با خرید گلد پس قدرت خود را افزایش دهید

همانطور که گفته شد، بازی گلدن تیکت کلش اف کلنز یکی از قابلیت های جدیدی است که به این بازی محبوب اضافه شده است.

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

همانطور که گفته شد، بازی گلدن تیکت کلش اف کلنز یکی از قابلیت های جدیدی است که به این بازی محبوب اضافه شده است.

بد نیست بدانید که با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز ماموریت های زیادی به شما محول خواهد شد. علاوه بر این، با انجام هر یک از این ماموریت ها، بازی به شما جوایزی می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

اما به طور کلی، سازندگان کلش آف کلنز قصد دارند بلیط های طلایی، پیشرفت سریع و ساختارهای بیشتری را برای بازیکنان قرار دهند.

درباره مزایای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز بیشتر بدانید.

خرید گلد پس کلش اف کلنز علاوه بر افزودن امکانات مختلف به محیط بازی، مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین منظور برخی از مزایای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز به شرح زیر است.

جوایز گلد پس کلش آف کلنز - افزایش قدرت نیروها

با خرید بلیط طلای کلش اف کلنز می توانید قدرت نیروهای خود را بسیار افزایش دهید. بد نیست بدانید که بلیت طلایی بازی کلش اف کلنز دارای ماموریت های مختلفی است; با انجام هر یک از این ماموریت ها جوایز مختلفی دریافت خواهید کرد که می توانید از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده کنید.

سرعت نیروها را افزایش دهید

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، افزایش سرعت نیروها است. برای این کار می توانید با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز از این قابلیت بهره مند شوید.

اسکین های جدید برای قهرمانان بازی دریافت کنید

از دیگر مزایای خرید و استفاده از گلد تیکتس می توان به دریافت پوسته هیروی جدید برای بازی اشاره کرد.همانطور که می دانید در بازی کلش اف کلنز گرفتن پوسته جدید بیش از تنوع در محیط بازی به دنبال دارد.بنابراین می توانید از این ویژگی بهره ببرید. خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز.

زمان ساخت قهرمانان و بازی ساختمان ها را کاهش دهید

بازی گلد تیکت فور کلش اف کلنز علاوه بر موارد فوق قابلیت های خاصی را در اختیار شما قرار می دهد. بد نیست بدانید که با خرید بلیط کلش اف کلنز زمان ساخت هیروها و ساختمان های بازی به شدت کاهش می یابد.

چه اتفاقی می‌افتد اگر در فصل پرفروش یک گلد پس بخرم؟

شما می توانید در هر زمانی در طول فصل یک پاس طلا خریداری کنید، اما اثر پاس طلا تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت.

 

اگر امتیاز کافی برای باز کردن آنها کسب کنید، جوایز گلد پس به شما ارائه می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن