ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی ترجمه‌ای است که معنی کننده علاوه بر احاطه بر لهجه انگلیسی , در حوزه نوشته متبوع دانش‌آموخته و با ا

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399
ترجمه تخصصی ترجمه‌ای است که معنی کننده علاوه بر احاطه بر لهجه انگلیسی , در حوزه نوشته متبوع دانش‌آموخته و با اصطلاحات و مطالب علمی آن مأنوس باشد . بنابر اعلام ترجمانو , یک کدام از مهمترین سرویس ها وب سایت تخصصی ترجمه ترجمانو , ترجمه حرفه‌ای و تخصصی مقاله‌ها , ویراستاری و بازنویسی مستقر متن ها و مقاله ها ترجمه‌شده به‌منظور آماده‌سازی آنها برای چاپ در مجلات ISI می‌باشد . ترجمه پارسی به انگلیسی مقاله و همینطور ترجمه انگلیسی به پارسی مقاله با بهره‌گیری از متخصص ها زبده و آشنا به فن تخصصی شما انجام میگیرد .

ترجمه تخصصی مقاله تخصصی مشتمل بر چه مراحلی است؟

ترجمه مقاله نوعی ترجمه تخصصی نوشته محسوب میشود لذا برای ترجمه مقاله خوب تر است قبلی از هر چیز به ترجمه ظریف و تخصصی لغات حساس مقاله مسلط شد . هر مقاله دارنده ۵ تا ۱۰ واژه و کلمه اساسی است که برای جستن آنان می‌توان از یک لغت‌نامه تخصصی به کار گرفت . همینطور ممکن است بجای برخی از لغت ها از کلمات اختصاری استفاده‌ شده باشد که بایستی در معادل‌سازی آنها اعتنا کافی داشت . او‌لین نصیب از مقاله خلاصه یا این که گزیده مقاله است که خوبتر است این نصیب در انتها عمل ترجمه شود چون قسمتی , خلاصه‌ای از مقاله است که مثل گزارشی کوتاه کار میکند . وقتی که عمل ترجمه مقاله به پایان میرسد ترجمه قسمتی سهل خواهد بود . سطح دوم مقدمه است که معمولاً با مطالعه آن می‌توان با کلیات مقاله آشنا شد . با این فعالیت می‌توان بر مسئله مقاله مسلط شد , در فیض ادامه ترجمه آسان‌تر خواهد بود . در نصیب بعدی مقاله چارچوب کلی و روش پژوهش ارائه می شود و حساس‌ترین بخش برای ترجمه‌ این نصیب بود و بیشترین احتمال اشتباه در‌این سطح است , اما درصورتی که مترجمان پیش از این تجربه ترجمه اینگونه مقاله‌ها را داشته باشند دیگر جای نگرانی نیست . در پایانی نصیب بخش نتیجه‌گیری و دعوا جای‌دارد که به جمع‌بندی مطالب و وصال به سود آخرین میپردازد که در صورتیکه ترجمه بخش‌های گذشته به‌خوبی انجام‌ شده باشد , ترجمه‌ای نصیب عمل بی آلایش ایست . مترجمان ترجمانو با به عمل بردن پروسه بالا همت می کنند همواره شایسته ترین کیفیت ترجمه را در اختیار شما قرار دهند .

ترجمانو در رشته‌های ذیل مهیا ارائه ترجمه تخصصی می باشد

· ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن ها رشته‌های مجموعه طبی : همگی گرایش‌ها , من جمله طبابت , دندانپزشکی , داروسازی , روان‌پزشکی , روان‌پزشکی و بقیه رشته‌های متعلق · ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن ها رشته‌های تیم فنی و مهندسی : کلیه گرایش‌ها , از جمله عمران , رایانه , برق و الکترونیک , صنعت های , نفت , متالوژی , معدن و بقیه رشته‌های متعلق · ترجمه تخصصی مقاله ها و متن‌ها رشته‌های تیم علم ها شالوده : همه گرایش‌ها , من جمله فیزیک , شیمی , ریاضی و آمار , زیست‌شناسی , زمین‌شناسی , بیوتکنولوژی و بقیه رشته‌های متعلق · ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن‌ها رشته‌های تیم علم ها انسانی : همه گرایش‌ها , از جمله دستمزد , اقتصاد , رئیس , مورخ , ادبیات , حسابداری , علم ها اجتماعی و بقیه رشته‌های متعلق · ترجمه تخصصی مقاله ها و متن ها رشته‌های مجموعه کشاورزی : همه گرایش‌های کشاورزی · ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن‌ها رشته‌های مجموعه محیط‌زیست : همگی گرایش‌های محیط‌زیست · ترجمه تخصصی مقاله ها و متن ها رشته‌های مجموعه منابع ارگانیک : تمامی گرایش‌های منابع ارگانیک · ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن‌ها رشته‌های تیم معماری و شهرسازی : تمامی گرایش‌های معماری و شهرسازی · ترجمه تخصصی مقاله‌ها و متن ها رشته‌های مجموعه هنر : تمامی گرایش‌های هنر مزایای پیشنهاد ترجمه تخصصی در تارنما ترجمه ترجمانو باکیفیت و تضمینی تمامی سفارشات پارسی به انگلیسی و انگلیسی به پارسی پرداخت قسطی هزینه اخذ بخش به بخش نوشته ترجمه‌ شده در صورت حجم بالای توصیه پشتیبانی ۲۴ ساعته و قابلیت اصلاح ترجمه در صورت نیاز و خواهش مشتری قیمت‌گذاری مجانی پیشنهاد ترجمه بوسیله ترجمه کننده تحصیل‌کرده فوق لیسانس و دکتری در فن و گرایش ذی‌ربط تعیین معنی کننده دلخواه بوسیله مشتری

طریق ثبت پیشنهاد ترجمه تخصصی و متن‌ها تخصصی

ثبت توصیه ترجمه بعد از عضویت در وب سایت موسسه میسر بوده و در صورت رغبت توضیحات بدون نقص درباره با ثبت توصیه ترجمه را می توانید در بخش راهنمای وبسایت مطالعه کنید . امید داریم مجموعه مترجمان ترجمانو با ارائه سرویس ها مطلوب درزمینهٔ ترجمه مقاله ها رضایت خاطر شما دانشجوها و اساتید با شخصیت را آماده کند . شما می توانید در‌این وب‌سایت , با یک‌سری قدم بی آلایش ترجمه مقاله و یا این که متن‌ها تخصصی خویش در را تولید نمایید . برای ثبت توصیه ترجمه مقاله انگلیسی به پارسی و پارسی به انگلیسی به وب‌سایت موسسه ترجمانو مراجعه نمائید برای تماشا وب‌سایت و سرویس ها آن , ترجمانو را در گوگل جست‌وجو نمائید .
آخرین مطالب