همه چیز در مورد گلد پس

اگر گلد پس را خریداری کنید، می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتر و هدیه‌های فوق‌العاده مفید را در

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

اگر گلد پس را خریداری کنید، می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتر و هدیه‌های فوق‌العاده مفید را در بالا باز کنید. جایزه نهایی برای دارندگان گلد پس تغییر ماهانه پوسته قهرمان است!

گلد پس کلش آف کلنز را بخرید و از مزایای فصل لذت ببرید. اگر می‌خواهید تک تک نیروها و طلسم‌ها را به حداکثر برسانید، آزمایشگاه منبع محدودکننده شماست. به طور معمول 1509 روز آزمایشگاهی وجود دارد. در ماه می، به طور معمول می توانید 31 روز آزمایشگاهی را تکمیل کنید. با گلد پس، می‌توانید 6.58 روز تحقیق اضافی، به اضافه 1.12 روز دیگر از یک معجون تحقیقاتی، و دو کتاب به ارزش 16 روز، بسته به سطح TH که هستید، تکمیل کنید.

چالش های فصلی چه پاداش هایی ارائه می دهد؟

بازیکنان رده نقره ای در مجموع 15 جایزه برای جمع آوری در طول فصل دارند که شامل آیتم های جادویی و معجون می شود. در پایان فصل، بازیکنان نقره همچنین می‌توانند تا 5 میلیون طلا/اکسیر و 50 هزار تاریک اکسیر از بانک فصل درخواست کنند.

کسانی که دارای گلد پس هستند می توانند 30 جایزه از جمله آیتم های جادویی، افزایش 20 درصدی برای ساخت، تحقیق و سرعت آموزش نیروها (یک دلیل مهم برای هیجان زده شدن در مورد چالش های فصلی به تنهایی) و همچنین تا 25 متر طلا/اکسیر دریافت کنند.

گلدپس آگوست 2021 در کلش آف کلنز چیست؟

آگوست اینجاست، یعنی کلش آف کلنز با یک گلدپس جدید برای این ماه بازگشته است. طلا، اکسیر، دارک اکسیر و معجون‌ها در انتظار هستند زیرا کسانی که می‌خواهند بیشترین بهره را از بازی ببرند می‌توانند این پاس فصلی بسیار خوب و با ارزش برای پول را دریافت کنند. با خرید یک گلدپس، می‌توانید تا 20% تخفیف هنگفت برای تمام زمان و هزینه مورد نیاز برای ساخت و ارتقای دهکده‌های خود، آموزش و صف‌بندی نیروها برای اعزام به جنگ و تحقیق برای ارتش خود دریافت کنید. این با اهدای یک جواهر تکمیل می‌شود، به این معنی که پرداختن به Electro Dragons و کمک‌های نیروهای برتر هزینه کمتری نسبت به قطع کردن یک درخت مزاحم دارد.

این تنها 4.99 دلار است، اما پاس رایگانی که طلا، اکسیر و دارک اکسیر رایگان را در هر دو دهکده و معجون گاه به گاه شما ارائه می دهد، همچنان وجود دارد.

 

برای تکمیل گلد پس در این ماه، جایزه ای برای یک پادشاه دریافت خواهید کرد که مهمانی را دریافت می کنید. پوست بربر کینگ، با تبر گیتار الکتریک و عینک راک استار. خیلی باحاله، نه؟ همچنین یک مجسمه جدید برای اولین ردیف پاس آزاد وجود دارد که یک غول را با مقداری کیک برای ادامه جشن‌های دهمین تولد سوپرسل نشان می‌دهد.

آخرین مطالب