ویلمینگتون شهر جلسه پردازد امکانات نیاز

ویلمینگتون — وجود دارد یک راه رو به جلو برای ارشد جدید در مرکز شهر.روز شنبه, سالانه شهر جلسه تصویب ماده 14 به

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

ویلمینگتون — وجود دارد یک راه رو به جلو برای ارشد جدید در مرکز شهر.

روز شنبه, سالانه شهر جلسه تصویب ماده 14 به مناسب $650,000 برای یک مطالعه امکان سنجی شماتیک طراحی و استخدام یک صاحب مدیر پروژه (OPM).

تقاضا برای ارشد مرکز شده است مداوم در این شهر بحث و گفتگو از آن فضا و امکانات نیاز دارد.

هر چند بلندگو توافق نیاز برای ارشد مرکز وجود دارد برخی از بحث در مورد نیاز به یک مطالعه امکان سنجی.

های مختلف ماده — ماده 62 — به جلو آورده سابق selectman مایکل McCoy پیشنهاد اختصاص $12.6 میلیون دلار به صندوق یک مطالعه امکان سنجی مهندسی مالی و طراحی و اجازه ساخت و ساز و ساخت و ساز مدیریت جدید ارشد در مرکز سنت دوروتی سایت از گلن جاده ها است.

McCoy نیز آورده بود جلو یک مقاله دیگر برای تامین مالی کل پروژه در زمان تاون هال سایت اما از آن کناره گیری کرد. سنت دوروتی سایت McCoy گفت: بهترین گزینه برای ارشد جدید مرکز.

پرداختن به یک رای دهندگان سوال در مورد حمایت از ماده 14 برابر ماده 62 شهر و مدیر جف هال تاکید بر اهمیت در پیش گرفتن یک رویکرد مرحله به مرحله به این پروژه است. در ماده 14 این مطالعه امکان سنجی را بررسی چندین گزینه های سایت برای مرکز.

"در این نقطه در زمان من راحت نیست شناسایی یک سایت خاص. من فکر می کنم که چرا یک مطالعه امکان سنجی باید انجام شود" هال گفت.

در بحث از ماده 14 و بعد از آن بحث از ماده 62 اکثر سخنرانان حمایت برای مطالعه امکان سنجی از جمله یک عضو از امکانات طرح جامع کمیته یک عضو از سالمندان کمیسیون خدمات و مدیر خدمات سالمندان تری Marciello.

شهر دیدار در نهایت با تصویب ماده 14 و رای پایین ماده 62.

به عنوان بحث تبدیل به امکانات دیگر نیازهای شهر جلسه تصویب $955,000 برای امکان سنجی شماتیک طراحی و استخدام یک OPM برای تاون هال و مدرسه و اداره ساختمان و مورد تایید 80.000 دلار برای امکانات مدرسه و ساختمان مطالعه برنامه ریزی.

در حالی که امکانات مدرسه و ساختمان مطالعه برنامه ریزی گذشت و بدون بحث تاون هال و مدرسه مدیریت پروژه ساختمان باعث بحث است. چندین سخنران از جمله Selectman Jomarie O spin south west به نام برای به تأخیر انداختن تاون هال پروژه تا سال آینده.

چندین نگران است که پول خرج کردن در این ساختمان علاوه بر ارشد مرکز پروژه های مخاطره آمیز در نور ممکن است در انتظار رکود است. McCoy در به نام بودجه پژوهش برای شورای شهر و مدیریت مدرسه پروژه یک قمار اگر شهر جلسه بعد تصمیم می گیرد برای حمایت از فاز بعدی این پروژه است.

"در صورتی که رویکرد گرفته شده است وجود دارد هرگز مطالعه امکان سنجی برای مدرسه, عمومی, ایمنی ساختمان و دبیرستان" هال گفت: در پاسخ. "همه این پروژه ها در نهایت تصویب و به منظور به دست آوردن وجود دارد شما باید به یک مطالعه امکان سنجی."

در نور از COVID-19 نگرانی های سالانه شورای شهر صورت گرفت در زیر یک چادر در دبیرستان سافتبال زمینه است. صندلی بود فاصله فاصله 6 فوت از هم جدا و به شرکت کنندگان داده شد و میکروفون را پوشش می دهد با استفاده از میکروفن.

در طی نزدیک به هفت ساعت رای دهندگان تصویب کل مالی 2021 اتوبوس بودجه از $110.5 میلیون.

به عنوان روز عینک, تعداد ساکنان شرکت در جلسه شهر کاهش یافته است. کاهش حضور و غیاب شد یک منبع از بحث به عنوان شورای شهر صورت گرفت تا تعداد انگشت شماری از مقالات است که خطاب به ساختار و زمان جلسه شهر خود را.

مقالات 45, 47 و 48 را تغییر دهید تاریخ سالانه شهر جلسه ایجاد رای گیری در اتوبوس بودجه به عنوان یک کل به جای بخش و شهر جلسه را تضمین مقالات در نظم عددی به جای انتخاب تصادفی.

ایده پشت این مقالات بود به بهبود به طور منظم حضور کم در شهر نشست. تمام مقالات شکست خورده اما شهر جلسه را تصویب ماده 46 که تغییر زمان شروع از شهر جلسه از ساعت 10 صبح تا 9 صبح

شهر مدیر رابرت پترسون تشویق ساکنان به ادامه فکر راه هایی برای بهبود شهر نشست و به اشتراک گذاشتن هر گونه ایده ها با این شهر است.

"من ممکن است گفت: این برای 100 میلیون, میلیاردم زمان," او گفت:. "ما به انجام مسائل را این بهتر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن