استخر پیش ساخته نکته: تکانش بده

ساخت و نصب این مدل استخرها بسیار کم هزینهتر از استخرهای بتنی است. با توجه به نیاز بازار و استقبال متقاضیان اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساخت و نصب این مدل استخرها بسیار کم هزینهتر از استخرهای بتنی است. با توجه به نیاز بازار و استقبال متقاضیان استخرهای پرتابل برای استفاده از تفریحات آبی در محیط شخصی و خانوادگی و در زمان دلخواه و همچنین جهت زیبایی باغ و ویلا.. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . ᠎Data was generat​ed  by GSA Con​te nt G enerat​or Dem ov᠎ersi᠎on .

ساختار استخر پیش ساخته به گونهای مکانیزم گشته است که در برابر بروز انواع قارچ و باکتری مقاوم می باشد؛ این عمل از ایجاد جلبک جلوگیری مینماید. فایبرگلاس یکی از متریال های اصلی و سازنده استخر پیش ساخته به حساب می آید که مقاومت و سختی آن به گونهای بوده که برای ساخت بدنه کشتی و غیره استفاده می گردد؛ بنابراین برای استفاده و نصب استخر پیش ساخته دیگر نیازی به آب بندی و عملیات مشابه آن نیست. استفاده از مواد آب بندی استخر در کارخانه تولید نوع اول آب بندی استخر بتنی می باشد . از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند , قابلیت تعمیرات و ترمیم بدنه به وسیله برچسب تعمیر و چسب قطره ای با وصله مخصوص پنچرگیری اینتکس را دارد . استخرهای پیش ساخته اینتکس از پایه های فلزی یا وینیل ساخته شدند که روی آن ها به طور کامل از پارچه های برزنت ضد آب یا سایر جنس های برزنت پوشیده شده است.

قیمت استخر پیش ساخته، بستگی به انتخاب شما دارد که کدام طرح از استخرهای فایبرگلاس، تولید گروه مهندسین مدرن استخر، را برمی گزینید استخرها در سه طرح واندازه میباشد و همچنین روش نصب روکار یا توکار را انتخاب می کنید و اینکه تجهیزات این استخرها که شامل پمپ تصفیه، اسکیمر، چراغ استخر، تابلو برق و … استخر پیش ساخته فایبرگلاس تولید شده توسط گروه مهندسین مدرن استخر چه مزیتی دارد؟ را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . از کاربردهای دیگر استخر پیش ساخته، استفاده از آن به عنوان مخزن آب کشاورزی برای آبیاری می باشد. تقسیم بندی کرد. اصولا استخر های پیش ساخته نه تنها به عنوان استخر های تفریحی و استخر شنا بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. می توان این استخر را هم به صورت توکار و هم به صورت روکار نصب کرد.  This data has  been g᠎ener᠎at ed by G​SA Conte nt G​en​erator Demov᠎er᠎si᠎on!

این استخر قابلیت نصب هم به صورت توکار و هم به صورت روکار را دارد. در طول ساخت و ساز به صورت یكپارچه در آمده است. روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. در این مقاله قصد داریم تا شرایط ورود، هزینه بلیط، ساعت کاری و غیره را بیان کنیم. استخر پیش ساخته فریمی اینتکس استخر پیش ساخته PVC علاوه بر هزینه های بسیار کمی که نسبت به سایر استخرها دارد, قابلیت جابه جایی نیز دارد. علاقه مندان به پرورش ماهی که فضا و بودجه کمتری دارند بهترین انتخاب برای احداث استخر با کمترین هزینه و حداقل فضا، استخر پیش ساخته پرورش ماهی می باشد. با توجه به این مزایا یکی از بهترین گزینه ها برای استخر در باغ، است. استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل اینتکس با ویژگی های بسیار زیاد بهترین استخر پیش ساخته شرکت اینتکس میباشد که با حجم کم و وزن سبک طراحی شده که به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی را داشته باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن