اوباما را افزایش می دهد $7.6 میلیون دلار برای جو بایدن کمپین

توسط ALEXANDRA JAFFEواشنگتن (AP) — رئیس جمهور سابق-باراک اوباما دموکرات در برابر "راضی یا smug" در مورد انتخاب

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور سابق-باراک اوباما دموکرات در برابر "راضی یا smug" در مورد انتخابات ریاست جمهوری در جمع آوری کمک های مردمی برای presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن روز شنبه دعوت از بینندگان برای یادگیری درس از سال 2016 و نه انتخابات برای اعطا.

اشاره آنچه که او به نام "بیداری بزرگ" رفتن در میان جوان های آمریکایی فشار برای اصلاحات اوباما گفت که "فقط به خاطر این انرژی است که در خارج وجود دارد به این معنا نیست که این اطمینان به پیروزی ما و این به آن معنا نیست که آن را می شود کانال در یک راه است که منجر به تغییر واقعی است."

"وجود دارد یک واکنش است که شدید در برابر تغییر" اوباما اضافه شده است.

رئيس جمهور سابق اشاره شده در این بخش در میان آمریکایی ها که او گفت: رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "سوء استفاده" و چالش های جدید برای حق رای در سال های اخیر است.

"ما نمی تواند راضی یا از خود راضی و یا نشان می دهد که به نوعی آن را بسیار آشکار است که این رئیس جمهور نیست یک کار خوب انجام داده چرا که او برنده یک بار و آن را نه مانند ما نیست که خوب سرنخ که چگونه او به کار آخرین بار" اوباما گفت.

او التماس مخاطبان به درگیر شدن با بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که "هر آنچه که شما تا کنون انجام داده ایم کافی نیست."

جمع آوری کمک های مشخص شده اوباما رسمی بازگشت به ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی و تاکید خود را بی بدیل محبوبیت در درون حزب دموکرات است. بایدن که به نظر می رسد تقریبا در کنار اوباما در این مراسم گفت: آن مطرح شکستن رکورد $7.6 میلیون نفر از بیش از 175,000 فرد اهدا.

این یک کیکآف از آنچه اوباما در این تیم می گوید: به احتمال زیاد یک برنامه پر مشغله عنوان به سقوط به عنوان او به نظر می رسد برای کمک به انتخاب نه فقط بایدن اما دموکرات ها در حال اجرا برای مجلس نمایندگان و سنا. و نظرات خود را دموکرات نشان می دهد که مصرف بسیار جدی امکان که خود را پایه می تواند به رشد بیش از حد راحت این سقوط با تعدادی از دولت و کشور نظرسنجی نشان بایدن با مهم اغلب دو رقمی آگهی بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن.

اوباما گاهی اوقات تلاش برای بلند کردن دیگر نامزدهای دموکرات در حالی که او در کاخ سفید به ویژه از دست دادن کنترل از خانه در سال 2010 و سنا در سال 2014. اما در دوران رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دموکرات ها بر این باورند اوباما درخواست تجدید نظر به ویژه در میان سیاه و رای دهندگان می تواند کمک به تقویت انرژی برای بایدن.

"وجود دو گروه از رای دهندگان که بایدن نیاز به حرکت می کند گفت:" دن فایفر سابق کاخ سفید مدیر ارتباطات. "شما باید 4 میلیون اوباما 2012 رای دهندگان که نشسته در '16, اوباما بدیهی است که کش با آنها. و شما باید برای متقاعد کردن برخی از تعداد رای دهندگان که رای دادند برای باراک اوباما در سال 2012 و یا تهمت و یا یک سوم در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و اوباما به وضوح بسیار بالا انجام با آن نیز هست."

در طول شنبه شب جمع آوری کمک اوباما مکرر زمین به طور مستقیم به رای دهندگان آنها گفتن او "امیدوار" در مورد انرژی جدید برای اصلاحات او دیده می شود در نسل جوان اما هشدار آنها برای دلسرد با یک روند سیاسی او گفت: "همیشه رفتن به آهسته تر" و "کمتر رضایت بخش" از درگیر شدن با یک جنبش اجتماعی از طریق تظاهرات عمومی.

اوباما تایید بایدن با یک پیام تصویری در مه, اما نگه داشته شود در غیر این صورت مشخصات پایین در سراسر اولیه و تا حد زیادی اجتناب wading را در سیاست های ملی. در هفته های اخیر او را reemerged علنا به صحبت کردن در پلیس و ناآرامی های مدنی است که به دنبال خبری از جورج فلوید در مینیاپولیس.

برخی از دموکرات ها می گویند که در پی فلوید کشتن اوباما را به عنوان یک مدافع برای بایدن و یک رهبر برای حزب مورد نیاز است.

"بایدن ندارد, قوی ترین رکورد در عدالت کیفری اصلاحات پس از اوباما وجود دارد مفید در تقویت این مسئله گفت:" بن Tulchin که نظرسنجی به صورت تدریجی ایالت ورمونت برنی ساندرز' انتخابات ریاست جمهوری است.

"با توجه به آنچه در جریان است با عدالت کیفری اصلاحات و سیاه زندگی توجه به داشتن اولین رئیس جمهور آمریکا وجود دارد علنا حمایت بایدن بسیار مفید است."

اما اوباما چرا تولید نسل است و بدون ریسک برای بایدن.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین را ارائه می دهد فرصت را به ضمیمه برخی از مورد علاقه خود را در حملات سیاسی — اتهامات عنوان شده است که دولت اوباما سیاست تضعیف طبقه متوسط آمریکا و منافع آمریکا در خارج از کشور.

آنها بر این باورند که تمرکز بر اوباما کمک خواهد کرد تقویت پایه مغلوب ساختن پیشی جستن و یادآوری waffling تهمت رای دهندگان — کسانی که با توجه به رای گیری برای بایدن و یا ماندن در منزل — از نارضایتی خود را با قبل از دولت. و آنها را به یک فرصت بالقوه برای رانندگی گوه بین بایدن و پایگاه خود را با متداول شدن مسائل از دولت اوباما مانند نرخ بالای تبعید — که riled ترقی خواهان در مقدماتی حزب دموکرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین معاون مدیر ارتباطات علی پردو گفت که هم اوباما و بایدن "قرار" بچه ها در قفس' و موفق به متوقف کردن چین از پاره کردن آمریکایی ها در حالی که نظارت بر بدترین بهبود اقتصادی پس از رکود بزرگ و راکد رشد دستمزد برای کارگران آمریکایی."

تهمت خودش را قرار دادند بی اساس تئوری های توطئه در مورد اوباما امیدوار به لکه دار کردن بایدن توسط انجمن.

هنوز هم دموکرات ها می گویند اوباما مشتاق است به مغلوب ساختن پیشی جستن به دفاع از میراث او در یک مناظره که بیش از سیاست های بهتر بهره مند آمریکایی است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات فقط ویران کردن کشور و اوباما میراث" Tulchin گفت. "ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن مهم است که خود را میراث و مهم برای کشور است."

بایدن را در آغوش اوباما در طول دموکراتیک اولیه ایجاد برخی از سردرد معاون رئیس جمهور سابق در حزب خود او نیز هست.

بایدن بود که با انتقاد برخی از مخالفان به عنوان بیش از حد متمرکز بر بازگشت به وضعیت موجود از اوباما سال در زمانی که مترقی پایه حزب بود تقاضاهای مصرانه به صورت قابل توجهی تغییر ساختاری.

اما در پایان اولیه مسابقه حداقل پنج نامزد از جمله ساندرز — پخش تبلیغات این برنامه شامل ستایش از رئیس جمهور سابق و یا عکس از نامزد در کنار او. و هر دو بایدن و ساندرز ساخته شده اند و پیشنهادهای سوی ترقی خواهان با بایدن استقبال برخی از ساندرز' و سیاست های اوباما در ستایش او نام خود را در حمایت تصویری برای بایدن.

اما استفانی کاتر که به عنوان اوباما 2012 مدیر کمپین گفت که اگر اوباما چرا تولید نسل به مبارزات انتخاباتی را افزایش می دهد هر بیشتر بحث در مورد سیاست های دولت او را آماده برای پاسخ.

"هیچ کس وجود دارد بهتر است برای پاسخ به این سوالات از اوباما," او گفت:.

آخرین مطالب