جنگل DeChambeau جلب توجه به دلایل مختلف

توسط داگ فرگوسنAP گلف نویسنده DUBLIN, اوهایو — تایگر وودز و Bryson DeChambeau زد عکس در امتداد جلو و نه از Mui

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

توسط داگ فرگوسن

AP گلف نویسنده

DUBLIN, اوهایو — تایگر وودز و Bryson DeChambeau زد عکس در امتداد جلو و نه از Muirfield روستای نه سوراخ تمرین دور روز شنبه که بدون شک می توانست جذب ظرفیت جمعیت اگر تماشاگران اجازه داده شد در یادبود.

آنها gobbling تا بیشتر از این توجه در گلف به صورت کاملا دلایل مختلف.

یکی از آنها او را به خاطر جنگل.

دیگر چرا که او بر خلاف هر چیز دیگری در بازی است.

DeChambeau است که هر کس صحبت کردن در این که آیا آن را فوق العاده به اندازه بدن چقدر سخت او را کمک راننده تا چه حد او به ضربه زدن به توپ گلف و یا اعتقادات خود — که می تواند صدا را مانند خود می بالد که او را در این بازی ایفا کرده است.

حتی میزبان مسابقات کنجکاو است.

"Bryson نوسان گلف است که یک مایع نوسان گلف" جک نیکلاس گفت. "Bryson نوسان گلف بسیار زیبا از شرکت رفتن و شرکت را از طریق آمدن با یک مقدار زیادی از بدن چرخش است. آن را کمی متفاوت تر از بسیاری از بچه ها. و شما می توانید بر این باورند که قدرت او از که ؟ منظور من غیر قابل باور است.

"من برای یک, من می خواهم به تماشای بازی او را یک کمی" نیکلاس اضافه شده است. "من می خواهم برای دیدن آنچه که او می کند و چگونه او در واقع انجام می دهند که به خاطر او بدیهی است که حق انجام کاری. توپ در حال رفتن به یک راه طولانی است. و او بازی را به خوبی با آن است."

DeChambeau چهره انباشته زمینه در یادبود — نه از بالا 10 در جهان, 43 از 50 — در حالی که آینده یک پیروزی دو هفته پیش هنگامی که او کوبیده دیترویت باشگاه گلف با راننده خود را. او دارای هفت بالا راست-10 پس از اتمام دوستیابی به ماه مارس قبل از COVID-19 تعطیل تور. پس از بازگشت آن DeChambeau ضربه 29 سه عکس در 350 متری یا بیشتر.

جنگل 44 است و هنوز هم مقدار زیادی از پاپ.

"وجود دارد یک زن و شوهر سوراخ او ضربه 320, 325" گفت: DeChambeau, 26. "گفتم:" این خیلی خوب است برای سن و سال او.'"

روز شنبه بود که اولین بار آنها را با هم تمرین. جنگل شیفته راه های مختلف بازی به همین دلیل است که یک نسل پیش از او استفاده می شود برای تمرین زود با بابا واتسون برای دیدن و نه فقط خود را ظهر اما شکل در عکس های خود را. DeChambeau به ارمغان می آورد یک عنصر از فیزیک به رویکرد خود را مانند تراکم هوا و نیروی زمینی.

یک سال پیش بودند بازی با هم در یادبود زمانی که DeChambeau داده شد زمان بد برای مصرف بیش از حد طولانی بیش از یک شات. او خشمگین بود و بعد از آن ادعا کرد PGA Tour قرار بود در مورد آن راه اشتباه است. او گفت: آن را باید به حساب چه سرعتی یک بازیکن پیاده روی به توپ.

چگونه به سرعت مکالمه تغییر کرده است. در حال حاضر آن را در مورد آهسته بازی به همان اندازه به عنوان آن است که توده عضلانی یک توپ را با سرعت نزدیک به 200 مایل در ساعت و آیا این راه همه باید بازی کند.

داستین جانسون که برنده آخرین بار او با بازی در قهرمانی مسافران دارای قدرت کافی. پرسید که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر او در چرخش به عنوان سخت به عنوان DeChambeau او پاسخ داد: "من احتمالا می خواهم به صدمه زدن به چیزی. و من را در پیدا کردن نیمی از آنها است."

او در مورد به تغییر.

"من آمار آن را به اندازه کافی دور" جانسون گفت. "و تا زمانی که من احساس می کنم نیاز به آن ضربه بیشتر به رقابت و یا ضرب و شتم این افراد پس از آن که آنچه من انجام. اما در حال حاضر من احساس می کنم اگر من بازی من بازی او می تواند ضربه آن را تا آنجا که او می خواهد و من فکر نمی کنم او به ضرب و شتم من است."

جنگل همواره مورد قدرت و خیلی بیشتر. این که چرا او برنده شده 82 بار در تور PGA و شانس در یادبود — که در آن او موفق به کسب پنج بار به شکستن حرفه پیروزی رکورد او سهام با سام Snead.

زمانی که او شروع به جنگل و دالی شد بزرگترین hitters. تکنولوژی تغییر کرده که با شروع با راه اندازی مانیتور که منجر به سونار دستگاه های است که اجازه می دهد بازیکن برای بهینه سازی همه چیز. چه شگفت زده جنگل بود نه خیلی دور اما دقت که با آن می رود.

"اجازه دهید نگاهی به این واقعیت است که او آن را هدف قرار دادن مستقیم به عنوان به عنوان او است" جنگل گفت. "که بخشی از سخت ترین چیز برای انجام. بیشتر به شما ضربه آن را مماس می رود بیشتر کج. بنابراین این واقعیت است که او نمیفهمد که خارج شده است و قادر به مهار ناپاک توپ به من شده است به همان اندازه به عنوان موثر به عنوان سود خود را توپ را روی گوه."

سوال بعدی این است که آیا این کار خواهد شد در Muirfield ایجاد کرد که آمار و ارقام به سخت ترین آزمون پس گلف از سر گرفته و در دوره های کوتاه تر با حداقل خشن و نرمتر سبزی. این دومین مستقیم مسابقات در این دوره نیکلاس ساخته شده است. سبزی هستند که پس از جایگزین این هفته پس هیچ ترس از گرفتن آنها را فوق العاده نرم و صاف به نقطه مرگ. خشن و ضخیم تر است. وجود دارد بیشتر خطرات.

DeChambeau معتقد است بازیکنان دیگر را به شکل خود معادله به زودی به اندازه کافی — نوسانی آن سخت هدف قرار دادن آن ، او هنوز فکر می کند که نسل های آینده را کپی خود را تنها با طول شفت (هر کدام به طول 7-آهن) است که او را به PGA Tour.

Rory McIlroy که بازی با DeChambeau در دور نهایی در استعمار نیست در مورد به خوردن پروتئین می لرزد و قرار دادن در 40 پوند از جرم است. اما با هیچ جناس در نظر گرفته شده گفت: از DeChambeau, "قدرت بیشتر به او."

"او ساخت گلف, جالب, و او قطعا مردم به صحبت در مورد او" McIlroy گفت. "او برنده در حال حاضر و او را با بازی خوب و رویدادهای شده است در مشاجره پس از آن کار برای او."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن