UTEC سازمان فشار برای expungement گسترش

لوول — UTEC قانونی سازمان خشنود دو سال پیش زمانی که اولیه قانون آنها جنگیدند اجازه می دهد تا جوانی مجرم به درخ

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

لوول — UTEC قانونی سازمان خشنود دو سال پیش زمانی که اولیه قانون آنها جنگیدند اجازه می دهد تا جوانی مجرم به درخواست برای حذف سوابق جنایی خود به تصویب رسید.

اما آنها به سرعت متوجه شدم بسیاری از مردم UTEC خدمت نخواهد بود واجد شرایط با توجه به تفسیر قانون به محدود کردن واجد شرایط بودن برای کسانی که تنها با یک بار قبل از سن 21. بسیاری نیز به اتهام بودند که در میان 150 — مانند حمله و باتری — که نمی خواهد واجد شرایط تحت هر شرایطی حتی اگر آنها تا به حال نشده است به اعدام محکوم شده گفت: UTEC مدیر سازماندهی و سیاستگذاری جف فاستر.

"هیچ یک از افراد جوان که مشغول به کار بر روی آن در UTEC بودند واجد شرایط زیر موجود قانون" فاستر گفت. "بنابراین ما مجموعه ای را برای ادامه این تلاش است."

آنها مجددا راه اندازی این کمپین در ماه ژانویه 2019 کار با حامیان مالی قانونی به فایل به روز شده در لایحه به گسترش expungement قانون, او گفت:.

Expungement سازمان خوزه Pizzini از لارنس در UTEC. (SUN/جولیا Malakie)

اين تلاش ها منجر به ورود قابل توجه واجد شرایط گسترش در پلیس اصلاحات لایحه دولت در مجلس سنا تصویب اوایل صبح روز سه شنبه.

در حال حاضر UTEC سازمان بخشی از کون پیشرو راه ائتلاف در حال کار سخت را به مطمئن شوید که آن را تصویب توسط مجلس و به قانون امضا شده.

در صورت تصویب قانون جدید اجازه می دهد کسانی که با اتهامات متعدد قبل از سن 21 به واجد شرایط برای expungement و تمایز بین بی گناهی و گناه فاستر گفت. در محکومیت جنایت هنوز هم می توان رد صلاحیت او گفت:.

"از آنجا که به سادگی اگر شما گناه,,,,, شما باید یک رکورد است که همان وثیقه عواقب به عنوان یکی زمانی که شما گناهکار" پرورش گفت.

او گفت: آن را بسیار نژادی عدالت موضوع به دلیل اقلیت اغلب پیدا کردن سوابق کیفری هستند و مانعی برای اشتغال و مسکن است.

"آمار بی نهایت روشن: سیاه و قهوه ای مردم بیش از نمایندگی در هر مرحله از حقوقی کیفری فرایند" پرورش گفت. "سیاه و سفید بچه ها سه برابر بیشتر احتمال دارد دستگیر و در ماساچوست از خود را سفید و همسالان با وجود اینکه فقط 7.5 درصد از جمعیت است."

Expungement سازمان پول گاستون از لوول در UTEC. (SUN/جولیا Malakie)

او گفت: قانون جدید کمک خواهد کرد که اکثریت مردم جوان در UTEC به طور کامل پاک کردن سوابق خود را.

جوانان محلی "تنها واجد شرایط برای UTEC اگر آنها را به یک مقدار مشخصی از دخالت در سیستم عدالت کیفری و ما فکر می کنیم که نباید disqualifier برای جوانان ما به شغل خوب و زندگی می کنند یک زندگی شاد" فاستر گفت.

خوزه Pizzini, 27, از لارنس دستگیر شد دو بار به عنوان یک نوجوان برای اولین بار در 15 و دوباره در 19. هر چند خود تعرض و حمله و باتری با یک سلاح مرگبار اتهامات شد و در نهایت اخراج آنها باقی می ماند در رکورد خود را.

"من یک رکورد اما من لازم نیست که یک رکورد" Pizzini گفت. "این یک مانع برای من چون من در تلاش برای به دست آوردن شغل من ساخته شده بود به انجام, اما نمی توانم چون رکورد من در حال برگزاری است به من."

او گفت: UTEC نگه داشته است او را از مشکل و باز او را به کار جدید فرصت های آموزشی از طریق سازمان تشک بازیافت و آشپزی سازمانی برنامه های. او را نیز به شدت درگیر در وکالت برای expungement و 2Gen چند نسل استراتژی برای کاهش فقر است.

"همه چیز من نیاز آنها به من کمک کرد — من اجازه, مجوز, همه چیز مانند این که" Pizzini گفت او در مورد فارغ التحصیل از UTEC. "بنابراین در حال حاضر من آماده به حرکت بر روی یک کار دارم."

اما به دست آوردن اشتغال در خارج از UTEC مشکل است, او گفت:. Pizzini پایین تبدیل شده بود به یک داروخانه کار کارمند به دلیل اتهامات آمد که در پس زمینه خود را چک کنید و او را نگران همان اتفاقی خواهد افتاد وقتی که او به دنبال جوانان کار او را علاقه مند به انجام.

Manoushka "پول" گاستون, 27, از لاول نیز درگیر شده است در سازماندهی و سیاست کار برای expungement از 2017-2018 لایحه تلاش است.

"این موضوع به معنای زیادی به من به دلیل مبارزات که من را از طریق رفت با سابقه کیفری و قادر به پیدا کردن اشتغال و قادر به ارائه برای خانواده من," او گفت:.

گاستون گفت: او تحت مراقبت وزارت امور خارجه از کودکان و خانواده ها بود و در داخل و خارج از خانواده ها. چهار اتهام از قبل از او بود 21 باقی می ماند, در, رکورد, حتی اگر آنها اخراج شدند. او گفت: بسیاری از اتهامات از جمله حمله های داخلی و باتری ناشی از دعوا و پرورش, خواهر, اغلب خود را در پیدا کردن.

با وجود اینکه آموزش دیده و خبره به عنوان یک دستیار پرستاری گاستون گفت که او می تواند یک کار در خانه سالمندان و یا تسهیلات مراقبت دیگر از آنجا که از رکورد او حتی اگر او هرگز محکوم کرد.

Pizzini و گاستون بخشی از یک گروه است که جلسه به طور منظم به برنامه ریزی استراتژی و تماس با قانونگذاران به دست آوردن حمایت از این لایحه ، آنها هر دو طرح به صحبت می کنند در آینده جلسه عمومی این خانه را نگه دارید برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را و بحث در مورد چرا expungement برای آنها مهم است.

"ما در حال خوش و هیجان کار با خانه" گاستون گفت.

"گسترش دسترسی به و واجد شرایط بودن برای expungement از نوجوانان و بزرگسالان جوان پرونده یک گام مهم در دادن افراد جوان یک شانس دوم. سابقه کیفری می تواند تاثیر زیادی در یک فرد جوان و زندگی گاهی اوقات تبدیل شدن به یک مانع غیر قابل عبور برای به دست آوردن کمک های مالی, استخدام مسکن و سایر ملزومات مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت" میدلسکس دادستان منطقه ماریان رایان در بیانیه ای گفت. "همانطور که ما کار به سمت یک سیستم را کاهش می دهد که این اثرات مهم این است که ما می شنویم از افراد جوان و آنها را تحت تاثیر قرار دهد. یک بار دیگر من این را تحسین کار است که UTEC در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که این صداها شنیده میشوند به عنوان قوه مقننه حرکت رو به جلو با این پیشنهاد است."

گاستون خواست کسانی که علاقه مند به درگیر شدن در expungement تلاش برای دیدار www.expungementmovement.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن