25, پدر و الگوهای رفتاری خود را از پدر و خنده در این روز پدر

او اغلب به نظر می رسد در چمن-رنگ آمیزی کفش های جدید تعادل ژان شلوارک و با حافظه یک ماهی قرمز. بله, درست است; م

توسط ATSHNEWS در 31 خرداد 1399

او اغلب به نظر می رسد در چمن-رنگ آمیزی کفش های جدید تعادل ژان شلوارک و با حافظه یک ماهی قرمز. بله, درست است; مرد, اسطوره, افسانه— پدر. از رفع همه چیز را در خانه به عنوان تعیین شده کوره استاد پدر بسیاری انجام دهد. اغلب اوقات آنها انجام کارهای بدون هر چیزی در بازگشت پس از نشان دادن قدردانی خود را از طریق این الگوهای رفتاری.

اتمام این 25 relatable الگوهای رفتاری است که پدر "LOL" این روز پدر.

memes.com

از طرف دیگر از ماشین خود را خواهر و برادر می رسد و وانمود به بهم زدن صورت خود را. "جلوگیری از دست زدن به من!" شما جیغ بازگشت. صدای رفت و اشک از سقوط از چشم خود را. ناگهان رعد و برق رونق و پدر را صدا کاهش از طریق هوا. یک شلاق سر و کسانی که هشدار چشمان خیره به عمق روح خود را. شما و خواهر و برادر خود را کاملا اقامت هنوز هم برای بقیه درایو. "یک بار پدر من واقعا عصبانی و لگد بیش از یک سطل زباله می تواند پس از او ندارد و خیره او فقط می افتد" گفت: Missouri S&T دانشجوی سال اول Colby جکسون. گاهی اوقات کلمات آن را قطع نکنید و گاهی خیره و یا سفر می گوید بیش از کلمات همیشه می تواند.

memes.com

"فقط آن را نگه دارید در سمت راست وجود دارد!" پدر فریاد کشیدن بازوی خود را به جایی که او کار می کند. اگر شما تا کنون به کمک پدر خود را تعمیر ماشین شما مربوط به این سخت است. پدران واقعا قدردانی خود را یاور کوچک بودن خیلی مشتاق به کمک کردن در اطراف خانه. حتی اگر چراغ قوه برگزاری اصلاحات نمی مانند صدا قدردانی او را با افتخار به ما یاد می دهد چند چیز در مورد زندگی است. در حالی که ما یاد بگیرند که بسیاری از پدر, آموزش نحوه صحیح نگه داشتن یک چراغ قوه نیست یکی از آنها است.

reddit.com

"و سپس..." را به عنوان شما همچنان قسمت دیگری از داستان زندگی خود را به پدر خود را شما نگاه کنید و ببینید که آشنا لعاب در چشمان او نگاه کنید. "پدر شما حتی گوش دادن؟" بین کباب, رفع مسائل و به طور مداوم شکستن آن افسانه ای puns او نیاز به یک چرت زدن در هر فرصتی به او می شود.

reddit.com

آرزو Bucket list, همه چیز مجنون دیوانه و باور نکردنی زیر آفتاب که بسیاری تنها در مورد خواب. چیزهایی مانند چتربازی و در اعماق دریا غواصی اغلب این لیست. درست مثل STL خونریزی آبی, پدر خونریزی پدر و جوک. تصادفی جناس ها و راه منحصر به فرد از دیدن جهان ارائه مقدار مناسب از خنده و دلخوری به زندگی ما. اگر پدر می توانید آن را به صورت رایگان و سپس آن را حتی بهتر است.

reddit.com

همیشه از ما بچه ها پدر شده است یک ابرقهرمان. موجب ترس دور the boogie man و صرفه جویی در روز پدر انجام می شود بیش از توان ما ابرقهرمان. یک محافظ ارائه دهنده مشاور و بیشتر پدر را دوست دارد برای کمک به هر کس در زندگی خود حتی غریبه ها. درست مثل یک ابر قهرمان واقعی.

reddit.com

در عین حال یکی دیگر از نسخه از معروف پدر جوک شامل یک ترجمه مستقیم. کلاسیک "من گرسنه هستم,' 'سلام گرسنه من و بابا" به ذهن می آید. آن را به عنوان اگر نویسندگان از نوعی اب نبات Laffy جوک تشکیل شده صرفا از پدران است. آن را فقط به این شاخی, جوک, که, پدر, جوک بابا جوک.

instagram.com

در حالی که همه ما موافق 2020 شده است یک گراز سوار, پدر احساس فشار بیش از حد. از گیر بودن در خانه با بچه ها در طول تاج کاتیون بودن ضروری کارگر, پدر استرس سطوح از طریق سقف. گاهی اوقات هنگامی که شما ضربه که نقطه شکستن شما پیچ. پدر روح حیوانی برای سال 2020? این گربه.

instagram.com

"هی بابا می تواند من دریافت $100?" "برای چه؟" پس از لیست تمام دلایل شما باید مجاز به دریافت یک جدید PS5 پدر خود را آغاز می شود رد. استدلال ما همه شنیده ام قبل از, که ما آن را کردم بهتر از بسیاری از افراد دیگر در جهان است. برای زندگی در یک خانه با غذا و رختخواب گرم به صورت رایگان و به خوبی به پدر است که ارزش بیشتر از هر PS5.

instagram.com

وقتی که می آید به جوک, آنها اغلب جالب ترین به فرد به آنها می گوید. در مورد پدر و جوکپدر یکی از خنده در لطیفه های خود را. "پدر من یک مقدار زیادی از طنز جوک پس نه دقیقا پدر, جوک, اما او پدر من, بنابراین من حدس می زنم آن را یک پدر به شوخی گفت:" کنکوردیا شیکاگو دانشجوی سال اول اسحاق کنراد. حتی اگر بیان می رود "بچه ها می گویند که darndest things" شاید واقعا پدران که می گویند darndest things.

instagram.com

Puns دریافت فشرده به شوخی گروه و این یک قاعده مستثنی است.

instagram.com

نیاز من بیشتر می گویند ؟

instagram.com

به عنوان ما همه گیر شده است در داخل از همه گیر; سفر در جهان شده است را در خود نگه دارد. برنامه ای برای رفتن به دریاچه یا ساحل اتفاق نمی افتد و بنابراین سفر بین اتاق در خانه هستند بهترین چیز بعدی. یک دقیقه شما در حال تماشای تلویزیون با هم و سپس بعد از "او از بین رفته و بدون ترس."

instagram.com

علاوه بر این در حال حرکت از یک اتاق به اتاق های فیلم bingeing مصرف بیشتر از پدر است. ساخت فیلم مراجع و نقل در حال حاضر تبدیل شدن به یک بخشی از پدر و روزمره. "زمانی که من می خواهم بیمار او را به ماندن در خانه و تماشای فیلم با من در تمام طول روز آن را همیشه به من احساس بهتر" گفت: Missouri S&T دانشجوی سال اول فضل Schlie. ما اغلب فکر می کنم از پدران به عنوان قهرمانان–بزرگ و قوی–اما وجود دارد یک نرم سمت به پدران که بیرون می آید زمانی که بچه های خود به خوبی احساس نمی کنید.

instagram.com

هر کس در خانه می خواستم یک دوست چهار پا. خوب هر کس به جز پدر. یکی دیگر از دهان برای تغذیه موهای حیوان خانگی در همه جا و حتی نمی توانید او آغاز شده در مورد پیاده روی روزانه. در عین حال پس از آن که یخ-سرد قلب ذوب پدر بزرگترین عاشق حیوان خانگی. او ممکن است مانند نگاه یک مرد سخت در خارج بلکه در داخل او را دوست دارد و هر کس در خانواده خود را.

instagram.com

از اردو به کباب خیلی زیادی وجود دارد که باعث می شود پدر را به قلب جست و خیز ضرب و شتم. روز ما آمد و از او بخواهید در مورد منافع خود را می فرستد و قلب خود را در طول ماه. "من بازی گرفتن با او در میدان رویاها" گفت: کنکوردیا دانشگاه ویسکانسین دانشجوی سال اول جاش بارکلی. ویژه تجربیات و یا حتی فقط یک لحظه خاص ایجاد پیوند بین شما و پدر شما.

instagram.com

زمانی که ماشین چمن زنی تبدیل می شود و با کسانی که کلاسیک کفش های جدید تعادل روی پای خود پدر و آماده برای مورد علاقه خود را در زمان گذشته است. پدر خود را صرف شنبه ها با تمرکز بر داشتن بهترین چمن در بلوک. چمن mowed لبه ها کمرنگ و چمن بارور; پدر و نشسته خود را در مورد علاقه چمن صندلی و تحسین کار خود را.

آنچه که آلبوم خود را? یا پدر خود را?این است که از پدر و قانون است. دریافت کامل 200 صفحه چرم faux محدود مجموعه اینجا: https://shop.thedad.com/collections/dads-picks/products/the-dad-law

ارسال شده توسط پدر در روز شنبه 13 ژوئن 2020

کار در گاراژ خود را با اتومبیل و یا هر پروژه است که در حال حرکت وجود دارد که آلبوم های کلاسیک شده است که بخشی از زندگی پدرم از او سن و سال ما. "هنگامی که من برای اولین بار آموخته است که چگونه به درایو و او به من اجازه گوش دادن به هر K-Pop band, من در حال گوش دادن به ، این خوب بود" گفت: مریویلل دانشگاه دانشجوی سال اول الهام توماس. موسیقی اغلب به ارمغان می آورد مردم با هم از نسلی به نسل دیگر (حتی اگر همان آلبوم نقش هر آخر هفته).گزارش این آگهی

مهم ترین تماس ها وانمود می نامد. (از پدر و قانون shop.thedad.com/products/the-dad-law)

ارسال شده توسط پدر و روز دوشنبه 15 ژوئن 2020

بسیار شبیه به زمانی که پدر و سقوط در عشق با حیوان خانگی خانواده, عشق برای نوه اجرا می شود حتی عمیق تر. که بزرگ و قوی–گاهی اوقات تهدید آمیز–ظاهر ذوب دور و سرگرم کننده دوست پاپا خرس می آید.

این قانون کودکان و نوجوانان.(ما می دانیم که پدر و قانون را به خوبی ما به معنای واقعی کلمه کتاب نوشت و در آن در دسترس shop.thedad.com/products/the-dad-law)

ارسال شده توسط پدر و روز دوشنبه 15 ژوئن 2020

و کمی شناخته شده 11th فرمان نوشته شده است که اگر پدر و تنظیم شده است برای به دست آوردن مواد غذایی وجود خواهد داشت یک مالیات گرفته شده در هر و همه وعده های غذایی برداشت. در روز او مجموعه های خارج برای جوجه-fil-a, او به خانه آمد با 50% کمتر از کسانی که باور نکردنی سیب زمینی سرخ کرده. اما این قیمت های کوچک به پرداخت زمانی که شما بزرگترین سیب زمینی سرخ شده در جهان است و نمی سمت چپ روی نیمکت.

انهایی قوانین (از کتاب ما از پدر و قوانین Shop.thedad.com/products/the-dad-law)

ارسال شده توسط پدر و روز دوشنبه 15 ژوئن 2020

درست قبل از رفتن سالانه خانواده در تعطیلات تابستانی پدر و آیا یکی از آخرین نگاه به اطراف با شکوه اسب. به عنوان به زودی به عنوان بازرسی را بیش از این کلمات اغلب تصویب پدر بسیار ، این سفر می تواند به طور رسمی آغاز خواهد شد و پس از آن زمان برای بازگشت به زندگی عادی پدر و چک خانواده ون یک بار دیگر.

[WholesomeMeme]

ارسال شده توسط پدر و روز یکشنبه 14 ژوئن 2020

یک ابرقهرمان را تحسین اغلب هدیه و یا مجسمه در تحسین از قهرمان. در مورد پدر, تعجب, هدیه فقط یکی از راه های کودکان و نوجوانان نشان می دهد عشق به بهترین ابرقهرمان در اطراف. راز یادداشت های صنایع دستی دست ساز یا اسنک مخصوص بالا لیستی از چیزهایی که پدران عشق به دریافت خواهید کرد. در حالی که آن را ممکن است یک اب زیر کاه تعجب در این الگوی رفتاری این فکر می کردم که واقعا شمارش است.

من فقط نگه داشتن بیشتر خنده دار (در سر). دریافت شیشه ای در shop.thedad.com/products/stages-pint-glass

ارسال شده توسط پدر در جمعه 12 ژوئن 2020

روز یک پسر ترک باز کردن یکی از سرد با پسران آغاز می شود مادام العمر سنت است. اما هنگامی که قادر به قرار دادن یک بسته 6 و احساس خوب, پدر و احساس آن را با فقط دو در سیستم خود را. کسانی که پدر و جوک شروع به بیرون می آیند و شما نمی تواند کمک کند اما خنده همراه است.

"عسل چرا با وجود یک پرتقال ساکشن جام دارت گیر به ما سر پسر?"

ارسال شده توسط پدر و روز پنج شنبه 11 ژوئن 2020

قدیمی گفت می رود "مامان همیشه یک بچه از او به هنگام تولد بیش از حد." پدر ممکن است قوی و قدیمی اما پس از آن nerf guns, آمد, آن را بیش از همه.

اپل نمی گوزیدن سقوط از درخت

ارسال شده توسط پدر در شنبه 9 ژوئن 2020

Like father, Like son.

[twitter.com/supersartre]

ارسال شده توسط پدر در دوشنبه 8 ژوئن 2020

تا آنجا که ما به پدر و تلخه برای پیر گیاهی, کفش, جوک های بد و چرت زدن مکرر او واقعا یک زندگی واقعی ابرقهرمان. قدرت خود را نگاه متفاوت از سوپرمن اما او حتی کولر توانایی های خود. بین بی پایان خنده و پشتیبانی هیچ کس را دوست دارد مانند پدر است. روز پدر مبارک!

آخرین مطالب