ناراضی با MCC را به گوشت گوسفند, قیمت غرفه صاحبان نامحدود هم بزنید

توسط M. T. Yogesh کومار میسور/Mysuru: گوشت گوسفند صاحبان غرفه در شهر که حاضر به فروش گوشت طبق نرخ ثابت توسط My

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: گوشت گوسفند صاحبان غرفه در شهر که حاضر به فروش گوشت طبق نرخ ثابت توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC), نامحدود خود را آغاز بزنید.

پس از ممنوعیت نمایشگاه با توجه به مستند و به عنوان MCC را ممنوع کرده بود فروش گوشت مرغ به دلیل آنفلوآنزای مرغی تقاضا برای گوشت گوسفند افزایش یافته بود. به عنوان ایجاد نمایشگاه ممنوع, گوشت, معامله گران در حال حاضر خرید گوسفند و بز در مناطق روستایی با پرداخت بیش از قبل از آن قیمت.

توجیه افزایش قیمت گوشت گوسفند گران گفت که قیمت گوسفند و بز رفته اند تا از آن اجتناب ناپذیر تبدیل شده است برای آنها را به فروش گوشت در قیمت بالاتر است.

500 گوسفند اصطبل

وجود بیش از 500 مجوز گوسفند اصطبل در شهرستان. دوستداران گوشت وابسته به این اصطبل از جمله آنهایی که در Boti بازار. به عنوان گوشت گوسفند صاحبان غرفه بسته اند اصطبل مشتریان در حال حاضر خرید گوشت مرغ و ماهی است.

از 2000 خانواده در سختی

گوشت گوسفند در حال عرضه به گوشت گوسفند اصطبل در سراسر شهرستان از کشتارگاه صنعتی دام در Kurimandi در Kesare و گوسفند معامله گران که خرید گوسفند از مکان های مختلف آنها را به کشتارگاه پرداخت هزینه از Rs. 20 دریافت حیوان ذبح و سپس گوشت را به اصطبل خود را و آن را به فروش برساند.

وجود دارد بیش از 2000 روزانه شرط که امرار معاش با کار کردن در بیش از 500 گوسفند اصطبل. این روزانه شرط پرداخت بین تومان. 500 تومان. 600 با گوشت گوسفند صاحبان غرفه برای تمیز کردن ذبح گوسفند و کار دیگر است. در حال حاضر با گوشت معامله گران در اعتصاب خانواده های این 2,000 روزانه شرط در حال حاضر در مواجهه با مشکلات.
  

پس از اعلام lockdown همه مغازه ها (به جز مغازه های مواد غذایی, پزشکی, فروشگاه و غرفه) بسته شد و با توجه به تقاضا توسط مشتریان گوشت گوسفند اصطبل بودند مجاز به انجام کسب و کار پس از Ugadi. اما با توجه به عدم در دسترس بودن تنها چند گوسفند اصطبل باز شد.

به عنوان تقاضا برای گوشت رشد چند گوسفند معامله گران با استفاده از وضعیت افزایش قیمت گوشت گوسفندی که عبور بیش از Rs. 650 در هر کیلوگرم بود. در برخی از اصطبل قیمت لمس تومان. 800.

این MCC پس از رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان که معامله گران به فروش گوشت در قیمت های گزاف ثابت قیمت به تومان. 500 به ازای هر کیلوگرم و هشدار داده بود گوشت معامله گران در برابر فروش گوشت در قیمت بالاتر است.

تعمیر قیمت بین تومان. 620 و Rs. 680

گوشت گوسفندی گران هستند و خرید گوسفند و بز از نیلنگا, هوری, Ballari, Kirugaval, Bannur, T. Narasipur و جاهای دیگر و حتی معامله گران از همسایه تامیل نادو در حال حاضر وابسته به کارناتاکا برای گوسفند و بز است. این منجر به رقابت شدید برای خرید گوسفند و بز است.

"ما نمی توانیم فروش گوشت به قیمت ثابت توسط MCC و مقامات باید این را در نظر بگیرید و تعمیر قیمت بین تومان. 620 و Rs. 680 در هر کیلوگرم است. ما سود از Rs. 20 به ازای هر کیلوگرم از آن ما مجبور به پرداخت به کارگران می گوید:" سید احمد قریشی رئیس جمهور Mysuru گوسفند تجار انجمن.

در Mysuru, 700 تا 800 گوسفند ذبح در روزهای یکشنبه و 50 در دوشنبه, 300 در سه شنبه, 200 در چهارشنبه 150 در پنج شنبه, 400 در روزهای جمعه و 150 گوسفند ذبح در روزهای شنبه.

قبل از این مستند اعلام شد, قیمت گوشت گوسفند عبور کرده Rs. 600 در هر کیلوگرم است. در بنگلور قیمت گوشت گوسفندی در هر کیلو است ثابت بین تومان. 750 و Rs. 800, مندیا تومان. 650, حسن تومان. 650 و در تامیل نادو قیمت ثابت در Rs. 1,000 ادعا S. Nagendra, منشی, Mysuru گوسفند تجار انجمن.

"به عنوان گوشت گوسفند معامله گران از تامیل نادو وابسته به گوسفند و بز از کارناتاکا تقاضا و نرخ افزایش یافته است. ما وابسته به این تجارت برای زندگی و MCC باید از ما حفاظت و تعمیر و قیمت مناسب" Nagendra اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن