همه طبقه بندی شده اند: اگر هری پاتر مرتب سازی کلاه در زمان مشنگ رشته کالج

آیا شما خواندن هر یک از کتاب های هری پاتر پوشش به پوشش چند بار و می دانم که این فیلم در گفت وگو با قلب ؟ شما ب

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

آیا شما خواندن هر یک از کتاب های هری پاتر پوشش به پوشش چند بار و می دانم که این فیلم در گفت وگو با قلب ؟ شما باید حداقل یک Pottermore حساب و عشق پانسمان تا در خانه خود را رنگ هر حزب هالووین? سپس خوش آمدید همکار من Potterheads, در این جشن ما (تا حدودی ناسالم) وسواس با هری و بسیاری از misadventures. از آنجا که آرزو هاگوارتز نامه هرگز راه ما آمد من فکر کردم من می خواهم همه چیز را به دست خود من است.

و بنابراین من در حال حاضر به شما این قطعی لیست رشته کالج طبقه بندی شده اند به چهار توانا خانه, شما می دانید, به ادویه تا این مشنگ زندگی فقط کمی-<url>.

1. اقتصاد/ کسب و کار: Slytherin

draco holding a book and smugly smirking
giphy.com

هیچ چیز فریاد می زند: "بلند پروازانه" مانند یک اقتصاد عمده decked در بهترین کسب و کار گاه به گاه لباس آماده را در چند دور شدید مصاحبه برای یک شات در آن یاد گلدمن ساکس کارآموزی. Slytherins رشد در استرس زا محیط رقابتی فقط می خواهم که کسب و کار اصلی خود را در کف که مرتب دو کارآموزی در بالا از آنها شش فوقانی-div کلاس و یک کار پاره وقت, هیچ مسئله مهمی است. "این آسان است برای دیدن چگونه Econ عمده در ارتباط به اینکه یک Slytherin چرا که این خانه قطاری درایو جاه طلبی و تلاش است که ما نیاز به طور مداوم ما را یک بازی برای نمرات باشگاه و حرفه ای شبکه های رویدادها. من تجربه کرده اند برخی از رقابت سخت است که همراه با تمایل به ساخت یک جامد رزومه به امن و سودآور به کار و یا کارآموزی. یکی باید نه تنها به خوبی آماده شده اما سریع و متفکر انتقادی آماده به مبارزه برای شانس خود را برای اثبات خود در این زمینه" دانشگاه برکلی junior Rishi Chandran گفت. تلاش برای ایجاد برخی از پول بزرگ و صعود به بالای نردبان اجتماعی با استفاده از خود را "اتصالات" این دانش آموزان می دانند چه می خواهند و متوقف نخواهد شد تا زمانی که آنها آن را دریافت کنید. و اگر شما در مورد آن فکر یک کسب و کار frat اساسا برابر با یک Slytherin فرقه – Draco خواهد بود که قطعا پیوست.

2. تاریخ: Ravenclaw

girl smelling books
giphy.com

محبوب Ravenclaw کلیشه فازی-haired, شیرین مزاج bookworm صادق است وقتی که می آید به تاریخچه رشته های. مطالعه تاریخچه شامل یک تن از خواندن و بهتر است که برای مقابله با آن تحلیلی مقاله نهایی از هوشمند Ravenclaw? اعتماد آنها را به سقوط در عشق با رویایی جوان تدی روزولت و یا ناهموار مالکوم ایکس به عنوان آنها hungrily شراب خواری-خواندن راه خود را از طریق تاریخی دوره مثل داستان قبل از خواب. باستان شناسان و مورخان صرف بخش بزرگی از وقت خود را جمع آوری آثار مکشوفه به قطعه با هم به گذشته و ساخت نظریه های خود در مورد آن بسیار شبیه شرلوک بود. و شرلوک بدیهی است که به نظر می رسد به عنوان چیزی از یک Ravenclaw آیکون در اینجا در جهان مشنگ.

3. علوم محیط زیست: Hufflepuff

man saying 'typical hufflepuff!'
giphy.com

پرشور Hufflepuff برابر یک نیروی محسوب می شود! ببینید عزیز ما گرتا Thunberg مثلا. محیط زیست و علوم عمده اختصاص زندگی خود را به صرفه جویی و حفاظت از زمیناجازه ذاتی خود مهربانی و پرورش طبیعت درخشش را از طریق. آنها حضور و سازماندهی تغییرات آب و هوایی آگاهی کارگاه های آموزشی در حالی که coaxing شما برای رفتن در ساحل تمیز-یو پی اس. شما می خواهم به دروغ گفتن به خودتان اگر شما گفت که شما نمی تواند تجسم Tonks به عنوان مادر دوست که به یاد شما را به بازیافت و انتخاب کردن به صورت ارگانیک تولید و به یاد داشته باشید که استاد جوانه خانم مدیر مدرسه از Hufflepuff تخصصی و گیاه شناسی دارویی ، بنابراین, 'nuff گفت.

4. علوم سیاسی: Slytherin

snape clapping
giphy.com

صاف صحبت کردن Slytherins مطالعه poli-sci به امید روزی مصرف بیش از مشنگ جهان ... یا حداقل گوشه ای کوچک از آن است. آنها درخشان ذهن کمی به استراتژیسازی سلطه بر جهان و دقت یادگیری از آموزه های کارل مارکس و یا به دنبال در قدم به قدم از چه گوارا. عشق-فرزند عقل و جاه طلبی, Slytherin, علوم سیاسی, رشته می دانید که چگونه برای شروع یک انقلاب و کار قوانین را به نفع خود در هر سناریو. محور و جذاب آنها slyly شما بیش از برنده شدن خود را با پرچین سخنرانی و سپس به زحمت شما را متقاعد به رای دادن به آنها. منظورم این جوان تام ریدل ساخته شده سر پسر به یک دلیل.

5. روزنامه نگاری: Gryffindor

sorting hat puts harry in gryffindor
giphy.com

این طول می کشد زیادی از شجاعت به صدای نظرات که برابر دانه بروید و شجاعانه به انتشار عمومی به اظهارات ضد استبدادی قدرتمند رهبر که دانستن آن می تواند منجر به مشکل. برای تلفن های موبایل سفارشی ساخته شده برای یک Gryffindor درست است ؟ روزنامه نگاری رشته در تلاش برای ارائه صادقانه و بدون سانسور پوشش اجتماعی تفرقه مسائل مانند انتخابات جنگ و قوانین بحث برانگیز. "به عنوان روزنامه نگاران قدرت کلمه نوشته شده است بیشتر از یک سلاح و وسیله ای برای اطمینان از حفظ و ارزش اطلاعات. پیدا کنم که کسانی که اداره آن را به عهده دارند با این وظیفه به خوبی از آن استفاده - حقیقت. اصلا همه Gryffindors تلاش برای شجاعت به شهادت به حقیقت دانش و عدالت؟" UC برکلی junior Shivani Ekkanath گفت. شما رو به پوست ضخیم برای ایستادن در برابر واکنش شما به احتمال زیاد دریافت از مخالفت کارترین سایرس با وجود قرار دادن در ساعت ها و ساعت از کار سخت است. منظور من بیا که شجاع تر از این روزنامه نگاران که به طور منظم خطر جان خود را در مناطق جنگی در جستجوی حقیقت مصمم توسط مجموعهای از مرگ-تهدیدات خود را فرستاده راه است ؟

6. فلسفه: Ravenclaw

luna reading thoughtfully
giphy.com

کشف پیچیدگیهای وجود انسان ثابت می کند بسیار آرام سرگرمی برای Ravenclaws و فلسفه رشته به طور یکسان که تمایل به اشتباه خود را با دوستان خود به شدت انتزاعی و پیچیده افکار. اکثر Ravenclaws نه صرف شب جمعه در jammies خانههای گلی خالی بیش از افلاطون و یا رمز گشایی دکارت نظریه با یک فنجان چای داغ تر باید به قرار داده تا با احمق بحث کوچک در برخی از غریبه ، من می توانم به شما اطمینان دهم که طولانی پیچ در پیچ بحث در "معنای زندگی" و بحث از "اراده آزاد"– در حالی که خسته کننده به برخی از شما – برای تلفن های موبایل مانند کامل اولین-تاریخ به خود فلسفه اصلی Ravenclaw جوانه. فقط از آنها بپرسید.

7. جامعه شناسی: Hufflepuff

cedric being cheered on by fellow hufflepuffs
giphy.com

Hufflepuffs عشق خانواده و دوستان خود را بالاتر از همه چیز به طوری که آنها خواهد هر چیزی را برای تقویت درک خود را از این روابط گرامی. آنها عشق ورزیدن یادگیری در مورد انسان اتصالات و آسان رفتن, دوستانه, طبیعت باعث می شود آنها را ایده آل برای مطالعه تعاملات اجتماعی. جامعه شناسی شامل نقد و شبکه های اجتماعی و رعایت تکامل اجتماعی ترتیب است که بیمار و توجه Hufflepuffs را فراموش درخشان.

8. جرم شناسی/Pre-قانون: Gryffindor

hermione brandishing a wand
giphy.com

آیا کسی از آنها بخواهید برای یک جرم و جنایت-fightin' قانون-studyin' badass? ما می توانید پیدا کردن بازی مناسب عزیزمان Gryffindor, هرمیون! لودگی هوشمند و عاقلانه فراتر از سال های خود را جرم شناسی رشته را از هم جدا موارد پیچیده و تجزیه و تحلیل حقوقی showdowns بدون شکستن عرق. آموزش به مبارزه برای عدالت و برای حمایت از کسانی که نیاز به قبل از قانون رشتههای غرور خود را در خود قوی قطب نمای اخلاقی و آرمانگرایی.

9. علوم کامپیوتر: Ravenclaw

guy with VR goggles
giphy.com

برنامه نویسی و راه خود را به حل هر مشنگ مبارزه Ravenclaws استفاده از آن تیز ذهن به انقلابی زندگی روزانه یک برنامه در یک زمان. بیش از خوشحال به جلو و همه nighter به پایان برنامه های خود را با یک زن و شوهر Red Bulls, علوم کامپیوتر, رشته های ثابت دارای پولادین تمرکز و تعهد واقعی Ravenclaw. چسب برای لپ تاپ خود را 24/7, این دانش آموزان بدون شک مدرن مشنگ معادل یک جادوگر جوان رخنه به این بخش محدود در هاگوارتز به اشفتگی فکری موقتی دستور العمل های خود را برای معجون سازی.

10. Pre-Med: Hufflepuff

women talking about power of love
giphy.com

با یک حس قوی از همدلی خود را به هسته Hufflepuffs بهترین درمانگران حتی اینجا در جهان مشنگ. توانایی خود را واقعا احساس می کنید برای بیماران و اصرار خود را برای خنثیسازی درد و رنج دیگران آنها را تشویق می کند به دنبال یک حرفه ای در پزشکی است. قبل از meds رویای پیدا کردن یک درمان برای سرطان و یا تکمیل هنر مهندسی ژنتیک در نهایت مشتاق به ایجاد تغییر معنی دار. "Hufflepuffs تمایل به وفادار و خوب می خواهید برای نیکی' به خاطر و معمولا می خواهید برای کمک به بی صدایان و نوع به زیر پیموده – دامپزشک دانش آموزان اغلب بیرون رفتن از راه خود را برای همدردی با حیوانات و برقراری ارتباط با آنها با اعتقاد به این که محبت فراتر از موانع" کالج سلطنتی دامپزشکی دانشجو Yashaswini گفت: Modak. از زیست شناسی مولکولی و آناتومی دامپزشکی مطالعات و روانشناسی Hufflepuffs نسبت به رشته های است که کمک به آنها را به این جهان به مکانی بهتر, یک لبخند در یک زمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن