توییتر مبهم کشته تهمت جیر 'ستایش خشونت'

توسط باربارا ORTUTAY و مت o'brienتوییتر تشدید تنش با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه اضافه کرد

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

توسط باربارا ORTUTAY و مت o'brien

توییتر تشدید تنش با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه اضافه کردن یک هشدار به یکی از توییت خود برای اولین بار و به گفته او نقض پلت فرم قوانین توسط ستایش خشونت زمانی که او پیشنهاد معترضان در مینیاپولیس می تواند ضربه.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده و نرده در برابر شرکت از اوایل این هفته هنگامی که آن را برای اولین بار اعمال می شود چک حقیقت به خود توییتهایی. کسانی که در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای.

فلپ می آید در یک مملو لحظه برای توییتر و رسانه های اجتماعی به طور کلی. بحث این است که گرم کردن در مورد زمانی که و چه مقدار از این شرکت ها باید به پلیس محتوا را در سیستم عامل خود را به عنوان coronavirus اطلاعات غلط چرخش و 2020 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در یمن ،

برای مغلوب ساختن پیشی جستن و دشمنی با توییتر به عنوان یک مناسب حواس پرتی از عمده چالش های چهره او به عنوان نوامبر مانند کنترل یک بیماری همه گیر و برخورد با افزایش بیکاری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر بود که پرچم جمعه آمد در میان روز از تظاهرات خشونت بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

"این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در مورد معترضان. "فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

نظر برانگیخته دوران حقوق مدنی با قرض گرفتن یک عبارت استفاده می شود در سال 1967 توسط میامی رئیس پلیس به هشدار تهاجمی پلیس در واکنش به ناآرامی ها در محله.

توییتر نیست حذف صدای جیر جیر آن گفت: مشخص بود ممکن است آن را در جهت منافع عمومی به آن در دسترس باقی می ماند. اما صدای جیر جیر پنهان شده بود به طوری که یک کاربر به دنبال در مغلوب ساختن پیشی جستن جدول زمانی را به کلیک بر روی هشدار برای دیدن اصلی جیر جیر. پنهان کردن آن نیز به طور موثر demotes صدای جیر جیر با محدود کردن چگونه کاربران می توانند پاسخ آن و حصول اطمینان از که توییتر الگوریتم های آن را توصیه نمی.

توییتر روز جمعه گفت آن ارسال شده از برچسب هشدار دهنده بر مغلوب ساختن پیشی جستن توییت "بر اساس زمینه های تاریخی از آخرین خط اتصال آن به خشونت و خطر آن می تواند الهام بخش اقدامات مشابه امروز" اما در سمت چپ آن را "توجه به ارتباط آن با جریان مسائل عمومی اهمیت است."

یک صدای جیر جیر با استفاده از همان زبان به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن بعدها ارسال شده در رسمی کاخ سفید حساب توییتر و توییتر در نهایت قرار دادن یک هشدار است که بیش از حد. آن را نیز ارسال شده on Facebook, که, گرفته هر عمل قابل مشاهده بر روی آن.

توییتر در نظر گرفتن یک خط سخت تر از Facebook در مغلوب ساختن پیشی جستن پست به احتمال زیاد تا به چیزی برای انجام با توییتر تصمیم سال گذشته برای جلوگیری از گرفتن تبلیغات سیاسی گفت: ملیسا Ryan مدیر عامل شرکت مشاوره گروه کارت استراتژی که پژوهش حاضر با دروغ و جناح راست افراطی گری.

او گفت که این بیماری همه گیر کوروناویروس نیز منجر توییتر به اینچ قوی تر نسبت به اجرای سیاست های خود در همان زمان که تهمت توييتها باید "amped در نظر دیوانه و شدت و دروغ."

"توییتر و تهمت شده است یک بازی مرغ" رایان گفت. "آن احساس می کند مانند آنها هر دو در حال حرکت است به سمت این در حالی که برای."

مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به شکایت تماس چندین بار برای لغو بخش 230 بخشی از یک سال 1996 قانون overhauling ارتباطات از راه دور. آن بخش به طور کلی محافظت از سیستم عامل رسانه های اجتماعی از مسئولیت برای مواد پست کاربران در سیستم عامل خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه امضا فرمان اجرایی به چالش کشیدن کسانی که حمایت.

به منظور هدایت اجرایی سازمان به درخواست حکومت مستقل-ساخت سازمان از جمله کمیسیون ارتباطات فدرال و کمیسیون تجارت فدرال برای بررسی اینکه آیا آنها می توانند محل جدید مقررات در شرکت های هر چند کارشناسان ابراز شک و تردید بسیار می تواند بدون انجام عمل کنگره.

رئیس جمهور و دیگر محافظه کاران ادعا کرده اند برای سال های سال است که دره سیلیکون شرکت های فن آوری در حال مغرضانه در برابر آنها. اما هیچ مدرکی برای این و در حالی که مدیران و کارکنان بسیاری از Twitter, Facebook و Google ممکن است تکیه لیبرال این شرکت تاکید کرده اند که آنها هیچ علاقه به کسب و کار در طرفدار یک حزب سیاسی بیش از دیگر.

توییتر برای اولین بار مشخص شده در اوایل سال 2018 است که آن را نمی خواهد بلوک رهبران جهان از پلت فرم و یا حذف آنها بحث توییتهایی. اما آن را اعلام کرد نزدیک به یک سال پیش است که آن را می تواند اعمال برچسب های هشدار دهنده و مبهم توییت از رهبران جهان اگر آنها با استفاده از حساب خود را به تهدید و یا سوء استفاده از دیگران است. که به دنبال شکایت از تهمت منتقدان که رئیس جمهور واز رایگان عبور از توییتر به ارسال پیام های نفرت و حمله دشمنان خود را در راه آنها می گویند می تواند منجر به خشونت است.

توییتر بیشتر روشن قوانین آن در ماه اکتبر گفت: اجرای سیاست های خود در برابر هر کاربر که روشن می سازد و تهدیدات مستقیم و خشونت علیه یک فرد اما کنده کاری یک استثنا برای مقامات دولتی' "سیاست خارجی صابر-تند اقتصادی و یا مسائل نظامی."

زودتر توییتهایی که توییتر پرچم بودند پنهان نیست اما آیا با گزینه ای برای دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" یک لینک که منجر به چک حقیقت و اخبار توسط رسانه های سازمان. کسانی توییتهایی به نام پست الکترونیکی-در برگه های رای "جعلی" و پیش بینی کرد که "جعبه پست الکترونیکی خواهد بود دزدیدند" در میان چیزهای دیگر.

توییتر تصمیم به پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها آمد و به عنوان رئیس جمهور ادامه داد: برای استفاده از پلت فرم به فشار افشا و خنثی تئوری توطئه متهم MSNBC میزبان و سابق کنگره جو Scarborough از قتل یک کارمند در فلوریدا در کنگره در سال 2001. مقامات پزشکی تعیین کارمند تا به حال تشخیص داده نشده و بیماری قلبی به تصویب رسید و ضربه سر او را به عنوان او سقوط کرد.

Scarborough, بود که در, واشنگتن نمی, فلوریدا در آن زمان به خواست رئیس جمهور برای متوقف کردن حملات بی اساس. این کارمند را نیز به تازگی خواستار آن شدند که توییتر حذف توییتهایی. این شرکت با صدور بیانیه ای ابراز تاسف خود را به شوهر اما تا کنون گرفته شده هیچ اقدام دیگر.

توییتر تصمیم به احتمال زیاد نیز ضبط خواهد شد پس در خارج از ایالات متحده به مورد مداقه قرار دادن رسانه های اجتماعی رفتار از دیگر رهبران جهان. اسرائیل شده است راه انداختن خود را فشار مبارزات انتخاباتی در این شرکت بیش از آن اجازه می دهد رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای به یک حساب کاربری.

در نامه مورخ یکشنبه اسراییل رسمی توییتر نوشت: به مدیر عامل شرکت جک دورسی شکایت در مورد خامنه ای توییتهایی که تکرار نظرات او در یک سخنرانی در حمایت از فلسطینی ها که به نام اسرائیل یک "رشد سرطانی" خواهد بود که "ریشه کن و نابود شده است."

از سوی دیگر این شرکت با حذف توییت مربوط به کروناویروس از رهبران برزیل و ونزوئلا و می گوید آن را حذف محتوا است که یک تماس به عمل است که تهدیدی برای سلامت مردم است یا خوب بودن.

همچنین پیش از این با استفاده از برچسب هشدار دهنده برای یک انتخاب رسمی, برزیلی, سیاستمدار Osmar ترا که توییتی که قرنطینه را افزایش می دهد گسترش ویروس.

--

نویسندگان AP تالی Arbel در نیویورک و جان Gambrell در دبی, امارات متحده عربی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن