مشاهده چیزی که هرگز تغییر نمی کند

یکی از چیزهای مورد علاقه من به بحث مورد توجه است. آن را بسیار دستکمگرفتهشده زندگی عمل توجه دارد. این تمرکز حوا

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یکی از چیزهای مورد علاقه من به بحث مورد توجه است. آن را بسیار دستکمگرفتهشده زندگی عمل توجه دارد. این تمرکز حواس با کلمه ای دیگر. آگاه بودن از خود تجربه می کنند.

آن را پایان نیست که به خاطر چیزهایی که ما متوجه تمایل به تغییر هنگامی که ما متوجه آنها است. متوجه وجود یک امیدوار فکر می کردم که در واقع به تنهایی. اضافه کردن آن را به ریاضی دارد که بیشتر در جهان, جای, نفرت, و آنچه آشکار است آشکار رویکردی است که بشریت به طور پیوسته بهبود خود را در طول زمان از طریق عمل توجه است. حتی اگر دو قدم به جلو معمولا به معنی درد و رنج از طریق یک گام به عقب به طور کلی حرکت به جلو است.

تا آنجا که به محاسبات ریاضی می رود, عشق غالب است. آن را فقط نمی توان به عنوان بزرگ نشان می دهد خود را به عنوان ترس ندارد. عشق نیست اوج احساس ما از خشم. آیا نمی شود اشتباه در مورد چه مقدار عشق و توجه و محبت و خلاقیت و همکاری در آن طول می کشد به تحمل یک بیماری همه گیر. با بسیاری از ما در این سیاره عشق دلیل است که گونه های ما حتی هنوز هم وجود دارد. به راحتی در آن اگر شما می توانید.

بنابراین در اینجا باید اشاره کرد که ما در حال پرداخت بسیار توجه ویژه ای به تعدادی از چیزهایی که در حال حاضر است که بدون شک درو مزایای ما اوج توجه کنید. وجود دارد و سیستم بر روی سیاره ما است که به آنها نیاز دارید را تغییر دهید. و آن را برای من به چه سیستم نیاز به تغییر و یا در چه راه. من نظرات این است که مراقبت های بهداشتی و دارویی صنعت احتمالا توجه ویژه آنها سزاوار است. من فکر می کنم سیستم از دولت تحت یک نوع بسیار خاصی از موشکافی در حال حاضر. من فکر می کنم ما با توجه به همه از ترس است که percolating در زیر سطح جامعه ما برای بسیاری از دهه. این چیزها نیاز به توجه ما است. و آنها در حال گرفتن آن است.

بشریت در بزرگ شدن کمی از یک راه اندازی مجدد در حال حاضر. همه گیر شده است با تمرکز توجه ما بر روی چیزهایی که نادیده گرفته شده است. که چیز خوبی است. مثبت پس لرزه در این زمان غم انگیز احساس خواهد شد برای دهه های آینده است.

که تا حد زیادی با توجه به فیزیک توجه است. فیزیک از توجه به خود و حتی بیشتر از جنبه های جذاب از کل فکر عمل به سادگی با توجه به همه چیز. چرا که در سطح اتمی ما قادر به ثابت کند که ذرات متفاوت رفتار می کنند که ما به دنبال آنها. اما در اینجا واقعی شوکه ما خطی مغز نمی تواند به نظر می رسد به درک: حتی زمانی که ما آنها را ضبط و با استفاده از دستگاه های الکترونیکی با هیچ کس در واقع تماشای آنها هنوز هم رفتار متفاوت است. فقط به عنوان اگر آنها در حال تماشای زندگی می کنند. مانند آنها می دانند که آنها در حال ثبت شده است.

این باعث می شود من عمیقا کنجکاو در مورد آنچه ما اثر توجه است در زندگی ما و ما از موانع. به خصوص زمانی که در نظر گرفته شده از طریق لنز از مورخان آینده. فیزیک کوانتومی را توضیح می دهد بسیار فنی است که ما توجه افزایش فرو می ریزد و یک شکل موج از یک سری از پتانسیل های خاص به نتایج که چین با ناظر انتظارات. معنا است که ما باید قدرت بیشتری به اثر تغییر مثبت از ما به سادگی از طریق ما عمل انتخاب شده مشاهده ؟

زمانی که ما توجه ویژه به یک موضوع آن را به طور معمول دستاوردهای گسترده تر توجه به زمانی که چیزی در مورد وجود دارد آن است که الهام بخش ما را به احساس بهتر و یا می خواهید به احساس بهتر است. توجه عاطفی تجربه کنید. ما جذب نسبت به محتوای آنلاین طراحی شده برای کاهش ترس های ما و یا تخفیف دادن خشم ما بیش از بی عدالتی است. و یا هشدار ما به آن است.

این است که چرا ترس های شایع در اینترنت. تئوری های توطئه فراوان از تمایل به احساس بهتر به احساس امن تر بودن در می دانم. در حال آماده شدن. با داشتن ساخته شده است یک احمق است. هیچ کس می خواهد به احساس می کنید مانند آن است. از آن آسان است برای دیدن چگونه بیش از حد ترس و یا اضطراب می تواند ما را به تمایل به چیزهایی است که در تراز با آنها. اضطراب ما به طور مداوم به دنبال اعتبار. با توجه به چیزی متفاوت است. و دعا برای کسانی که می ترسند.

ما به اشتراک گذاشتن عشق داستان به همین دلیل هر چند — به احساس بهتر است. ما به اشتراک گذاری آنها را به احساس امن تر با پرورش احساس تعلق. همه ما همه می خواهم که فقط به احساس بهتر است. خوشبختانه افکار خوب در حال قوی تر از آنهایی که منفی. در آن طول می کشد کمتر از آنها برای ایجاد تعادل است.

بنابراین اگر ما توجه می رود که در آن حالت عاطفی ما همواره ما است و قابل پیش بینی مسیر آنچه که ما نقش مهمی را در ایجاد آینده ما — نه تنها که اما فرد خود ما زندگی می کند ؟ چگونه در مورد فقط از طریق گرفتن یک روز ؟ متوجه آنچه که شما متوجه است. متوجه احساسات خود را. توجه به احساسات افراد دیگر. ارسال امید و عشق به دیگران است. سقوط خود را شکل موج از یک سری از پتانسیل های ناشناخته به چیزی امن و بتن.

که آنچه در فیزیک کوانتومی است که به معنای واقعی کلمه گفتن ما رخ می دهد در سطح اتمی است. چه تاثیری که بر ما آگاهی ؟ چه تاثیری در این زمینه که ما را احاطه کرده?

وجود دارد یک خط در ضرب المثل که دعوت ما را به گوش توجه به حکمت و شیب قلب ما نسبت به درک. این را می آموزد که اگر ما برای بینش و بالا بردن صدای ما برای درک اگر ما به دنبال آن مانند نقره و جستجو برای آن را به عنوان گنجینه های پنهان ما را درک خواهد کرد و پیدا کردن علم خدا.

من عاشق زیبایی و شعر از راه مشاوره و تشویق داده شده است. این مشاوره با ما در آنچه به توجه بیشتر است. آن را به ما آموزش است را انتخاب کنید عمدا چیزهایی که ما حضور و تعریف خود را دسته بندی: عشق. این ما منجر به این باور است که وجود دارد چیزی است که به دست آورده با رسیدگی به عقل و عشق است. آن است که آموزش ما را نسبت به هر گونه اقدام دیگر نسبت به اطلاع و به دنبال.

در حال حاضر برخی از راحتی اگر شما می توانید در این دسته از چیزهایی که در حال گرفتن توجه ما در حال حاضر. فکر می کنم از آنچه اتفاق می افتد در خانه خود را در این لحظه و چگونه خود را توجه خاص می تواند تبدیل خود را تجربه. آیا شما به درستی با توجه به چیزهایی است که سزاوار قدردانی خود را?

آنچه که متوجه جهان در حال حاضر ؟ نگاه کنید که در آن است رفتن به چیزی که تغییر خواهد کرد بعدی. کاملا احتمالا بهتر است.

ویل Darcangelo M. Div., وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن