جهانی کمک های اضطراری تحویل می تواند پایان ماه آینده سازمان ملل متحد هشدار

توسط کارا آناژوهانسبورگ (AP) — یک اورژانس جهانی ارائه خدمات است که به نگهداری تن از کمک های بشردوستانه جریان ب

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

توسط کارا آنا

ژوهانسبورگ (AP) — یک اورژانس جهانی ارائه خدمات است که به نگهداری تن از کمک های بشردوستانه جریان با وجود coronavirus محدودیت های مسافرتی می تواند تعطیل در ماه آینده در صورت تامین بودجه می تواند یافت نمی شود به نگه داشتن آن در حال اجرا این برنامه جهانی غذا هشدار داد جمعه.

کمبود می آید "فقط به عنوان تقاضا برای این سرویس در حال رسیدن به اوج خود" برنامه جهانی غذا گفت. از $965 میلیون به نگه داشتن خدمات و رفتن را از طریق پایان سال $178 میلیون نفر تایید شده است.

بسته مرزها و فرودگاه ها در سراسر جهان به شدت لوسیون صورت زنجیره تامین و رشته انسانی کارگران و لوازم. در حالی که سازمان ملل که به طور سنتی در جهان بالا کمک خیرین بودند و پریشان با رشد همه گیر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد تدارکات رهبر heaved عملیات اضطراری به محل با بی سابقه ای برسد.

اورژانس تحویل تلاش شامل تقریبا 130 کشور عامر Daoudi, WFP, مدیر ارشد عملیات آسوشیتدپرس گفت.

بدون این تحویل بسیاری از کشورهای آسیب پذیر خواهد شد که به برخی از پول آنها هزینه های به شدت مورد نیاز تجهیزات حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی و پرداخت هزینه برای تجاری حمل و نقل — و بسیار کمی از آن در دسترس است Daoudi گفت.

"ما تاسیسات," او گفت:. بدون آن "ظرفیت های ملی در بسیاری از کشورهای آسیب پذیر در سراسر جهان را متوقف می آیند."

اورژانس خدمات تحویل شده است کلیدی در حمل و نقل تن از کمک های همه گیر و بحران های دیگر مانند ایدز و وبا که نیاز به دارو و واکسن برای حفظ جریان است. U. N. های مختلف و سلامت اشخاص را آشکارا نگران خطرناک تاخیر در بسیاری از کشورها واکسیناسیون کمپین گفت: برای زندگی تا 80 میلیون کودک زیر سن 1 می تواند در معرض خطر.

تا کنون برنامه جهانی غذا خدمات اورژانس به اتمام رسانده 375 بار و مسافر پروازهای ارائه بیش از 2500 کمک کارگران "به اندازه کافی باری برای پر کردن 120 جت ادم تنومند و بدقواره در حال انتظار برای حمل و نقل در هفته های آینده," برنامه جهانی غذا گفت.

"من فکر می کنم تمام جهان نیاز به گام تا" Daoudi گفت. "در حالی که همه تلاش خود را با مسائل داخلی ما نمی توانیم هرگز از دست دادن بینایی از مسئله جهانی ... هیچ کس امن است در داخل مرزهای خود را مگر اینکه ما جمعی گرد هم می آیند در همبستگی برای مبارزه با این ویروس است."

او تخمین زده است که برخی از 1 میلیون متر مکعب از منابع در حال انتظار برای تحویل بین جولای و پایان سال.

"من هرگز درگیر در هر چیزی شبیه به این. من فکر نمی کنم هیچ یک از ما" استفان Cahill, WFP مدیر تدارکات گفت: AP در ماه آوریل است. "ما شاهد کشورها اقدامات ما فکر می کنیم نیست همیشه منطقی. هنگامی که شما شروع به بسته شدن مرزهای ما شروع به گرفتن بسیار عصبی است."

او در مارس 16, زمانی که جهان تا به حال بیش از 2.1 میلیون coronavirus موارد است.

روز جمعه تعدادی از موارد بیش از 8.5 میلیون, با توجه به, دانشگاه جانز هاپکینز, چوب خط حساب کردن.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن