UMass Lowell استاد شناخته شده برای شعر

لوول — مدت کوتاهی قبل از UMass Lowell دانشيار ساندرا Lim اتمام دکتری در زبان و ادبیات انگلیسی, او تصمیم گرفت ت

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

لوول — مدت کوتاهی قبل از UMass Lowell دانشيار ساندرا Lim اتمام دکتری در زبان و ادبیات انگلیسی, او تصمیم گرفت تا شانس خود شعر و درخواست برای برنامه های وزارت امور خارجه در نوشتن خلاق است.

"این احساس مانند یک حرکت شجاعانه برای سرمایه گذاری در تخیل من," او گفت:.

از او دو سال در آیووا نویسندگان کارگاه آمد و اولین کتاب او "زیباترین چیز عجیب و غریب" برنده Kore مطبوعات اولین کتاب جایزه شعر. یک دهه بعد او را دنبال کرد تا با "بیابان" که برنده 2013 بارنارد زنان شاعران جایزه.

در حال حاضر Lim برنده جایزه ملی از آکادمی آمریکایی هنر و حروف. او یکی از هشت نویسندگان به پیروزی $10,000 هنر و حروف جایزه در ادبیات این سال است.

Lim می آموزد مقدمه ای برای نوشتن خلاق و شعر I و II در زبان انگلیسی, گروه خلاق نوشتن برنامه. او همچنین می آموزد سطح بالا نوشتن خلاق capstone کلاس و دوره های آموزشی در قرن 20 ادبیات آمریکا.

او به تازگی صحبت با ما از طریق تلفن در مورد اینکه چرا او شعر می نویسد: و چگونه او می آموزد هنر و صنعت است.

س: چرا شما نوشتن شعر ؟

یک: اساسا من فکر می کنم من نوشتن به بررسی و حس زندگی — خود من از زندگی و زندگی از جهان — و به احساس طراوت و لطف و چیز عجیب و غریب اجتماعی و طبیعی و درونی جهان است. زندگی enthralls من دوباره در جدا شدن که نوشتن فراهم; من برای ایجاد امکانات و گزینه های. من به چیزی — چیزی زیبا امیدوارم. و آن را بینهایت companionate مانند عمل خواندن.

س: چرا باید مردم خواندن شعر ؟

A: من فکر نمی کنم شعر باید foisted بر مردم مانند مولتی ویتامین و یا ارائه شده به عنوان برخی از شیرین درمان است. آن را قرض می تواند عمق احساس به برخی از افراد و یا یک وضوح درک به دیگران – این ممکن است فقط دو راه مردم می توانند کمتر احساس تنهایی و یا کمتر معنوی claustrophobic برای یک لحظه.

وجود دارد یک رازآلود و نشاط در اشعار. گاهی اوقات شما به عنوان خوانده شده به شما احساس شگفت زده حس تشخیص و یا تسکین; بار دیگر برخی از روایت شما تعیین کرده اید ذخیره برای سال ممکن است طرح میتوانست از آنچه شما در پیدا کردن یک شعر.

س: چه شعر یا شاعران آیا شما خودتان را از بازگشت به دوباره و دوباره, و آنچه شما در حال خواندن در حال حاضر ؟

یک: من اغلب بازگشت به امیلی دیکنسون والاس استیونس جورج Oppen یا سیلویا پلات, به نام چند. در حال حاضر آن را سخت به تمرکز اما من شده اند thumbing از طریق آثار برخی از شاعران متافیزیکی – John Donne, عمدتا, و همچنین سوئد شاعر Tomas Tranströmer.

س: چگونه می توانم به شما آموزش خلاق نوشتن?

یک: یکی از اولین چیزهایی که به ویژه هنگامی که شما آموزش بزرگسالان جوانتر است برای کمک به آنها را درک کنند که آن را یک هنر و صنعت است. وجود دارد بسیاری از تصورتان است که شما باید برای خنثیسازی. شعر نیست فقط نوشتن در مورد احساسات خود را; شاید شما با استفاده از احساسات خود را برای کشف یک ایده است.

شما واقعا یاد بگیرند به نوشتن با خواندن دیگر نویسندگان. در capstone کلاس دانش آموزان را به آمده تا با یک لیست خواندن در ابتدای ترم. اگر آنها در حال نوشتن شعر و سپس آنها نیاز به خواندن حداقل 10 کتاب – برخی از شعر و برخی از کتاب ها در صنعت – و آنها را به نگه داشتن خواندن مجله. به عنوان آنها به عنوان خوانده شده آنها را یادداشت بر روی چه جالب به آنها در مورد آن کار خاص آنچه را که آنها می توانند یاد بگیرند که از آن چه آنها را تحسین – ابزار تجارت.

Q: مقدار کار خود را نوشته شده است در آیه. آیا شما آموزش اشکال ساختار مانند غزل به دانش آموزان به عنوان راهی برای نشان دادن ابزار تجارت?

یک: زمانی که من آموزش شعر به عنوان بخشی از معرفی به نوشتن خلاق ما بحث در مورد نحو, خط, تصویر, تکرار, صدا و اکو و غیره. ما را نگاه در بیشتر ثابت اشکال مانند villanelles و sestinas و من اغلب آنها را به نوشتن در بسته اشکال برای تمرین.

من نوشتن بسیاری در شعر آزاد. به طور کلی بیشتر بصری برای من. معمولا آن شروع خواهد شد با یک خط و یا یک تصویر خاص و من فقط در تلاش برای کشف کردن که من از نوشتن آن چه شکل واقعی شعر است. فرم و شعر با هم می آیند: من نمی ریختن محتوا به یک از پیش تنظیم فرم. این اتفاق می افتد در پشت سر هم. که مرموز و این سخت ترین بخش برای تدریس.

این جایی است که خواندن کار های دیگر به طوری که شما شروع به تشخیص حرکات و یا خلق و خو بسیار مفید است.

س: چگونه شما را توصیف تجربه خود را به عنوان بخشی از UML خلاق نوشتن دانشکده?

یک: من احساس می کنم خیلی خوش شانس بود و احاطه فوق العاده همکاران: همکار شاعر مگی Dietz و داستانی و غیرداستانی نویسندگان Andre Dubus سوم و مورین استانتون بود. همه ما واقعا شبیه به یکدیگر است و ما تمام اختصاص داده شده به اشتراک گذاری با دانش آموزان ما پیچیده اعتیاد آور از نوشتن و خواندن.

من شخصا دوست دارم که چگونه حساس ما UML دانش آموزان, در بهترین حالت که کلمه: آنها پذیرای باز علاقه مند است. من خیلی افتخار کار کردن با آنها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن