چالش های موجود در گلد پس کلش آف کلنز

چالش های جدید به دو دسته کلی سطح نقره ای و سطح طلایی تقسیم می شوند. برای رسیدن به سطح طلایی باید بلیط کلش آف گ

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

چالش های جدید به دو دسته کلی سطح نقره ای و سطح طلایی تقسیم می شوند. برای رسیدن به سطح طلایی باید بلیط کلش آف گلد یا خود کارت طلایی کلش اف کلنز خریداری کنید.

یک نقطه در پرانتز! تفاوت اصلی این دو سطح افزایش قابل توجه جوایز برای برنده شدن در هر نبرد است، بنابراین با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز در هر بار برنده شدن در چالش یا چالش کلش اف کلنز، چیزهای زیادی خواهید داشت و خواهید داشت. پاداش های بیشتر . سود بهتری بدست آورید.

چالش فصلی دقیقا به چه معناست؟ چند روز یا چند ماه فرصت برای این کار وجود دارد؟

برخلاف نام آن که چالش فصلی کلش اف کلنز است، شما فقط از ابتدای هر ماه تا پایان همان ماه (یعنی 30 روز) فرصت دارید و با شروع ماه جدید، چالش های قبلی به پایان می رسد. و چالش های جدید اضافه خواهد شد. بنابراین همیشه سخت ترین چالش ها را در ابتدای هر ماه انتخاب کنید که فرصت کافی برای تکمیل آنها دارید.

چالش های فصلی در کلش اف کلنز به سه نوع تقسیم می شوند.

* چالش های روزانه: شما فقط 24 ساعت فرصت دارید.

* چالش های هفتگی: شما 7 روز برای تکمیل و بردن جوایز فرصت دارید.

* چالش های آینده: این بخش فقط برای اطلاع شما از چالش های آینده است و در حال حاضر نمی توانید این کار را انجام دهید.

تفاوت بین چالش های فصلی و چالش های کلن چیست؟

در چالش های کلن، لیدر کلن باید نوع چالش را انتخاب و فعال کند، اما در چالش های فصلی، هر بازیکن از ابتدای ماه تمام چالش ها را از دست می دهد و در پایان هر چالش بلافاصله جایزه دریافت می کند. و مانند چالش های کلنی (چالش های قبیله ای) نیست که در پایان دوره به همه اعضای کلنی داده می شود.

بانک فصلی چیست؟ فرقش با تانک اصلی بازی چیه؟

تمامی جوایز و جوایز دریافتی در قسمت چالش های فصلی به این بانک منتقل می شود. در واقع به عنوان یک مخزن و انبار برای شماره شما عمل می کند.

یکی از ویژگی های جالب این تانک این است که درآمد شما را در نبردها و حملات دو برابر می کند. این بدان معناست که اگر مثلاً در حین حمله 100000 سکه به دست آورید، 100000 سکه اضافی به بانک فصلی شما اضافه خواهد شد! این به معنای دو برابر کردن غنیمت از هر نبرد است.

البته ظرفیت و حجم این مخزن نیز محدود است و در حالت عادی (سطح نقره ای) می توانید 5 میلیون اکسیر طلا، 5 میلیون اکسیر بنفش و 50000 اکسیر مشکی یا مشکی را ذخیره کنید.

نکته جالب این است که با خرید گلد پس کلش یا خرید گلد پس کلش آف کلنز تمامی محدودیت های فوق در 5 ضرب می شود! یعنی 25 میلیون طلا و 25 میلیون اسانس بنفش و ...

و آخرین نکته مهم توانایی ذخیره مازاد بانکی است. یعنی اگر حجم مجاز استخر اصلی شما مثلاً 4 میلیون طلا در بازی باشد و مثلاً 5 میلیون طلا در بانک فصلی خود داشته باشید، انتقال از مخزن فصلی به مخزن اصلی، ظرفیت مخزن اصلی شماست. و حجم به طور موقت به 5 میلیون می رسد، یافته ها را افزایش دهید و سکه یا طلا را از دست نمی دهید.

تفاوت بلیط طلایی با کارت طلایی یا کارت طلایی چیست؟

 

با توجه به سوال برخی از بازیکنان در مورد تفاوت سه جمله بالا باید گفت که هر سه به یک معنا هستند و با توجه به ترجمه های جمله پاس گلد نام های مختلفی برای آنها گذاشته شده است. نحوه خرج طلا یا طلا یا خرید کارت طلایی کلش اف کلنز و ...

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن