آخرین: Kanye غرب Yeezy کردم همه گیر بودجه امداد

نیویورک (AP) — آخرین به خزانه تصمیم به شناسایی صدها هزار نفر از کسب و کار است که دریافت کمک های مالی از طریق چ

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

نیویورک (AP) — آخرین به خزانه تصمیم به شناسایی صدها هزار نفر از کسب و کار است که دریافت کمک های مالی از طریق چک حفاظت از برنامه ایجاد شده برای حفظ شغل در کسب و کارهای کوچک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس:

___

Kanye West لباس و کفش کتانی برند Yeezy دریافت وام از دولت فدرال همه گیر نجات صندوق ارزش بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار کمک به آن را ذخیره 106 شغل با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت خزانه داری در روز دوشنبه.

Yeezy بهترین و شناخته شده برای آن $250 کفش ورزشی, فقط اعلام یک معامله بزرگ با فاصله است که باید rap superstar طراحی پیراهن و تی شرت که فروخته خواهد شد در زنجیره را 1,100 فروشگاه در سراسر جهان. یک نماینده برای Yeezy بلافاصله پاسخ به درخواست برای نظر.

این آخر هفته غرب در توییتر اعلام کرد که او در حال اجرا برای رئيس جمهور.

برخی دیگر به خوبی شناخته شده مد و خرده فروشی نام است که کسب و کار کوبیده با بسته شدن فروشگاه در سراسر کشور و همچنین دریافت وام.

این لیست شامل high-end طراحان Oscar de la Renta و ورا وانگ و کت و شلوار ساز Hickey فریمن که همه رو وام 2 میلیون دلار به 5 میلیون دلار متغیر است.

Untuckit یک پیراهن خرده فروش با 85 مکان تا به حال دو وام 5 میلیون و 10 میلیون دلار. Iconix نام تجاری گروه a publicly traded company که صاحب Candie را جو بوکسور و اد هاردی مارک های دریافت شده بین $1 میلیون و 2 میلیون دلار.

خرده فروشان و تولید کنندگان را دیدم درآمد خود را سقوط بشدت به دلیل خاموش شدن ناگهانی و آنها نیز در سمت چپ با یک فصل ارزش خود را از لباس آنها نمی تواند به فروش برساند.

___

شمال کالیفرنیا مستقر در کارخانه شراب سازی و مهمان نوازی شرکت تاسیس شده توسط کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دریافت وام به ارزش 150.000 دلار به $350,000 از چک حفاظت از برنامه فدرال بسته نجات با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک در طول بیماری همه گیر.

شرکت PlumpJack گروه مدیریت بخشی از یک مجموعه ای از علامت های تجاری است که شامل یک روستایی رفت و آمد مکرر هتل در نزدیکی دریاچه تاهو پنج رستوران ها و میله های چهار دره نپا از wineries ورزشی خرده فروش ،

قبل از کار به عنوان فرماندار در 2019, Newsom اعلام کرد او را گام به دور از کسب و کار و قرار دادن دارایی های خود را در یک نابینا اعتماد مدیریت Shyla Hendrickson, یک دوست خانواده و وکیل.

Hendrickson بازگشت نیست ایمیل از آسوشیتد پرس در مورد اینکه آیا Newsom کسب و کار دریافت هر گونه وام تحت $150,000 اطلاعات دولت فدرال نیست انتشار در دوشنبه. Newsom را گفت و آنها را به بازگشت به سوالات از جمله آن شغل بهره مند از وام کم بهره که دولت فدرال را ببخش اگر پول مورد استفاده در حقوق و دستمزد و اجاره بها و هزینه های مشابه. PlumpJack مدیریت گروه گزارش استنادی 14 شغل با تشکر از وام که تصویب شد در 30 آوریل.

Newsom تاسیس PlumpJack به عنوان یک شراب و ارواح فروشگاه در سان فرانسیسکو در سال 1992. افشای مالی به اشکال مبهم شکل چقدر Newsom تساوی از پنج شرکت ساخت تا کل PlumpJack نمونه کارها. برای 2019, Newsom گزارش سالانه مالی دولت افشای اشکال ساخت حداقل $200,000.

___

برخی از کشور گران ترین مدارس دبستان دریافت وام از فدرال بسته نجات به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت خزانه داری در روز دوشنبه.

ثروتمند مدارس خصوصی دریافت وام شامل کانکتیکات Choate Rosemary Hall که هزینه تا $62,000 برای شهریه و وقف بیش از $370 میلیون. مدرسه بنیاد بین دریافت $5 میلیون و 10 میلیون دلار در وام های فدرال.

نیویورک دانشگاهی مدرسه دریافت بین 2 میلیون و 5 میلیون وام. مدرسه به اتهام $56,000 یک سال در شهریه و وقف بیش از $120 میلیون.

دیگر ثروتمند مدارس دریافت وام شامل پنسیلوانیا کلیسا مزرعه, مدرسه نیویورک پلی دبستان کشور روز مدرسه و کالیفرنیا نووا مدرسه.

وام نیز رفت و به چندین مدارس به کودکان بالای مقامات منتخب. حداقل 2 میلیون دلار رفت و به سنت اندرو اسقفی مدرسه در مریلند که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مادر بارون مادر به مدرسه می رود. حداقل $5 میلیون رفت و به سیدول دوستان مدرسه ای در واشنگتن که قابل توجه فارغ التحصیلان شامل ساشا و مالیا اوباما و چلسی کلینتون.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: ممکن است ثروتمند که مدارس خصوصی باید قبول وام از طریق این برنامه است.

مدارس خصوصی نیز واجد شرایط برای به اشتراک گذاری فدرال coronavirus امداد کمک های مالی که رفت به ملت مدارس اما وزارت آموزش و پرورش خواسته است ثروتمند مدارس به رد آن.

___

صنعت رستوران شده است به خصوص ضربه در طول همه گیر و تعجب بسیاری در زمان استفاده از دولت چک حفاظت از برنامه در نظر گرفته شده برای حفظ شغل.

M جمعیت رستوران که صاحب 27 تگزاس رستوران ها از جمله سکته قلبی Cocina زنجیره ای بین دریافت $5 میلیون و 10 میلیون دلار. ری Washburne یکی از شرکت بنیانگذاران شد نایب رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی کمیته در سال 2016 و اهدا $100,000 به PAC ماه اوت گذشته.

پیتر Luger مشهور نیویورک steakhouse زنجیره ای با مکان در نیویورک و لانگ آیلند و دریافت بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار. یک پیام باقی مانده بود با این شرکت به دنبال نظر دوشنبه ،

____

غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت خانواده شرکت دریافت حداقل $6.3 میلیون از فدرال بسته نجات به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک نگه داشتن در اخراج در طول coronavirus بیماری همه گیر.

عدالت یک جمهوری خواه محسوب می شود, غرب ویرجینیا, ثروتمندترین مرد از طریق مالکیت ده ها تن از زغال سنگ در کشاورزی و کسب و کار است که بسیاری از آنها شکایت شده برای بدهی های پرداخت نشده. حداقل شش عدالت, کسب و کار خانوادگی موفق به دریافت چک های برنامه حفاظت از وام ها از جمله Greenbrier ورزشی باشگاه منحصر به فرد تنها اعضای باشگاه متصل به اسراف رفت و آمد مکرر عدالت صاحب به نام Greenbrier.

بسته کمک محور دولت فدرال به طرح نجات اقتصاد ویران خاموش شدن ناگهانی و عدم قطعیت است. اطلاعات منتشر شده توسط وزارت خزانه داری ارائه کمال حسابداری از برنامه تا کنون.

عدالت یک میلیاردر اذعان کرد در هفته گذشته که شرکت های خصوصی دریافت پول از برنامه اما گفت: "نمی دانم خاص مقدار دلار. یک نماینده فرماندار شرکت های خانوادگی را بلافاصله بازگشت ایمیل به دنبال نظر.

____

موی Brands, Inc., یک San Antonio, Texas, franchisee با بیش از 750 وندی تاکو بل و کلبه پیتزا و رستوران ها و دریافت بین $15 میلیون و 30 میلیون دلار از طریق چک حفاظت از برنامه.

این برنامه بود که به محل قرار داده برای حفظ شغل در کسب و کارهای کوچک.

مدیر عامل جیمز Bodenstedt نیز عمده کمک کننده به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. او داده است 300.000 دلار به مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی PAC پس از آغاز این سال با توجه به فدرال مالی مبارزات انتخاباتی ، یک پیام به دنبال نظر باقی مانده بود با موی مارک.

____

حدود 120 payday در وام دهندگان و وام دهندگان عنوان خودکار در زمان وام از چک حفاظت از برنامه. بیشتر در زمان از وام های کوچکتر به طور معمول کمتر از $350,000. این نوع از کسب و کار به طور معمول قرض دادن پول به فقیر و ناراضی افراد نومیدانه در نیاز به پول نقد اغلب در نرخ بهره بالا است.

وام دهندگان آنلاین است که اغلب به تحکیم وام در ازای هزینه های بالا نیز در زمان دولت وام. Avant رونق بازار و تازه بدوران رسیده بودند در میان آنها است.

Creditcorp بالا نرخ بهره وام دهنده و جمع آوری بدهی در زمان از یک وام از $5 میلیون و 10 میلیون دلار وام.

____

نزدیک به 600 مدیریت نمونه کارها شرکت های خصوصی و حقوق صاحبان سهام شرکت در زمان پول از PPP برنامه.

شرکت های سهامی خصوصی و مدیران نمونه کارها نمی شد یک صنعت به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. کارکنان خود را تا حد زیادی قادر به نگه داشتن کار و آنها صنایع که تا به حال به تعطیل توسط دولت و یا دولت های محلی ، مدیران سرمایه گذاری و شرکت های سهامی خصوصی نیز تمایل به بسیار موقعیت خوبی پرداخت شده.

با توجه به داده های آن 583 شرکت ها گزارش های صرفه جویی در حدود 14 ، 800 زمین مشاغل در مجموع با بودجه از برنامه است. که خدا به طور متوسط 25 کارکنان هر شرکت است.

Rosenblatt Securites یکی از بزرگترین نامها در کف بازار بورس در زمان از $1-$2 میلیون وام.

___

برخی از آشنا سیاسی نام آنها در داده های آشکار که دریافت کمک های مالی برای کسب و کار در طول شیوع بیماری است.

Waterville Valley Holdings یک گروه سرمایه گذاری به رهبری خانواده نیوهمپشایر رژیم صهیونیستی است. کریس Sununu یک وام از $350,000 و 1 میلیون دلار است. این شرکت اصل سرمایه گذار در وترویل دره توچال, اسکی منطقه ای که در آن Sununu یک جمهوری خواه به عنوان مدیر عامل تا زمانی که درست قبل از او در زمان دفتری در سال 2017.

رابین J. Vos شرکت یک پاپ کورن شرکت تولیدی اجرا شده توسط ویسکانسین مجمع سخنران رابین Vos دریافت بین 150.000 دلار و $350,000. Vos است که یک جمهوری خواه است.

Vos' سخنگوی کیت بیر نمی بلافاصله در پاسخ به یک پیام کشیدند در مورد اینکه چرا این شرکت به دنبال پول و چگونه از آن استفاده شده است.

___

یک شرکت متعلق به اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine است در میان کسانی که دریافت وام از $600 میلیارد-plus coronavirus کمک برنامه.

آمار منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد DeWine دانه-دلار نقره ای بیس بال دریافت وام تحت مدیریت کسب و کار کوچک چک حفاظت برنامه برای طیف وسیعی از 150.000 دلار به $350,000. این شرکت صاحب اشویل گردشگران یک لیگ کوچک بیس بال تیم در کارولینای شمالی که خریداری شد فرماندار از خانواده در سال 2010. DeWine پسر برایان DeWine است که رئیس جمهور از تیم بیس بال.

___

وزارت خزانه داری منتشر شده اسامی بیش از 700 ، 000 شرکت هایی که دریافت بودجه از دولت کسب و کار کوچک برنامه اعطای وام.

که در برنامه بود به محل قرار داده برای حمایت از کسب و کار به عنوان متحده تعطیل در ماه آوریل برای جلوگیری از شیوع کروناویروس. خزانه تا به امروز شناسایی شده بود فقط کسری از تمام وام گیرندگان نامگذاری فقط آن دسته از شرکت هایی که دریافت بیش از 150.000 دلار.

اما این شرکت ساخته شده کمتر از 15 درصد از نزدیک به 5 میلیون شرکت های کوچک است که با دریافت وام.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن