبدیل به حرفه ای خود را پس از دریافت دیپلم خود را. شما شروع به درک که شما نمی توانید به صرف چند ماه گذشته از خود ویژگی های جوانان خود را با دوستان است. سالمندان کالج بدون شک احساس یک معامله بزرگ از دست دادن و به دست COVID-19. آن می تواند تبدیل آسان به سقوط و قبول شکست در طول این زمان دشوار است اما به یاد داشته باشید و انعطاف پذیر باقی می ماند.

گوش دادن به آنچه در زمان کالج سالمندان انجام داده اند برای خوش بینی باقی می ماند در چنین nerve-wracking زمان.

پیدا کردن یک راه برای شاد کردن دیگران

coping with covid-19
giphy.com

این که آیا شما در پیدا کردن شادی در حمایت از دوستان خود و یا گذراندن وقت با خانواده خود از دیدن لبخند بر روی دیگر صورت به احتمال زیاد برای کمک به قرار دادن یکی در مال شما. جورج واشنگتن دانشگاه ارشد Hallie کخ خبره یوگا حجاری معلم به تازگی شروع به زندگی می کنند جریان کلاس های خود را آنلاین. "حجاری چیزی است که من بسیار پرشور در مورد, و چون من توانایی برای به اشتراک گذاشتن با مردم در چنین یک زمان سخت درمن احساس خوبی در مورد آن" کخ گفت. در حالی که شما ممکن است پیدا کردن به عنوان بسیاری شادی در کار کردن مقدار زیادی از راه را برای شما باز به کشف است که اجازه خواهد داد که شما را به نگه داشتن در تماس با دیگران و گسترش مثبت. سعی کنید دست خود را در هنر و صنایع دستی و یا پخت همان دستور العمل های خود را با دوستان و یا حتی آنلاین مسابقات بازی به تصویب زمان و که شما می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

خود را به چوب قبلی برنامه

coping with covid-19
giphy.com

یک راه برای بهبود چنین افراطی تغییر شیوه زندگی ممکن است در قالب تلاش برای حفظ برخی از مرتب کردن بر اساس روال قبلی خود را از زندگی است. این که آیا شما نقل مکان کرد و در بازگشت به خانه و یا در حال حاضر زندگی می کنند یک زندگی مستقل خود را معمول شده است اختلال در برخی از راه. "این مهم است که به چوب به یک برنامه و سعی کنید برای پیدا کردن یک آرام مطالعه جادار فضا در خانه برای دریافت کار انجام می شود" جورج واشنگتن دانشگاه ارشد مارا کاش گفت. حتی در این چند هفته گذشته از دانشگاه برای تحصیل در رشته کلاس را سالمندان احساس مانند آنها زندگی می کنند برخی از مرتب کردن بر اساس یک روال. "من به اندازه کافی خوش شانس برای انجام [کار] به این دوره قرنطینه و به اشتراک گذاری شادی با دیگران" کخ گفت. نگه داشتن عادات قبلی به کمک حس راحتی در این زمان بی سابقه. جایزه: به احتمال زیاد بهبود بهره وری خود را به دلیل اجازه دهید صادقانه کار از خانه باعث می شود ما معکوس در زمان.

به یاد داشته باشید که دیگران رفتن را از طریق این بیش از حد

Coping with COVID-19
giphy.com

بزرگترین یادآوری در طول این نامشخص زمان: شما به تنهایی نیست. پیدا کردن راه هایی برای ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاشتن تجربه خود را و یا به سادگی تماشای تجربه است که دیگران داشتن. شما می توانید به نوبه خود به رسانه های اجتماعی به عنوان یک خروجی. "Infinite کمک می کند دانستن هر کس دیگری است که از طریق آن وجود دارد و برخی از خنده دار مطالب" دانشگاه جورج واشنگتن ارشد کیار گفت: Edson. Misery loves company, اما گاهی اوقات شرکت می تواند به نوبه خود است که بدبختی را به رفاقت.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند رفع ضرر و زیان است که بسیاری را تجربه کرده اند در دست این بیماری وجود دارد مجموعهای از راهکارهای مقابله و تنظیم کنید. ما تنها می تواند زندگی می کنند در حال حاضر و سعی کنید به بهبود تجربه ما روز به روز. در زمان انعطاف پذیری ما ساخته شده است تا به ما کمک خواهد کرد در آینده تلاش, اما در حال حاضر زندگی در لحظه و انجام آنچه شما می توانید.

Coping with COVID-19
giphy.com


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب