نیاز به جاده و پل تعمیرات پنجه در سنا لایحه

بوستون – سنا در حال آماده سازی مستقل قانونی که مستقیم 300 میلیون دلار به سمت جاده های شهری و پل تعمیرات و ایجا

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

بوستون – سنا در حال آماده سازی مستقل قانونی که مستقیم 300 میلیون دلار به سمت جاده های شهری و پل تعمیرات و ایجاد یک پنل جدید برای نظارت بر MBTA زمانی که سیاستهای مالی و مدیریت کنترل هیئت مدیره منقضی می شود در پایان ماه.

تحت یک لایحه (ع 2739) به سنا راه و روش کمیته رای گیری روز دوشنبه پنج عضو FMCB خواهد بود موفق شد با هفت عضو MBTA مدیره و شهرستانها و شهرها را دریافت و در مجموع 300 میلیون دلار در اصطلاح فصل 90 بودجه محلی جاده کار می کنند.

جدید هیئت مدیره پیش بینی در سنا قانون — که متفاوت از آنچه در مجلس تصویب شده بیش از سه ماه پیش — خواهد بود مسئول برای انتخاب تی شرت مدیر کل که تحت چارچوب فعلی انتخاب شده است توسط وزیر حمل و نقل با توجه به خلاصه ای از این لایحه.

پنج نفر از هفت نفر خواهد بود منصوب شده توسط فرماندار برای یک دوره چهار ساله. MBTA هیئت مشاوران خارج از گروه در خدمت منافع شهرستانها و شهرهای کوچک که در آن T اجرا می شود سرویس را انتخاب کنید یک ششم عضو برای یک دوره چهار ساله و وزیر حمل و نقل که در حال حاضر حضور تقریبا تمام FMCB جلسات است اما نه یک رای گیری عضو به عنوان هفتمین MBTA مدیر در یک مقام و ظرفیت.

پنج رای مورد نیاز خواهد بود برای غلبه بر مخالفت از وزیر, در حالی که چهار رای خواهد بود کافی برای اکثریت هیئت مدیره برای پیشبرد سیاست اگر وزیر است که در توافق است.

هر عضو به جز وزیر خواهد بود پرداخت حقوق سالانه 12000 دلار دو برابر حداکثر دستمزد FMCB اعضا پرداخت می شود تحت قانون فعلی است. همه مدیران نیاز به افشای هر گونه منافع مالی آنها در موضوعات زیر را اجراء به دولت کمیسیون اخلاق و پرهیز از مربوطه رای.

این لایحه نیاز به هیئت مدیره برای دیدار با حداقل یک بار در ماه و حداقل 20 بار در هر سال کمتر از سه بار در هر ماه دستور FMCB مواجه است. طرفداران و مستقل ایمنی پانل با اشاره به زمان مورد نیاز جلسه به عنوان بیش از حد سختگیرانه هشدار داد که آن را منحرف T کارکنان و رهبری از دیگر وظایف کلیدی.

سنا پیشنهاد رویکرد واگرا که از خانه سایهای بالقوه نیاز برای این شاخه به مذاکره خصوصی بیش از نهایی قانون قبل یا زمان حساس بخش می توانید تبدیل شدن به قانون است.

در ماه مارس قبل از COVID-19 pandemic متوقف رسمی قانونگذاری جلسات و مصرف Beacon Hill, توجه, خانه زبان شامل نقطه عطفی در حمل و نقل لایحه مالیات بر گسترش FMCB فراتر از آن 30 ژوئن غروب و گسترش آن به هفت کرسی است.

شهر بوستون را تعیین یکی از اعضای جدید هیئت مدیره خانه طرح, در حالی که یکی دیگر از صندلی خواهد بود این سایت متعلق به نماینده دیگر شهرداری در T در منطقه تحت پوشش.

یک روز بعد مجلس نیز به تصویب افزایش سالانه فصل 90 تخصیص از سنتی آن سطح از 200 میلیون دلار به 300 میلیون دلار است, اما آن را به عنوان بخشی از گسترده 18 میلیارد دلار حمل و نقل استقراض لایحه اصل ظ توسط رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر.

شهرداری رهبران بلند درخواست افزایش در جاده ها و پل تعمیر و نگهداری کمک های مالی.

این لایحه برای بررسی در سنا راه و روش کمیته در روز دوشنبه است که یک نظرسنجی مهلت 3:30 p. m. را شامل نمی شود هر گونه پیشنهاد مالیات و هزینه های افزایش آن خانه رهبران برآورد خواهد تولید بیش از یک و نیم میلیارد دلار درآمد در هر سال و نه آن را تایید هر گونه اوراق قرضه فراتر از فصل 90 برنامه.

رئیس جمهور مجلس سنا کارن Spilka گفت: در اواخر ماه آوریل که او امیدوار است به تصویب 18 میلیارد دلار استقراض لایحه قبل از پایان رسمی قانونگذاری جلسات اما در مورد مالیات بسته او پاسخ داد: "من مطمئن هستم که در حال حاضر زمان برای صحبت کردن در مورد مالیات است."

بیکر برگزار موجود FMCB در سال 2015 پس از یک فاجعه زمستان در معرض معایب عمیق با بهره برداری از سیستم حمل و نقل عمومی. او تمدید آن توسط یکی دیگر از دو سال در سال 2018 اما پنل منقضی خواهد شد پس از 30 ژوئن و نمی توان تمدید دوباره بدون قانون.

در سال مالی 2021 بودجه پیشنهادی بیکر به نام برای ایجاد یک جدید هفت عضو هیئت مدیره برای نظارت بر MBTA و وزارت حمل و نقل. او همچنین پیشنهاد کرد از جمله وزیر حمل و نقل به عنوان یک عضو و یک عضو انتخاب شده توسط هیئت مشاوران-به نمایندگی از جوامع که به این سیستم پرداخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن