ارزش یک گلد پس چقدر است؟ آیا باید پس طلا بخرم؟

چهار پاسخ داده شده، از نظر جواهرات، زمان، ارزش بازار، و سودمندی شخصی. این احتمالاً مهمترین سؤالی است که هر باز

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

چهار پاسخ داده شده، از نظر جواهرات، زمان، ارزش بازار، و سودمندی شخصی. این احتمالاً مهمترین سؤالی است که هر بازیکن این بازی با آن روبرو می شود. این که آیا در موقعیت شما "ارزش" را دارد یا نه، 100٪ شخصی خواهد بود، اگرچه اگر قصد دارید پول خرج کنید، بدون شک باید قبل از هر چیز دیگری با یک گلدپس شروع کنید. بله، حتی قبل از معامله کلبه سازنده!

برای همه کسانی که مطمئن نیستند که آیا اصلاً می‌خواهند برای این بازی پول خرج کنند اما به آن فکر می‌کنند یا برای کسانی که قبلاً برای  گلد پس پرداخت می‌کنند اما ارزش واقعی آن را زیر سوال می‌برند، در اینجا تجزیه و تحلیل دقیقی از ارزش یک بازی وجود دارد. گلد پس از دو دیدگاه مختلف درون بازی و دو منظر خارج از بازی.

ارزش اسمی گوهر

اول، یک در نظر گرفتن ساده از اینکه گلد پس چقدر ارزش ظاهری دارد. mey 2020، این پس جوایز زیر را ارائه می دهد:

چگونه به آن مقادیر برای افزایش ها رسیدم؟ در اینجا به این صورت است:

بانک فصل: 20 میلیون طلا، 20 میلیون اکسیر، 200 هزار تاریک اکسیر. توجه داشته باشید، شما غارتی را که به هر حال اگر برای گلد پس پرداخت نمی‌کنید، به حساب نمی‌آورید. استفاده از این محاسبات برای بهترین نرخ ممکن از منابع جواهر به ما 35000 طلا یا اکسیر در هر جواهر و 36 اکسیر تیره در هر جواهر می دهد. با استفاده از این نرخ، مقادیر گوهر 5715 برای طلا، 5715 برای اکسیر، و 5556 برای اکسیر تیره، یا در مجموع 16984 گوهر تولید می شود!

نرخ ارزیابی پیشرفت بازی

 

اکنون، اگرچه متوجه شده‌ایم که گلد پس حداقل x14 بهتر از بهترین استفاده از سنگ‌های قیمتی است، اما هنوز به ما نمی‌گوید که چقدر برای بازیکنی که سعی در پیشرفت حساب خود دارد مفید است. برای تخمین میزان ارزش آن، به اندازه‌گیری عینی نیاز داریم. اندازه گیری ما ابتدا استفاده می کنیم زمان ارتقا است. به طور خاص، چقدر می توانید با استفاده از گلد پس در زمان صرفه جویی کنید؟ این سوال بستگی به این دارد که شما نگران حداکثر کردن آن هستید. اگر دغدغه شما به حداکثر رساندن دفاعی غیر از دیوارها و حملات خاص است، سازندگان منبع محدود کننده شما هستند. 5216 روز سازنده وجود دارد، اما شما 2 تا 6 سازنده دارید، بنابراین این تعداد به طور قابل توجهی تقسیم می شود. من تخمین زده‌ام که شما چهارمین سازنده خود را TH6، رتبه پنجم را در TH7 و رتبه ششم را در TH10 دریافت خواهید کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن