فیچبرگ دولت ایالت دین Tran یک اردک لنگ

آن را همیشه به خوبی ببینید یک مقام انتخابی از توده مرکزی. دریافت به رسمیت شناختن در بوستون گلوب.متاسفانه سه هف

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

آن را همیشه به خوبی ببینید یک مقام انتخابی از توده مرکزی. دریافت به رسمیت شناختن در بوستون گلوب.

متاسفانه سه هفته پیش بود که یکی از این موارد زمانی که دولت بزرگترین روزنامه در گزارش خود ما دولت ایالت دین Tran موضوع تحقیقات جاری به امکان نقض اخلاق. اگر بود که کافی نیست, سناتور در حال حاضر محروم شده خود را در موقعیت رهبری در حزب جمهوری خواه و محروم از تماس با کارکنان خود پس از چند مالی مبارزات انتخاباتی نقض شده است.

در ماه مارس زمانی که سنا اخلاق کمیته گزارش خود را که در بر داشت Tran به طور غیرقانونی با استفاده از منابع مالیات دهندگان به مبارزات انتخاباتی, Tran را به رسانه های اجتماعی — مانند دیگر بحرانزده جمهوری خواه رهبر همه ما می دانیم — به محکوم کردن این گزارش به عنوان "سرند با دروغ و شایعات."

اما پس از استخدام فانتزی مرکز شهر بوستون وکیل و بالا بردن $20,000 برای دفاع قانونی صندوق — زمان او بود که با استفاده از برای حمایت از تلاش کسب و کارهای کوچک و یا تعامل با ترکیبات خود را در طول یک دوره سختی — Tran متمرکز بر خود تحمیل رسانه های اجتماعی بحران حذف Twitter و Facebook پست که رد همه اشتباه-انجام (covfefe!).

در واقع قرار است بیانیه سناتور ایستاده بود با توجه به دو حزبی گزارش گیری. شاید او متوجه شد او تعيين سنا کمیته اخلاق را "حزبی و لجوج" گزارش نمی نگه داشتن مقدار آب پس از یادگیری خود را حزب جمهوری خواه رای دادند به اتفاق آرا به نگه داشتن او را مسئول سوء رفتار خود.

پس شد دو حزبی گزارش و به اتفاق آراء قطعنامه ای از مجلس سنا واقعا "دروغ و شایعات" و یا شخص دیگری بود نه راستگو بودن? به خصوص در زمان بحران ما نیازهای جامعه صادقانه و شفاف رهبران.

سناتور. Tran شما انتخاب نماینده برای 160,000 مردم و ترکیبات خود را سزاوار یک توضیح از شما. آنها سزاوار بهتر است.

پاتریشیا Vacca مارتین
فیچبرگ



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن