اجاره سوله

در این مقاله ، پس از معرفی این ساختارها و کاربردهای آنها ، هدف ما بحث در مورد ماهیت و روش اجاره سوله در تهران

توسط ATSHNEWS در 17 آبان 1399

در این مقاله ، پس از معرفی این ساختارها و کاربردهای آنها ، هدف ما بحث در مورد ماهیت و روش اجاره سوله در تهران و بررسی زوایای مختلف این اثر است.

بیایید با معرفی سوله شروع کنیم. از نظر معماری ، به کلیه بناهایی که در قسمت فوقانی آنها قابهای فلزی و سقفهای شیب دار دارند ، سوله گفته می شود که در انگلیسی به آن سوله های صنعتی می گویند. سیلوها اغلب با ورودی و خروجی های بزرگ مشخص می شوند و در مواردی مانند ساختمانهای صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها ، انبارها ، آشیانه ها ، مغازه ها ، تعمیرگاه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

جالب است بدانید که سوله ها بر اساس دهانه ها تقسیم می شوند و 5 نوع مختلف وجود دارد که سوله های تک ، سوله های چند بازشو با ستون های مشترک ، سوله های دو باز 88 ، سوله های طاق دار و سوله های چند ضلعی است. انواع مختلفی دارد چندین نکته در ساخت آن وجود دارد که کارشناسان معماری هنگام ساخت سوله باید به خاطر بسپارند و بی توجهی به آنها می تواند آسیب های جدی اقتصادی و حتی انسانی به بار آورد. نقاطی مانند بارهای مرده (مانند برف) ، بارهای جانبی (مانند زمین لرزه و وزش باد) ، بارهای جرثقیل ، ارتفاع دیوارها ، دهانه ها و طول سایبان ، پوشش شیب سقف ، سقف ها و دیوارها از مهمترین نقاط مورد نیاز معماران هستند در نظر گرفتن قرار داده شود

حالا که کمی درباره سوله شناخت دارید ، از خود بپرسید چگونه می توان سوله در تهران را اجاره کرد؟ و چرا کسی این کار را می کند؟ البته باید توجه داشت که اجاره سوله نوعی اجاره انبار است ، زیرا درصد بالایی از سوله های اجاره ای برای صاحبان آنها نقش انبار را بازی می کند اما در بسیاری از موارد به طور متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ، برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی ، به چندین گزینه نیاز دارید که باعث می شود متقاضی برای شروع کار یک سوله استخدام کند.

نگرانی همه افرادی که مایل به تولید کالا یا کالا هستند ، نیاز به سوله یا انبار است ، خصوصاً اگر قصد داشتن انباری در حوالی تهران را دارند.

آخرین مطالب