ویروس روند ممکن است فعال کیپ برای نجات فصل

بوستون – اگر روز یادبود سنتی با شروع فصل تابستان در کیپ کاد در این سال غیر رسمی کیکآف خواهد آمد با خیلی از مهم

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

بوستون – اگر روز یادبود سنتی با شروع فصل تابستان در کیپ کاد در این سال غیر رسمی کیکآف خواهد آمد با خیلی از مهمان نوازی صنعت وجود دارد و در سراسر کشور هنوز در توقیف به مشتریان و بازدید کنندگان در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

ناهار خوری و موسسات مسکن را تشکیل می دهند که عمده ارکان کیپ Cod فصلی اقتصاد را شامل نمی شود در فاز اول بازگشایی طرح رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر گذاشته شده در روز دوشنبه و اولین آنها می تواند بازگشایی زیر که طرح ژوئن 8 است.

با جزئیات بیشتر از بیکر طرح در حال حاضر عمومی و یادبود روز تعطیلات روز دور و مقامات در کیپ Cod بازگشایی نیروی کار در حال ارائه مشاوره به صاحبان کسب و کار برای شروع در حال حاضر برنامه ریزی برای چگونه آنها را بازگشایی با بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی در محل هنگامی که آنها مجاز به انجام این کار به منظور اطمینان بیشتر از فصل تابستان است که بسیاری از منطقه کسب و کار تکیه می کنند برای سود خود را.

"من با احتیاط خوش بینانه است که ما یک فصل تابستان" سناتور. جولیان Cyr به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "آن را به نگاه متفاوت از قبل از فصل تابستان و آن را برای رفتن به تعویق افتاد. آن را به شروع دیرتر از ما به طور سنتی باید با آخر هفته روز یادبود."

Cyr که در خدمت به عنوان یک سخنگوی نیروی کار محلی گفت: اعضای آن شده اند برجسته به بیکر بازگشایی هیئت مشاوران فصلی طبیعت از اقتصاد محلی و وابستگی آن به گردشگری است.

نیروی کار نیز با تاکید بر به ساکنان و بازدید کنندگان اهمیت پیوستن به بهداشت عمومی راهنمایی در سراسر شیوه های مانند پوشیدن ماسک و شستن دستها به طور مکرر و حفظ فاصله از دیگران از جمله در سواحل.

بیکر برنامه اجازه می دهد تا سواحل به بازگشایی در روز شنبه, مارس 25. Cyr گفت: جوامع در کیپ خواهد شد یادآوری ساحل را برانگیخت به جمع آوری در گروه های بیش از 10 و به حفظ 12-foot فضای بین گروه های مختلف' حوله یا پتو.

دولت استانداردهای جدید برای سواحل نیز منع سازماندهی توپ بازی و نیاز به ساحل را برانگیخت مطابق با دستور دولت الزامی است که ماسک یا دیگر پوشش صورت فرسوده شود اگر فاصله شش فوت از دیگران نمی توان داشت. ماسک لازم نیست در هنگام شنا کردن.

"ما واقعا در حال رفتن به نیاز عمومی و با رعایت و پایبندی به بهداشت عمومی و احتیاطی که توصیه" Cyr گفت. "چگونه به سرعت ما در حال رفتن به قادر به باز کردن بقیه از اقتصاد ما در اینجا این است که به مردم بستگی دارد رعایت و پایبندی به آن دستورالعمل."

بیکر دولت بازگشایی طرح نمی ضمیمه تاریخ های خاص برای انتقال به مرحله جدید که فعالیت های اضافی مجاز به رزومه. این جنبش به جای لولا در بهداشت عمومی داده های اندازه گیری پیشرفت در مهار COVID-19. بیکر گفت: هر فاز خواهد شد و حداقل سه هفته اما می تواند طولانی تر است.

در مرحله اول که از روز دوشنبه شروع رستوران ها باقی می ماند محدود به بایگانی اطلاعات و ارائه خدمات هتل ها تنها می تواند در خانه ضروری کارگران مسافران از خارج از دولت خواسته به قرنطینه خود را برای 14 روز پس از ورود در ماساچوست و "امن تر در خانه" مشاوره تشویق شهروندان به منظور محدود کردن سفرهای خود را ،

در فاز 2, مسافران هنوز هم می تواند به خواست خود به قرنطینه و کسب و کار و تفریحی سفر خواهد بود دلسرد شده اما مسکن می تواند باز با محدودیت های جدید در محل. رستوران ها و خرده فروشی سنتی نیز می تواند بازگشایی با محدودیت ظرفیت و محدودیت های دیگر.

قبلا اعضای کیپ Cod نیروی کار باید گفت که آنها در حال انتظار برای خاموش نجومی این سال با توجه به همه گیر و مربوط به بهداشت عمومی محدودیت.

وندی Northcross مدیر عامل شرکت کیپ Cod اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: آنها نگران سرنوشت کسب و کارهای کوچک و رستوران ها که نیاز خود را در تابستان درآمد به شناور باقی می ماند بقیه سال.

یک اتفاق از تقویم این سال روز یادبود فرود در آن اولین تاریخ ممکن و روز کارگر در آن آخرین Northcross گفت اضافی دو هفته از تابستان است که می تواند در خدمت به عنوان یک "کوسن" و بی پرده درد کمتر از یک فصل پربار.

کسب و کار مانند رستوران ها و هتل ها در حال تغییر برنامه های خود گفت: به دنبال متغیرهای جدید مانند پیش بینی ظرفیت محدودیت های اضافه شده هزینه های تمیز کردن و نامشخص جدول زمانی برای از سرگیری عملیات.

"هر چه زودتر ما که تاریخ مشخصی برای رستوران ها و تسهیلات را به طور کامل قبول رزرو در حال رفتن به یک بار بزرگ کردن آنها," او گفت:.

Northcross گفت: همه زمینه ها در کیپ — از آن سیستم مراقبت های بهداشتی برای ماهیگیری صنعت برای ایجاد مغازه ها — احساس اقتصادی خرج کردن و برخی از کسب و کار ممکن است زیر اگر آنها نمی سرمایه به اندازه کافی به آن را از طریق یک دوره موظف تعطیلی و محدودیت.

رستوران در حال انتظار خود را از ظرفیت های داخلی, کاهش می یابد, او گفت:, و بسیاری از آنها به دنبال گسترش صندلی در فضای باز به را تشکیل می دهند که از دست دادن.

"ما در حال همکاری با جوامع ما به سعی کنید برای سرعت بخشیدن به این روند برای آنها را به آن را آسان تر برای آنها را به گسترش به خارج حتی به طور موقت برای یک یا دو سال" او گفت:.

او گفت: سازمان خواسته است تا مقامات فدرال برای 3 میلیون دلار برای ایجاد یک گردان وام صندوق به صورت فصلی کسب و کار شبیه به یک مرحله که در نظر گرفته شد پس از حملات تروریستی سپتامبر. 11, 2001.

Cyr گفت: دولت و نمایندگان مجلس در حال تلاش برای کشف کردن آنچه بیشتر می تواند انجام شود برای کمک به کسب و کارهای کوچک, اما این کمک های مالی خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به آمده از دولت فدرال با توجه به دولت خود محدودیت های مالی است.

"بدون فدرال محرک کمک ما در حال رفتن به بسیار محدود در توانایی ما برای کمک به نه تنها کسب و کارهای کوچک اما همچنین کارکنان خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن