دراکات را چوب به نام Salem State مدیر دو و میدانی

دراکات بومی و سالم دانشگاه دولتی زنان و مربی فوتبال Nicolle چوب مرکز با تیم. چوب شده است به نام مدیر دو و میدا

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399
دراکات بومی و سالم دانشگاه دولتی زنان و مربی فوتبال Nicolle چوب مرکز با تیم. چوب شده است به نام مدیر دو و میدانی در SSU. (حسن نیت ارائه میدهد SALEM STATE UNIVERSITY)

هنگامی که او دانشجوی سال اول در دراکات بالا Nicolle, چوب, بازی های برگزار شده در مدرسه را به تیم اول دانشگاه یا دانشکده دختران تیم فوتبال.

آن را دشوار برای فصل جدید برنامه. اما برای چوب که پاییز عمیقا شکل درک او از دو و میدانی و با ارزش زندگی درس های آموخته شده از طریق رقابت است.

"پس از آن که در دره Merrimack کنفرانس ما بازی اندوور و چلمزفورد و بیلریکا و این واقعا به خوبی تثبیت برنامه هایی که با فروتنی ما یک بیت" چوب به یاد می آورد که فارغ التحصیل از DHS در سال 1990. "اما من قطعا آموخته است که چگونه به صورت سختی چگونه به کار به عنوان یک تیم چگونه برای دیدن بیش از برنده و زیان و نگاهی به اهداف است که ما در تلاش برای به انجام رساندن.

"بازگشت سپس Murph (اد مورفی) ما بود مدیر ورزشی. فقط از این راه است که او موفق ما دانشجو-ورزشکاران و ارتباطات است که او ساخته شده مطمئن شوید که آیا شما یک دانشجوی سال اول در تیم های فوتبال دختران و یا شما کاپیتان تیم فوتبال واقعا منو تحت تاثیر قرار داد از نظر ارتباط با مردم خارج از حباب خود را."

مورفی یک الهام واقعی برای چوب که چگونه تحسین افسانه ای دراکات مربی گوش و led.

که بنیاد کار کرده است در چوب را به نفع سه دهه به عنوان یک ورزشکار یک مربی و یک مدیر. در اوایل این ماه, Salem, دانشگاه ایالتی اعلام کرد انتصاب از چوب به عنوان مدیر دو و میدانی. او مسئول خواهید بود برای نظارت بر چشم انداز SSU دو و میدانی و هدایت آن به ارائه مثبت و برنامه رقابتی است که با تمرکز در ورزشکاران دانشگاهی و اهداف شخصی.

چوب بوده است سرمربی SSU فوتبال زنان برنامه از سال 2007 و دریافت به ادامه در این نقش به عنوان به خوبی. 1995 Salem دولت فارغ التحصیل شد و یک دروازه بان برای وایکینگ ها از سال 1991 از طریق 1994 و یک عضو از چهار ایالت ماساچوست دانشگاه, کنفرانس ورزشی قهرمانی تیم. او تنها SSU بازیکن یا مربی که نقش مهمی در هفت برنامه نه MASCAC عناوین از این دانشگاه اضافه شده زنان تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال در NCAA Division 3 سطح در سال 1986.

"Salem دولت بود چنین transformatve تجربه برای من به عنوان یک دانشجو و یک ورزشکار گفت:" چوب زندگی می کند که در هادسون, N. H. با شوهر و دو پسر. "زمانی که من به عقب نگاه اولیه که فرصت سر زنان و مربی فوتبال که هنوز هم به نظر می رسد مانند آن بود که یک بیت از یک رویا به حقیقت می پیوندند. قادر به گسترش این مسئولیت به این معنی همه چیز است. این احتمالا چیزی است که من هرگز جرأت به رویای من خواهد بود قادر به انجام و یا آماده به انجام. من واقعا هیجان زده هستم برای فرصت است."

چوب قبلا به عنوان مدیر موقت دو و میدانی. او پیوست Salem دولت در سال 2007 به عنوان هماهنگ کننده شانزه Lifeskills برنامه نویسی و سر زنان و مربی فوتبال. او همچنین به عنوان هماهنگ کننده برای دانش آموز-ورزشکار امور دستیار مدیر دو و میدانی و کاردانی مدیر دو و میدانی.

به عنوان رئیس فوتبال زنان مربی چوب باعث شده است تا تیم به MASCAC postseason نه بار از جمله به عنوان یک فینالیست در اول فصل و تا سال 2018 است. در سال 2019 چوب گذشت 100 برنده خوانده شده را علامت. او انتخاب شده در هر دو سال 2017 و 2019 به عنوان MASCAC مربی سال و به عنوان MASCAC رئیس برای فوتبال زنان.

"ما برنامه دو و میدانی به مدت طولانی بهره مند از Nicolle استعداد وایکینگ غرور و تعهد به آوردن بهترین در هر دانش آموز-ورزشکار" گفت: Salem State University رئیس جمهور جان کینان در آزادی مطبوعات. "این نقش جدید اجازه خواهد داد که Nicolle به گسترش خود تاثیر مثبت در دانشگاه ما ما برنامه دو و میدانی و مهمتر از همه دانش آموزان ما. من می دانم که از تجربه خود من چگونه تحول دو و میدانی می باشد. با Nicolle در راس همه ما می تواند به جلو نگاه به قوی و آینده ای روشن برای ما وایکینگ تیم است."

چوب شروع به بازی ورزشی در سنین جوانی در دراکات و در ادامه به بازی چهار سال از سافتبال و دو سال از بسکتبال در دراکات ، پدر او یک داوطلب مربی و داوری در شهر به عنوان به خوبی.

"من لذت می برد, ورزش, و من می دانستم که رقیب من بود چیزی که برای اطمینان حاصل کنید. من شده اند بیش از رقابتی احتمالا پس از من شروع به راه رفتن" او گفت:. "من می دانستم که من می خواستم برای انجام کاری که در آن من می تواند به رقابت بپردازند. من فکر می کنم آن را در طول سال دبیرستان من زمانی که من در اصل دنبال دانشگاه هایی که من می خواستم برای انجام آموزش های ورزشی یا فیزیوتراپی — تمرکز من بود. پس از آن برای اولین بار از چند سال درگیر بودن در تیم اول دانشگاه یا دانشکده دو و میدانی من واقعا شروع به احساس می کنم مثل این چیزی بود که من خوب بود ، من احساس می کنم می تواند منجر شود و من قادر به اتصال با بسیاری از افراد مختلف است."

چوب, شوهر, پاتریک نیز دراکات بومی است. آنها هنوز هم باید یک ارتباط عمیق به این منطقه است.

پنج شنبه بود و قرار بود سالانه ششم Roger A. ساحل اجرا برای شجاعت یک رویداد Nicolle شرکت تاسیس با خواهر زاده دراکات و UML فارغ التحصیل هیلی جاسمین برای جمع آوری پول در پدر او حافظه برای عملیات Homefront. این رویداد برگزار شد در دراکات هر ماه ژوئن شروع و پایان در Englesby مدرسه. بودجه آنها افزایش هر سال حمایت از بازگشت به مدرسه تیپ که پر کوله پشتی برای خانواده های نظامی آنها به عنوان آماده شدن برای سال تحصیلی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب