35 Schitt نهر نقل قول به شما از طریق قرنطینه

این روزها وجود دارد تنها یک سوال در ذهن ما: giphy.com اما تا زمانی که ما باید به باقی می ماند در داخل خانه شخص

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

این روزها وجود دارد تنها یک سوال در ذهن ما:

schitt's creek quotes
giphy.com

اما تا زمانی که ما باید به باقی می ماند در داخل خانه شخصیت های Schitt نهر می دانم که فقط کلمات به ما را از طریق آن. پس از همه آنچه که واقعا بدتر: گیر بودن در خانه و یا گیر بودن در یک شهر می تواند به عنوان یک شوخی برای پسر خود را ؟

Jk, ما می خواهم که شهر از بورس بیش از خانه خود ما هر روز است.

بررسي فايلهاي 10 Schitt نهر نقل قول به قرنطینه کمی قابل تحمل تر.

1. یکی باید قهرمان خود را و می گویند: "من آماده ام برای این است."

schitt's creek quotes
giphy.com

وقتی که رفتن سخت می شود ضعیف به نوبه خود به Moira افزایش یافت و برای نهایی پپ صحبت کنید. اگر شما احساس می کنید مانند شکستن و غرق در ترحم فقط به یاد داشته باشید: اگر Moira می اوری شجاعت به پوشیدن یک کلاه بالا پوشش داده شده در پرهای شما می توانید پیدا کردن قدرت به خزیدن از تخت خود را به نیمکت. شما رو این.

2. "من قصد دارم در ظاهر یک قرص گریه کمی و خواب رفتن زود است."

schitt's creek quotes
giphy.com

همان David, همان. و با "قرص" منظور ما از آسپرین برای سردرد تشکیل شده از به دنبال در صفحه نمایش ما 24/7. کسانی که گوگل در حال رفتن به گرفتن خود را.

3. "من می خواهم برای کشتن خوبی کما در حال حاضر."

schitt's creek quotes
giphy.com

شما نیاز به هر چیزی به زمان تصویب کمی سریعتر. و شما هر چیزی باشد. آیا شما ترجیح می دهند در واقع کما به ماندن در خانه ؟ البته که نه اما اگر خود را روشن پروفسور تدریس شما هر چیزی را که مبالغه است یک ابزار بسیار موثر برای گرفتن نقطه خود را در سراسر.

4. "آن را...شده است یک صبح است."

schitt's creek quotes
giphy.com

شما همیشه آماده برای آن را یک شب و سپس آن را درک کنند تنها در 10.m.? چگونه خود را مجددا مرتب و کشو جوراب زوم خود را با بهترین دوستان شما و کمک به مادر و علف های هرز کنار در حیاط را تنها یک ساعت و نیم?

5. "ما انجام بهترین ما می توانیم!"

schitt's creek quotes
giphy.com

شما واقعا باید انجام بهترین خود را. شما از آن ساخته شده به (بیشتر از) کلاس های آنلاین خودشما اقدام به خواندن یک کتاب برای تفریح (ناخالص) و شما حتی در زمان یک چاقو در تمیز کردن گنجه خود را (ناموفق). بنابراین خودتان را به یک پت در پشت زیرا در پایان روز چه چیز دیگری وجود دارد به واقعا انجام دهید ؟

6. "چرا شما اجازه داده اید این اتفاق بیفتد؟"

schitt's creek quotes
giphy.com

سوال شما نمی توانید متوقف درخواست برای هر چه بالاتر قدرت شما باور. چگونه ما از سال 2020 بودن سال از امکانات به سال غیر قابل تصور ضرب وشتم ؟ و در حال حاضر وجود غول قتل اورلئانز? به طور جدی ؟

7. "که صدا نیست حتی از راه دور درست است."

giphy.com

شما تا به حال کسی صدای جیر جیر چیزی از نظر علمی نادرست در مورد این بیماری همه گیر آن در واقع باعث می شود خونریزی چشم خود? اما قبل از اینکه شما به که Facebook comment جنگ خود را با عمه بزرگ, اندیشیدن, آیا سلامت روان خود را واقعا می تواند که ضرب و شتم. به یاد داشته باشید شما نمی توانید ثابت احمق.

8. "من خوشحال خواهد بود برای پاسخ دهید به عنوان در حال بررسی است."

giphy.com

که می تواند برنامه های بدون پایان تاریخ در چشم? اما مطمئن باشید که هنگامی که شما همه روشن شما خواهد شد شرکت در هر گونه و همه گردهمایی های اجتماعی با یا بدون دعوت.

9. "من از دست احاطه سست آشنایان که فکر می کنم من خنده دار و هوشمند و جذاب است."

giphy.com

آه بله روز از سکندری از طریق یک frat خانه خود را با بهترین دوستانمانخنده به عنوان شما بگویید جوک های شما به سرقت برده از Infinite. شما واقعا زمان آن را برای اعطا نمی کند شما ؟ چرا که در مقایسه با جهان امروز کسانی که بهشت.

10. "من حدس می زنم من متون نبوده و از طریق گرفتن. یا شاید من ارسال آنها اشتباه است؟"

giphy.com

شما همیشه سوال همه چیز را هنگامی که دوستان خود را پاسخ نمی دهید یکی از bajillion متون از روز? آیا آنها نمی توانند جریان از 25 TikTiks شما ارسال می شود و یا شما فقط فراموش نکنید که چگونه گوشی های کار می کند ؟

11. "انتخاب کنید تا یک چکش و ناخن این تابوت بسته!"

schitt's creek quotes
giphy.com

کامل گفت: برای زمانی که شما تصمیم به امید که سال 2020 خواهد به نوبه خود در اطراف. که گفت: از سال را حتی در نیمه راه بیش در عین حال که زمان کافی برای چیزهایی که برای دریافت بهتر ، درست است ؟

12. "D'شما می دانید من در واقع در این؟"

giphy.com

هر یک بار در در حالی که قرنطینه بد نیست. مجبور به ماندن در داخل و تعامل با هیچ کس? هر درونگرا رویای.

13. "من نمی bedazzled هر چیزی از من بود 22."

giphy.com

هیچ وقت مثل حال حاضر دیوید. هنگامی که شما در حال حاضر خود را سازماندهی لباسهای بافتنی, تمیز و تمام منافذ و binged همه انتظار خود را نشان می دهد بیرون بکشد که bedazzler دوباره برای چند دقیقه از سرگرم کننده بی نظیر.

14. "وجود دارد هیچ چیز در اینجا, اما تک داغ در منطقه است."

giphy.com

هنگامی که شما در حال تلاش برای خودتان نگه دارید سرگرم اما کسانی که نرم افزار دوستیابی کشیدن نگه دارید راست پشت در. مکث از خودتان بپرسید: آیا مجرد واقعا که هستم یا شما فقط خسته ؟

15. "ما نمی صحبت کردن در مورد احساسات ما است. ما نگه داشتن همه آنها را در داخل."

giphy.com

زمانی که گیر با خانواده خود را 24/7, شما باید یاد بگیرند که به بطری برخی از کسانی که احساسات در داخل و یا خطر جنگ جهانی سوم. که گفت: فرض خود را بارها و بارها مصرف گذشته سفید پنجه قطعا واجد شرایط به عنوان یک جرم جنایی و او باید خشم خود را.

16. "چه چیزی شما دو بحث در مورد همه روز؟"

giphy.com

شما تا به حال نگاه خود را پدر و مادر و تعجب می کنم که چگونه tf آنها هنوز هم چیزهایی که در مورد صحبت? آنها ازدواج کرده ام برای 25 سال و هنوز هم جدید موضوعات گفتگو در قرنطینه? چگونه?

17. "من میخوام نیاز به یک نوشیدنی سفت را از این طریق دریافت کنید. سفت."

giphy.com

Tfw کشورهای دیگر در حال برنامه ریزی برای دوباره باز اما اقامت خود را در خانه سفارشات رو تمدید یک ماه و نیم.گزارش این آگهی

18. "که در میان این همه هرج و مرج؟"

schitt's creek quotes
giphy.com

زمانی که رئیس خود را می خواهد به سوم زوم جلسه در یک روز. بیا بروس ما ممکن است از لحاظ فنی رایگان است اما از نظر معنوی ما احساس می کنیم بسیار, بسته کردگی در حال حاضر.

19. "آیا نمی شود یک کمی ب!"

schitt's creek quotes
giphy.com

کامل گفت: برای زمانی که خود را sis نوشیدنی گذشته از شراب و یا سگ خود را و دزد نقطه خود را بر روی نیمکت پس از شما ایستاده بود تا برای اولین بار در هشت ساعت.

20. "خواباندن در خاطرات است."

schitt's creek quotes
giphy.com

به یاد داشته باشید تمام کافی شاپ مطالعه تاریخ با دوستان ؟ تمام پنجره-فروشگاه در تعطیلات آخر هفته ؟ همه از دست رفته بازی پنگ آبجو با خدا ممنوع در Frat ردیف ؟ گرامی داشتن آن خاطراتزیرا در حال حاضر آنها همه شما.

21. "من از طریق تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مردم است."

schitt's creek quotes
giphy.com

هنگامی که خود را دوم زوم کلاس رول همراه و شما در حال حاضر با توجه به هر صورت ظاهر از پیچیدگی. این واقعیت که شما از تخت نورد فقط به نشستن در صندلی خود را فداکاری است به اندازه کافی. چه براد میخوام انجام دهید ؟ تماس توده ای از ظروف روی هم چیده شده بر روی میز کار خود را در میانه سخنرانی ؟ من فکر نمی کنم بره.

22. "من احساس این, مانند, عمیق درد حس ترس."

schitt's creek quotes
giphy.com

به یاد داشته باشید سال پیش زمانی که COVID صرفا یک نوسان گذرا در رادار خود را? بازگشت هنگامی که شما و تیم ملی خود را رزرو تابستان سفر به کاستاریکا ؟ و سپس خود را به نام پدر به شما بگویم به خانه از مدرسه و شما فکر می کنید او overacting? آره, شما ممکن است احساس ترس اما شما مطمئن هستید که احساس می کنید آن را در حال حاضر.

23. "شما مردم سوء استفاده از سیستم."

schitt's creek quotes
giphy.com

مثل بقیه صدا فکر جامعه, جانی رز ناراحت می شود توسط مردم برش سوراخ در ماسک خود را به دور زدن سیستم. سرنوشت یک جادوگر میشم.

24. "کسی برای الهام بخشیدن به این مردم است."

schitt's creek quotes
giphy.com

شما آماده برای نشان دادن خود و خانواده خود را سوم Infinite رقص از روز است. اگر "تبادل نظر" نیست و ایجاد انگیزه در آنها هیچ چیز خواهد شد.

25. "در حال حاضر ما همه فقط گرفتن sillies افسانه."

schitt's creek quotes
giphy.com

مامان در هفتم دسته ای از margaritas برای روزپدر است اقدام به repurpose هفتم-کلاس اتم پروژه به عنوان یک باغ ویژگی و برادر خود را بسته در اتاق خود را با گوش دادن به یک جهت و در تمام طول روز طولانی است. در این مرحله "از sillies افسانه" عظیم گرفتن.

26. "آیا من می پوشند من حاشیه جلیقه? و یا از همه مهمتر آیا پوشیدن هر چیزی در زیر آن است؟"

giphy.com

که قوانین حجاب هنوز هم ایستاده این دور به قرنطینه? هیچ کدام. مطلقا هیچ. به یاد داشته باشید زمانی که شما به ترتيب 11 و عینک خود را fuzzy بیش از شانه خود را Hollister t-پیراهن و یک جفت شطرنجی شلوارک برمودا? صرف بازی کودک نسبت به به نظر می رسد شما در حال حاضر. چه کسی می گوید شام خانواده فاقد pizzazz?

27. "اینترنت یک زمین پرورش برای انجمن."

schitt's creek quotes
giphy.com

هنگامی که شما ضربه "عجیب و غریب" طرف از یوتیوب ما تلو تلو خوردن در سراسر incels از ق آن زمان برای ورود به سیستم خاموش. در حالی که اینترنت دارای یک زمین از امکانات (اینترنت اکسپلورر عجیب اروپایی ماجراهای ما رویاپردازی در مورد مصرف) های کوچک دارای بخار استخر به عنوان David تماس آنها را دید. خودتان ذخیره انقباض غیر ارادی ماهیچه و انزجار و خواندن کتاب به جای.

28. "من شروع به احساس می کنم مثل من به دام افتاده در یک Avril Lavigne شعر در اینجا."

giphy.com

عزیز COVID چرا می خواهم شما باید برای رفتن و همه چیز را خیلی پیچیده است ؟ مانند Avril ما همه شروع به سفر. ما در حال از دست دادن ما را گرفتن و آن را احساس می کند مانند ما در این نکته به تنهایی. بسیار برای ما پایان خوش.

29. "چرا من باید تنها یک encumbered با این احساسی محموله?"

schitt's creek quotes
giphy.com

به همه مردم در توییتر و Insta هنوز هم رفتن به ساحل و داشتن احزاب: کشیدن آن را. ما دیده نمی شود هر کسی خارج از خانواده ما برای 10 هفته در این نقطه است. چرا ما باید تنها آنهایی که با خود حمل احساسی که وزن ؟

30. "این فقط یک رشته طولانی از واقعا بد شانس و من نمی دانم که چه نوع از قتل عام من تحمیل در زندگی گذشته ام به آن را سزاوار است. من باید شده اند دراکولا یا چرخش مربی و یا چیزی است."

schitt's creek quotes
giphy.com

هر کس دیگری احساس شخصا مسئول COVID? مانند زندگی فقط شروع به گرفتن خوب البته جهان تا به حال به شما دست کشیدن تعادل با یک بیماری همه گیر.

31. "جلوگیری از اقدام مانند یک ناراضی pelican."

schitt's creek quotes
giphy.com

هنگامی که خود را sis فقط اراذل و اوباش و برادر خود حاضر به رقص در خود Infinite, hit 'em با ناراضی pelican مقایسه. آن را به آنها شوک به انطباق اگر هیچ چیز دیگری.

32. "من به خودم گفتم که من لذت بردن از شرکت خود من امشب."

schitt's creek quotes
giphy.com

Tfw شما می دانید که شما هنوز هم باید حداقل یک ماه از چپ به, بنابراین شما نیز ممکن است در آغوش قرنطینه زندگی است. با کف دست زدن در یک ماسک صورت, آیا برخی از خود منعکس و یاد بگیرند که خود را بهترین دوست.

33. "شایعات بی اساس است که شیطان تلفنی. بهترین فقط به قطع."

schitt's creek quotes
giphy.com

شما می شنوید گوشی خود را دینگ تنها صدا است که به ارمغان می آورد شما شادی این روز است. شما باز کردن قفل صفحه نمایش خود را برای دیدن یک پیام از پسر عموی خود را: "من دوست bf فقط شنیده های خود را از طریق همکار برادرزاده که آنها در حال پایان دادن به اقامت در خانه سفارشات در سه روز!!!" قبل از اینکه شما را جشن می گیرند, بررسی پردازنده اینتل. مانند Moira گفت: شایعات بی اساس است که شیطان تلفن و شما بهتر نیست پاسخ دادن به تماس.

34. "این ممکن است صدای دیوانه اما من تا به حال این, مانند, احساس آزار دهنده که به عنوان به زودی به عنوان من وجود دارد, من میخوام شروع به فکر کردن در مورد خانواده من است."

schitt's creek quotes
giphy.com

به عنوان دیوانه به عنوان آن را برای تلفن های موبایل وجود دارد جامد شانس شما در حال رفتن به از دست صرف وقت با کیفیت با خانواده خود پس از این است که بیش از همه. بنابراین حتی زمانی که پدر و مادر بر اعصاب خود را به یاد داشته باشید که یک روز شما فقط ممکن است به عقب نگاه کنید و از دست ندهید این روز (شما می دانید منهای کل "همه گیر" بخشی).

35. "همه ما در حال تبادل در این روز عزیز. مانند کمونیست یا غیر اتحادیه بازیگران."

schitt's creek quotes
tumblr.com

در پایان روز و به عنوان مقدار به عنوان قرنطینه بمکد, همه ما می دانیم آن را برای بهترین. فریاد به هر کس که موفق به نگه داشتن روحیه خود را بالا و زندگی را کمی ساده تر به هر کس دیگری. و برای همه ما ضروری کارگران: با تشکر از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن