دراکات selectmen دنبال کابل ایستگاه سوابق مالی

دراکات — سه شنبه شب در هیئت Selectmen اولین جلسه در شخص پس از coronavirus همه گیر در زمان برگزاری هیئت مدیره ر

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

دراکات — سه شنبه شب در هیئت Selectmen اولین جلسه در شخص پس از coronavirus همه گیر در زمان برگزاری هیئت مدیره رای به درخواست گزارش های مالی سه سال گذشته از دراکات دسترسی به تلویزیون سازمان غیر انتفاعی است که پخش برنامه های محلی برنامه نویسی.

رای گیری پس از یک ماه ژوئن بحث جلو آورده Selectman یوسف DiRocco جونیور, که گفت که او می خواستم اطلاعات بیشتر در مورد این شهر اقتدار و ارتباط با سازمان است. DiRocco نیز ساخته شده است که شب جمعه به درخواست گزارش های مالی که به تصویب 4-1 با Selectman تونی Archinski رای گیری در برابر آن.

DiRocco روز سه شنبه گفت که او به نام برای رای دادن چرا که پس از پرسیدن شهر مدیر ان خرابکاری به درخواست یک گزارش مالی از دسترسی ارائه دهنده خرابکاری گفته شد این درخواست نیاز به آمده از هیئت مدیره.

شهر مشاور جیمز هال گفت: هیئت مدیره در ماه ژوئن که دراکات دارای قرارداد با Comcast به ارائه دسترسی عمومی برنامه نویسی برای این شهر است.

تحت این قرارداد ratepayers در حال ارزیابی یک مقدار مشخصی در کابل لایحه برای حمایت از دسترسی عموم کانال و شهر دارای گزینه ای برای ارائه در برنامه نویسی خود و یا برای تعیین یک ارائه دهنده دسترسی به انجام این کار.

اما هال گفت که هر چند دراکات دسترسی به تلویزیون شده است اقدام به عنوان شهر ارائه دهنده دسترسی و دریافت فصلنامه بودجه از Comcast به عنوان یک نتیجه هیچ قرارداد تا کنون امضا ترسیم شرایط آن رابطه است. او گفت که توافق احتمالی فراخوانده شد در سال 2017, اما این روند هرگز به پایان رسید.

در طول ماه ژوئن جلسه DiRocco گفت: برخی از نگرانی های خود را در اطراف محور "به دراکات اتصال" یک بحث سیاسی نشان می دهد توزیع شده توسط DATV.

او سوال که آیا شهر می تواند مسئول اگر قانونی عمل آورده بودند در برابر نشان می دهد میزبان که او گفت: "نیاز به مقابله بیشتر در چه حقیقت است."

"شما می دانید منظور من 'دراکات اتصال' تنها شده است یک بخشی از آن است. به من گفت: آنچه که من تا به حال به می گویند:" DiRocco گفت: در هفته گذشته. "من فکر نمی کنم آن را در بهترین منافع جامعه ما است."

شریل Bourbeau یک وکیل برای دراکات دسترسی به تلویزیون در هفته گذشته گفت که این سازمان خواهد بود "خوشحال به مذاکره و توافق با شهر" اما اشاره کرد که اجرای این توافق نمی خواهد به شهر نظارت بر محتوای پخش شده از ایستگاه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن