بازاریابی محتوا چه می باشد و چه گونه می‌توانید تجارت خویش را به بالای کاغذ ببرید؟

امروزه راهکار کسب و عمل شما برای یافتن انگیزه همگانی خویش با تعدادی ده سال قبلی کاملاً مختلف است . بازاریابی م

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399
امروزه راهکار کسب و عمل شما برای یافتن انگیزه همگانی خویش با تعدادی ده سال قبلی کاملاً مختلف است . بازاریابی محتوا به دلیل کشف کردن مشتری بالقوه و مراقبت از کسانی که قبلاً چیزی خریداری کرده اند , به یکی‌از موثرترین تکنیک های زمان دیجیتال تبدیل شده‌است . بازاریابی محتوا خیر فقط برای جلب هوا داران درسمت پیشنهادات مارک شما , بلکه شایسته ترین رویکرد انتقال نام‌و‌نشان و قیمت های تجاری شماست و در عین حالا شما‌را قوی ایجاد میکند با به کار گیری از شبکه‌های‌عمومی , نقطه ای از معاش روزانه این اشخاص را بدست آورید . بیایید یه خرده بیشتر راجع به این معنی بیاموزیم : بازاریابی محتوا چه میباشد و چه چیزی برای آن اثر گذار است؟ به گفته دانش گاه سن دیگو , “ بازاریابی محتوا به پروسه تولید و توزیع محتوای مطلوب و گرانبها برای جذب , دستیابی و ساخت وفاداری مشتری میان مخاطبان کاملاً تعریف شده با انگیزه ساخت اقدامات پرمنفعت بین مصرف کنندگان ” اشاره دارااست . علاوه بر این , متخصص ها خاطرنشان می نمایند که برای دستیابی به هدف ها نقل شده , اصلی برای فعالیت با محتوای عالی و پیشرفته و باکیفیت است . در همین حالا و به دلیل شرکت کردن فرهنگی بازاریابی محتوا , بررسی تجاری هاروارد نشان اعطا کرد که ما در “ عصر روشنگری موسسات ” هستیم . راهکار بازاریابی محصول کارشناسان توضیح می دهند که از روش چنین رسانه ای : “ خیر از روستا کمپانی با بازاریابی محتوا فعالیت می نمایند , که بالاتر از تکنیک های فروش سنتی است و در ازای آنان با نشر یا این که تکثیر داده ها , نظرها و سرگرمی هایی که برای مصرف کننده بها دارااست , برند ها را تبلیغ می نمایند . ” . آن ها همینطور نشان می دهند که “ بازاریابی موفقیت آمیز محتوا , رابطه برقرار موسسات را تغییر و تحول داده است . برای برند های نوآورانه , یک “ پیروز ” Tumblr تأثیر قابل توجهی دارااست . مبارزات هشتگ به به عبارتی شعارهای قانع کننده ( … ) تبدیل شده‌است . براین اساس , بررسی بازرگانی دانش گاه هاروارد بدین فیض گیری رسیده است : “ انقلاب بازاریابی محتوا ( … ) فصل نو مهمی در مورخ ارتباطات تجاری را نشان می‌دهد : دوران روشنگری کمپانی ” . مزایای بازاریابی محتوا چیست؟ و اکنون که می‌دانید تعریف آن , دارای اهمیت است که معلوم نمایید بازاریابی محتوا چه مزایایی برای تجارت شما دارااست : این شایسته ترین شیوه برای دستیابی به مخاطب انگیزه شما با ارائه مطالب مطلوب و باکیفیت به آن‌ها است . این یک تکنیک مطلوب برای بهبود حالت اینترنت شما در محتوای , سایت و پیشنهادات تجاری است این قابلیت را برای شما آماده می نماید که مقادیر اسم تجاری خویش را منتقل فرمایید . این امداد می نماید تا مشتری های بالقوه را در شبکه های عمومی جذب و محافظت فرمایید . تولید مقاله ها و مطالب مربوط به مخاطبان شما قابلیت به کار گیری از تکنیک های سئوی وب سایت را برای شما ممکن به وجود می آورد , این به شما یاری می نماید تا در او‌لین نتیجه ها جستجوهای Google در ظاهر شما خوش بگذرد . GIF بازاریابی محتوا شماره های بازاریابی محتوا : آمار حیاتی در ذیل , اینجانب یک تعیین از مهم ترین آمار بازاریابی محتوا را با شما به اشتراک میگذارم . این به شما قابلیت و امکان میدهد اهمیت این تکنیک را طی سال های پیشین بدست آورید : طبق خبرنامه Forbes , 88 % شغل ها B2B ( یعنی شغل ها متمرکز بر فروش به شغل ها دیگر ) از بازاریابی محتوا تحت عنوان جزو راهکار بازاریابی خویش استعمال می نمایند . برنده ترین متخصص ها بازاریابی محتوا B2B بخش بزرگی از منابع خویش را به‌این راهکار گفته اند : 42 % از کل دارایی در مقایسه با 28 % رقم خورده برای اقدامات کمتری . بازاریابی محتوا به کار گیری از B2C 90 % شغل ها B2C ( به معنای شغل ها متمرکز بر فروش به مصرف کننده آخرین ) از بازاریابی محتوا برای ساخت و اشاعه تصویر اسم تجاری خویش به کار گیری می نمایند . 48 % از مؤثرترین بازاریابان B2B دارنده یک برنامه تحریریه فیلم مستند تحت عنوان جزو راهکار محتوای خویش می‌باشند . 61 % از چیره ترین متخصصین بازاریابی محتوا روزمره یا این که ماهانه با مجموعه کاری خویش ملاقات می نمایند . 76 % از بازاریابان B2B تصمیم گرفتند در سال 2016 محتوای بیشتری ساخت نمایند . 94 % از متخصص ها بازاریابی B2B , لینکدین خویش را تحت عنوان جزء راهکار محتوای خویش نگه می دارا هستند . بقیه سیستم استدلال های مشهور Twitter ( 87 % ) , Facebook ( 84 % )
آخرین مطالب