15 بالا کانال های یوتیوب هر دانشجو نیاز به اشتراک به

در این شکوفایی عصر دیجیتال همه ما در زندگی در یک جهان که در آن سازندگان در حال حاضر تسلط. اکثر دانشجویان ببینی

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

در این شکوفایی عصر دیجیتال همه ما در زندگی در یک جهان که در آن سازندگان در حال حاضر تسلط. اکثر دانشجویان ببینید vloggers فیلمبرداری خود را در اطراف محوطه دانشگاه به صورت روزانه. عبارت "سر و صدا که مانند دکمه" زندگی میان فراموش نشدنی آرایه ای از جنایات که طاعون ما کابوس. این تاریکی هر چند ارائه بینش به زندگی یک دانش آموز کالج و فراتر از آن. آنها ارائه راهنمایی به دانش آموز متوسط مثل من و شما انجام بهترین خود را برای زنده ماندن جهنم–منظور من ، امروزه من می دانم که بسیاری از ما خودمان را پیدا کنید یا از دست رفته دانشگاه یا خارش به انجام کاری جدید است. این قرنطینه می دهد زمان مناسب برای رسیدن به برخی از کانال های یوتیوب. شما می توانید تنها rewatch دیوید Dobrik را در صحبتهای بسیاری از بار مردم.

نگه داشتن خواندن برای 15 بالا کانال های یوتیوب به ارزش تبدیل پست اطلاعیه برای.

1. بروکلین&Bailey (بروکلین و بیلی McKnight)

لگد زدن به این لیست با دو پویا که انباشته نزدیک به هفت میلیون مشترک را از این کانال. دوقلوها, بروکلین و بیلی McKnight که در حال حاضر حضور در دانشگاه در واکو تگزاس شروع به ایجاد محتوا در سال 2013. آنها خود را ادامه داد یوتیوب سفر به عنوان آنها تصمیم به vlog کالج خود زندگی می کند. کانال خود را شامل همه چیز است که ما می دانیم و عشق در مورد یوتیوب. آنها این فیلم همه از دیوانه چالش ها و شوخی به تبادل نظر و آموزش به موسیقی و خیلی بیشتر. "بروکلین و بیلی هنوز همان نوع از فیلم ها که من به یوتیوب" گفت: دانشگاه فلوریدا junior Maria Dominguez. دوقلو خودم من نمی توانم بگویم من یک کمی مغرضانه. بدون در نظر گرفتن بروکلین و بیلی به اندازه کافی به حفظ هر کسی حوصله در خانه binging برای روز.

2. Yoora یونگ

ایجاد شده توسط Yoora یونگ در سال آخر خود را از دبیرستان در سال 2017, این کانال در حال حاضر به طور عمده متشکل از صحبتهای. به عنوان یک pre-med دانشجو در دانشگاه نوتردام یونگ توسعه یک لیست پخش به طور کامل اختصاص داده شده به این فیلم ها. او را پوشش می دهد موضوعات از زندگی در pre-med آهنگ برای مهمانی. بنابراین اساسا همه چیز شما می توانید از یک نمونه دانشجویی. در یونگ ویدئوها او صحبت می کند به زبان انگلیسی و کره ای و فراهم می کند زیرنویس در هر دو زبان چیزی منحصر به فرد در یوتیوب جامعه است. او سری از کره جنوبی سفر صحبتهای همچنین به ایستادگی کردن. آنها اجازه مشتاق جهانگرد مثل من به زندگی vicariously از طریق او و ماجراهای او در سئول.

3. سید vids (سیدنی Asencio)

اجرا شده توسط دانشگاه ایالتی پن دانشجو سیدنی Asencio و سید را vids به زندگی در یوتیوب در سال 2015. Asencio کانال به دست آورده بیش از 600 ، 000 مشترکین با بیش از 200 فیلم و صحبتهای او در حال رشد در طول سال است. او ویدئوها در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را تجربه کالج (از شانس ما). Asencio را ویدئوها نمایش گذاشتن خود معتبر ترین (این مسلما بهترین قسمت در مورد آنها). او کانال به ما نشان می دهد نرمال دختر کاریزماتیک که نگه می دارد تا با آخرین روند همه در حالی که نگه داشتن آن واقعی است. به عنوان پاریس هیلتون می گویند که ، این قطعا تضمین یک وضعیت به عنوان یکی از کانال های یوتیوب برای دانشجویان.

4. دانیل ماری Carolan

دانشگاه, دانشجو, Danielle ماری Carolan دو برابر به عنوان رفتن به شما برای هر چیزی کالج و مد. Carolan کانال ویژگی های انواع تصویری سبک از زندگی به صحبتهای لباس و زیبایی hauls به Q&A است. "او به این دلیل است که من انجام چرخش او الهام بخش من پادکست و من عاشق راه او لباس. تمام فیلم فوق العاده زیبا و دل انگیز و سرگرم کننده" گفت: دانشگاه جنوب فلوریدا دانشجوی کارشناسی ارشد کارمن Florez. Carolan باز می ماند و پرده با مخاطب و ترکیبی که با مطالب متنوع. همه از این به وضوح اثرات مشترکان خود را در راه ساخت این یکی از کانال های یوتیوب ارزش اشتراک.

5. بروک Miccio

بعد تا دانشگاه گرجستان alumna بروک Miccio کانال. اتفاقا او و دانیل ماری Carolan دوستان در زندگی واقعی, همکاری در پادکست هم به نام دهید بر روی بروید. "چیز های مورد علاقه من به فیلم بود فارغ التحصیلی در هفته-در-من-زندگی من بود چرا که من برای دیدن همه ترکیبی از احساسات من گریه میکرد و آن را مانند یک دفتر خاطرات تصویری است که من همیشه به عقب نگاه در" Miccio گفت. Miccio ارسال شده صحبتهای مستند کالج خود تجربه از جمله باور نکردنی, کالج, بازتاب تصویری او ارسال شده پس از فارغ التحصیلی. حتی پس از کالج او در ادامه به ایجاد, ارسال فیلم در مورد پس از گرادیان زندگی و تجارب است. او فیلم را به یک راهنمای عالی برای کسانی که آماده سازی خود را برای چند ترم در کالج.

6. مارگوت لی

با تقریبا نیمی از یک میلیون مشترک مارگوت لی کانال به شما می دهد یک کمی از همه چیز. او نوشته های در مورد سبک زندگی, سلامت, مد و البته ، لی فارغ التحصیل از دانشگاه سیراکوس در بهار گذشته شده و بیش از 50 فیلم در مورد او وجود دارد. "او باعث می شود کل ایده از زندگی خیلی ساده تر و جذاب تر. من اغلب پیدا کردن او را در خط مقدم بسیاری از تصویری روند به عنوان آنها شروع به دست آوردن محبوبیت" گفت: دانشگاه پرینستون دانشجوی سال اول ماریانا براوو. قابل توجه لی به تازگی ارسال شده در پرسش و پاسخ با همکار سیراکیوز دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان آینده نگر قادر به بازدید از پردیس با توجه به قرنطینه.

7. کیگان اکتن

گزارش این آگهی

کیگان اکتون کانال سزاوار اشتراک خود را ASAP. اکتون دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایالتی آریزونا ایجاد بیش از 400 پست در کانال. اکثر فیلم هاش سند کالج خود تجربه با صحبتهای شامل او کارآموزی مطالعه خوابگاه ، همچنین اکتون اختصاص داده شده یک لیست پخش به خواهری ویدئوها می دهد که نگاه کردن به درون به تجربه هر دو عجله و پیوستن به. او همیشه باقی می ماند واقعی در کانال پر کردن بینندگان خود در او بیشتر تجربیات شخصی. او شفافیت و صداقت باقی می ماند واقعا طراوت در این زمان که در آن بسیاری از مسائل نامشخص است. به این دلیل اکتون قطعا او را بدست آورده نقطه در این لیست از بالا کانال های یوتیوب.

8. Sienna Santer

Sienna Santer ارسال شده اولین بار در پایان سال 2018 است. همانطور که از در حال حاضر او امن پس از بیش از 384,000 مشترکین و دو سال در دانشگاه هاروارد زیر کمربند. آنچه مانند آن را سخت ؟ دانشگاه هاروارد دارای وضعیت یکی از معتبر ترین دانشگاه های جهان و رویای مدرسه برای هزاران نفر. Santer کانال اجازه می دهد تا کسانی که علاقه مند به حضور در این فرصت به تماشای ماجراهای واقعی ، تا آنجا که همه ما عشق "قانونا بلوند" فیلم به عنوان واجد شرایط نیست کاملا دقیق در تجسم خود را از دانشگاه هاروارد. Santer را ولاگ به معامله واقعی و اندورفین که شما را خوشحال. من قول می دهم که آخرین "قانونا بلوند" مرجع.

9. Kiara Madisen (Kiara مدیسون سبز)

دانشگاه اورگان ارشد Kiara مدیسون سبز اجرا می شود این کالج/lifestyle channel. وقتی که من می گویند شیوه زندگی من معنی آن را در هر معنی واقعی کلمه. سبز آن را تمام کند. من می توانم توصیف او به عنوان یک انسان فیزیولوژی عمده و مجذور امگا خواهر خواهری. و یا به عنوان یک عضو از UO اسکی, مسابقه تیم و شرکت کنندگان در یک مطالعه خارج از برنامه. با یک برنامه خوب گرد و شلوغ به طور یکسان آن را حس می کند برای او کانال به منعکس کننده که همان پویا. سبز همچنین ارسال مقدار زیادی از فیلم های اختصاص داده شده به مد, سفر, طراحی, بهداشت و درمان و به طور کلی شیوه زندگی است. "من واقعا می خواستم به مردم نشان می دهد که کالج شدنی است و با وجود احساس ضعف در زمان خود را تجربه می کند باید به طور کامل شکل استرس" سبز گفت. برای کسانی که تلاش برای پیدا کردن تعادل من را سبز با یکی از کانال های یوتیوب برای دانشجویان به عنوان سلاح های مخفی خود را. فقط و اشتراک.

10. هانا Elise (هانا Elise Maute)

برخی از ما نیاز به یک نه چندان معمولی کالج تجربه مربوط به. نگاه هیچ بیشتر به خاطر دانشگاه پنسیلوانیا ارشد هانا Elise Maute را به شما بدهد که فقط. Maute با تجربه بودن انتقال و رفت و آمد دانش آموز و تغییر رشته پس از اعلام. واضح است که او ارائه می دهد یک چشم انداز منحصر به فرد در کالج. Maute مستند تجربه خود را در برخورد با همه از این در فیلم ها. او sugarcoats هیچ چیز و ظروف کردن همه چیز را برای کمک به دانشجویان مانند او رفتن را از طریق همان چیز است. و همچنین او ایجاد چندین فیلم های شخصی ارائه مشاوره در مورد بهداشت روانی, روابط, و چگونه برای شروع در یوتیوب.

11. Kharma طبیب (نصیر Kharma)

با فریاد به همه من قبل از دانشجویان پزشکی خارج وجود دارد من شامل این یکی برای شما. شنیدن صدای آشنا از دیگر pre-med دانشجو در بحران جهان تحویل این YouTuber به شما کمک کند. کالج کینگ دانشگاه لندن دانشجوی پزشکی نصیر Kharma تا کنون نوشته شده در بیش از 100 فیلم به کانال یوتیوب. او در مورد همه چیز از مدرسه پزشکی صحبتهای به آزمون و نرم افزار دبستان. "روز من قبول کردم به دانشکده پزشکی من قول می دهم به خودم که من را کمک 10 دانش آموزان دیگر رسیدن به همان هدف... دانش آموزان به اشتراک گذاری تجارب مشابه و یا صحبت کردن در مورد چگونه آنها می خواهند برای اجرای چیزی که من را به خود شیوه زندگی شگفت انگیز است" Kharma گفت. Kharma مطالب در درجه اول caters به سمت پزشکی اروپا امتحانات. اما فیلم های خود را با ارائه اطلاعات مفید برای هر کسی که کنجکاو در مورد زندگی و تجربه کسی که رفتن را از طریق دانشکده پزشکی.

12. A L L I S O N (Allison Bickerstaff)

به عنوان یک فلوریدا Gator خودم قطعا تا به حال عبارتند از آلیسون Bickerstaff را از دانشگاه فلوریدا تنیس کانال. Bickerstaff ارائه می دهد بسیاری از واقعا محتوای منحصر به فرد در فیلم ها. او به اشتراک گذاشته شده در مورد کارآموزی در استودیو یونیورسال به کار فعلی کار برای دیزنی. Bickerstaff همچنین نوشته شده در مورد او ایمان و عروسی و همچنین او روز به روز زندگی در طول زمان خود را در UF. در طول پخش او اختصاص داده شده به مطالب او در نقد روز-در-این-زندگی پست و همچنین خوابگاه و سازمان ویدئوها. او حتی ارائه راهنمایی در استفاده از دانشگاه و وارد شدن به UF. مانند هانا مونتانا شما بهترین از هر دو جهان با دسترسی به Bickerstaff تجربه در طول و بعد از کالج.

13. سرب و Lattes (فضل Kean)

برای همه من قبل از قانون آموزان من قول می دهم من را فراموش کرده ام در مورد شما. فضل کین که به تازگی به دست آورده او مدرک حقوق, اجرا می شود, این چند وجهی کانال. کین با حضور در دانشکده حقوق در نیویورک و مطالعه عدالت کیفری و روانشناسی به عنوان یک دانشجو در مقطع کارشناسی. کین را پوشش می دهد هر جنبه ای با محوریت دانشکده حقوق در فیلم ها. او نشان می دهد که آن همه از کلی روز-در-این-زندگی برای تحصیل به تجربه خود به عنوان یک حقوقی کارآموز. شما نمی توانید فقط یک برچسب روی کین کانال هر چند. در بسیاری از دانشکده حقوق عام کین می اندازد در افراد دیگر از زیبایی به مد به زندگی شخصی او. بدون شک این قانون دانش آموز کاملا صاحب توازن میان کار و بازی. به اندازه کافی به طوری به را حتی Elle جنگل افتخار (I lied; این آخرین "قانونا بلوند" مرجع).

14. Gracie O'connor

دانشگاه آلاباما دانشجو Gracie اوکانر کانال ویژگی ها تن از فیلم ها در روز, روزانه, زندگی دانشگاهی, خواهری تجارب و خیلی بیشتر. اوکانر نگه می دارد و مشترکان خود را به خوبی تغذیه با محتوای حتی مطمئن شوید برای ارسال مقدار زیادی از فیلم ها در قرنطینه. این کانال باعث می شود لیست بالا کانال های یوتیوب به دلیل اوکانر را ترم در دریا ، اگر شما نمی دانید که این مطالعه منحصر به فرد در خارج از کشور تجربه اجازه می دهد تا دانش آموزان به کلاس های خود را در یک کشتی برای یک ترم. در حالی که در خارج از کشور, این دانش آموزان نیز برای سفر به بارهای از واقعا سرد کشور است. این فیلم ها باید به شراب خواری برای هر کسی که علاقه مند در ترم در دریا, تحصیل در خارج از کشور و یا سفر به طور کلی.

15. ماریسا نیکول

اخیر دانشگاه ایالتی اوهایو فارغ التحصیل ماریسا نیکول قطعا شکست رکورد بیشترین کالج محتوای این لیست بالا کانال های یوتیوب. او ایجاد سه لیست پخش (هر کدام با بیش از 50 فیلم) اختصاص داده شده به این موضوع است. ماریسا را پوشش می دهد همه چیز را از هک و راهنمایی به بعد-در-این-زندگی به صحبتهای ویدئوها در تجربه خود را در ایالت اوهایو. او ویدئوها کمک خواهد کرد که شما را از طریق هر چالش شما ممکن است در سراسر کالج. "من شروع به تماشای ماریسا نیکول قبل از من آمد به کالج چرا که او واقعا relatable. پست های خود را در مورد چگونه به صرفه جویی در پول به من خیلی کمک کرد" گفت: دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم دیزی Facio. همچنین ماریسا ایجاد ده ها تن از فیلم ها در کانال پوشش یونانی, زندگی, مشاوره عمومی و مورد علاقه من, گلوله, روزنامه نگاری. در نهایت Marissa و کانال در تلاش برای کمک به دیگران. که واقعا می درخشد را از طریق نه تنها از طریق کمیت بلکه کیفیت از فیلم ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن