در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل مبل شنی وجود دارد

رویه مبل شنی با پارچه پلی استر نیز، محبوبیت خاصی دارد. برای استزاحت در خانه باید بخش خاصی در نظر گرفته شود که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

رویه مبل شنی با پارچه پلی استر نیز، محبوبیت خاصی دارد. برای استزاحت در خانه باید بخش خاصی در نظر گرفته شود که به دور از هیاهو و توام با المان های رفع خستگی از بدن باشد . امروزه در ساخت برخی از انواع مبل توگو، اهرم و دستهای در کنار مبل، تعبیه شده است که افراد میتوانند با استفاده از آن، پشتی مبل را در زاویه مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس از آن استفاده کنند. بنابراین از مبل شنی در کنار استخر یا روی آب نیز میتوان استفاده نمود. معمولا محتوای شنی شامل یونولیت یا فیبرهای خرد شده، گرانول خرد شده، ابرهای خرد شده و… در واقع محتوای داخلی مبل شنی از مواد ریز و خرد تشکیل شده است، از این رو به آن محتوای شنی گفته میشود. در واقع مبل توگو یکی از انواع مبلمان جدید است که ظاهر آن با سایر مبلمان، کاملا متفاوت میباشد. برای آشنایی بیشتر با مبل شنی، به مشاهده تصاویر پایین بپردازید. بدین صورت برای نظافت یا شستوشوی مبل شنی، کافی است که رویه آن را جدا کرده و بشویید.

انسان ها در زمان استراحت اغلب نیاز به دراز کشیدن یا نشستن به شکلی دارند که اعضای بدن فشاری را تحمل نکند . مبل های کیسه ای که با نام هایی مانند مبل شنی، هپی چیر و بین بگ در بازار نامیده می شوند، وسیله ای ایمن و راحت برای چیدمان اتاق کودکان هستند و در طرح و رنگ های فراوانی وجود دارند. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با مبل شنی، کاربرد و مزایای آن آشنا خواهیم نمود و تصاویر زیادی از این نوع مبل ها را با شما به اشتراک می گذاریم تا انتخابتان راحت تر شود. حالا که کمی از مبلمان شنی دانستید بهتر است شما را دعوت کنیم تا در مورد کاربرد مبل شنی بیشتر بدانید . با استراحت کردن کوتاه مدت با استفاده از این مبل شنی خواهید دید که حس خوبی به شما دست خواهد داد و می توانید در همان مدت بسیار کوتاه خستگی خود را رفع کنید . فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش محصولات و تولیدات هپی چیر و بین بگ را عرضه میکند و این محصولات را در تمام کشور و شهر ها و استان های ایران پخش عمده و تکی بفروش میرساند که قیمت آنها به صورت نمایندگی عرضه میگردد این محصولات از پارچه های مازراتی و چرمی استفاده مینماید که محصولاتی همچون مبل شنی یا بین بگ کودک و بزرگسالان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. Da ta w as cre​ated by GSA Con te nt Generator  Dem​ov ersion​!

این به دلیل فشار و وزن فرد مصرفکننده بر روی مبل است که به دلیل پلاستیکی بودن یونولیت کوچکتر شوند و در طی زمان نه چندان زیاد افت کنند اما پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن مبل شنی دیگر نیازی به شارژ شدن و پر شدن ندارند و برای همیشه محصولی زیبا، راحت و ارزان قیمت در اختیار شما قرار میگیرد تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نشیمن راحتی را تجربه نمایید. مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. پوسته و مواد داخلی مبل شنی بزرگسال قابل تعویض بوده و اگر قصد تعویض پوسته را داشتید و یا قصد داشتید که مواد داخلی مبل شنی که از یونولیت می باشد را شارژ کنید ، می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید . در اکثر مواقع خریداران مبل شنی بزرگسال از فروشگاه اینتکس ، این محصولات را برای استفاده در خانه خریداری می کنند . سایت اینتکس شو تولید کننده انواع مبل شنی راحتی و مبل ریلکسی طبی مخصوص گیم نت ها و منزل با جنس پارچه چرم مصنوعی، جاسمین ، پورشه، جیر، مسکو ترک، ویسکوز، مخمل، صندلی شنی پارچه ای از پاچه های کتان و مازاراتی و پلی استر و پارچه های ترکیبی خارجی و ایرانی با بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته میشوند که از استحکام بالایی برخوردار هستند و میتوان به عنوان مبل راحتی دائمی در منزل و یا محل کار از آن استفاده کرد .

برای مثال پارچههای مخمل، پارچههای جیر، پارچههای چرمی، پارچههای مازراتی، پارچههای کتان، پارچههای پلیاستر و… در ساخت رویه این مبل میتوانید بر اساس سلیقه مورد نظر خود از انواع پارچههای نرمی که قابلیت انعطاف دارند استفاده نمایید. به علت اینکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و از پارچه های با کیفیت در تولید آن استفاده شده است، حتی می توانید روی آن بپرید! این مبل به صورت استاندارد و طبی ساخته میشود و ویژگیهای خاص و بینظیری دارد که از مهمترین آنها میتوان به پشتی مناسب و استاندارد آن، حالت پذیری بدنه مبل، نشیمین کاملا راحت آن و… مبل شنی، یکی از انواع مبلمان راحتی بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار میباشد به طوریکه میتوانید ساعتها روی این مبل نشسته و به انجام کارهای خود از قبیل تماشا تلویزیون، مطالعه کتاب، گفتوگو با افراد و… باشد چرا که انعطاف پذیر تر از سایر پارچه های موجود در بازار قرار دارند . مبل های شنی در مدل های مختلف و سایز های بزرگ و کوچک و حتی به شکل طرح های بچه گانه انیمیشن و کارتونی نیز در بازار موجود می باشند این امر باعث می شود علاوه بر ایجاد یک محیط راحت، به زیبایی بیشتر دکوراسیون نیز کمک شود.

آخرین مطالب