آخرین: چین کاهش به بازگشایی به عنوان محلی موارد افول

توسط آسوشیتد پرسپکن — چین می گوید این نه جدید تایید coronavirus موارد همه آنها آورده شده از خارج از کشور و هیچ

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

پکن — چین می گوید این نه جدید تایید coronavirus موارد همه آنها آورده شده از خارج از کشور و هیچ مرگ و میر.

پنج شنبه گزارش buttresses رشد نشانه های این ویروس بوده و اساسا موجود در داخل کشور که در آن برای اولین بار به نظر می رسد در اواخر سال گذشته.

نزدیکی بین بردن محلی انتقال ویروس اجازه بازگشایی اکثر کسب و کار و از سرگیری برخی از فعالیت های اجتماعی از جمله برگزاری مهم سالانه امتحانات ورودی کالج. ورزشی, گردشگری و فعالیت های فرهنگی نیز به آرامی شروع به بازگشت.

پوشیدن ماسک باقی مانده است واجب در بسیاری از فضاهای بسته و اثبات سلامت مورد نیاز است برای ورود به بسیاری از سالن.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر در میان 83,581 موارد COVID-19 در طول بیماری همه گیر.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— دولت ایالات متحده به توصیه های مراقبت های بهداشتی کارگران به استفاده مجدد از PPE

— فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر خواستار ملی در دستور ماسک

— اتحادیه اروپا خواست به توافق برسند به "بلند پروازانه' بازیابی صندوق

— شش ماه پس از COVID-19 شروع به گسترش در سراسر جهان و نومیدی به جای اطلاعات است که هنوز هم رانندگی بسیاری از تصمیم گیری در مورد نحوه درمان این بیماری است. دو دارو نشان داده شده است برای کمک به اما کلید سوالات باقی مانده در مورد استفاده از آنها.

— آفریقا در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون نفر تایید coronavirus موارد است. قاره گسترده در مجموع در حال حاضر بیش از 508,000 پس از آفریقای جنوبی ثبت شده دیگر بعد از بیش از 10 ، 000 موارد تایید شده به عنوان یک جهانی جدید hot spot.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش کرده است 50 موارد جدیدی از کروناویروس جدید به عنوان خوشه در ادامه به ظهور در سراسر کشور است.

ارقام اعلام شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز پنج شنبه به ارمغان آورد و ملی در مجموع به 13,293 موارد از جمله 287 مرگ و میر.

نوزده از موارد جدید آمد از پر جمعیت سئول شهری است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه. پانزده گزارش شده از جنوب شهر گوانگجو که در آن عفونت شده اند و به مکان های مختلف از جمله یک معبد بودایی و مسیحی و کلیساها و ساختمان های اداری.

بیست و دو تا از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود بین المللی به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش در جنوب آسیا و ایالات متحده و جاهای دیگر.

___

بریزبن استرالیا — استرالیا دولت بسته شده است درهای خود را به مردم در حال فرار دوم مستند در استرالیا, دومین شهر بزرگ.

کوئینزلند وزیر بهداشت استیون مایلز روز پنجشنبه گفت که یک تعداد از مردم حاضر به پرداخت هزینه برای خود 14 روز هتل قرنطینه اجازه داده می شود برای فرار از ملبورن و سایر نقاط ویکتوریا دولت که در آن شش هفته مستند آغاز شد و یکشنبه شب به دلیل گسترش عفونت کروناویروس.

مایلز گفت: ابتدا که جمعه هر کسی که شده است در ویکتوریا در دو هفته گذشته خواهد بود منع از ورود کوئینزلند. دولت اجازه خواهد در ساکنان کوئینزلند که در حال آمدن به خانه و دیگر چند استثنا.

مایلز می گوید که "ما نیاز به رزرو هتل و محل اقامت برای افرادی که نیاز به قرنطینه شود."

___

AUSTIN تگزاس -- تگزاس گزارش شده آن مرگبارترین بعد از همه گیر با نزدیک به 100 کشته و به تازگی مورد تأیید همچنان افزایش. مقامات در پایتخت دولت از Austin شروع آماده سازی به نوبه خود مرکز شهر مرکز کنوانسیون به یک بیمارستان صحرایی.

98 و میر گزارش شده در تگزاس مجموعه یک روز رکورد بیش از گذشته بالا از 60 روز زودتر. تگزاس ثبت کرده است و در مجموع 2,813 مرگ و میر. دولت گزارش 9,979 جدید کروناویروس موارد پس از هدف قرار دادن یک رکورد 10,028 شنبه.

بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 همچنان به صعود یکشنبه با 9,610 بیماران در بیمارستان ها در سراسر کشور.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت به شدت شروع امریکا یکی از سریعترین reopenings مه اما معکوس آغاز شده است البته در هفته های اخیر, سفارش میله بسته شده و الزامی چهره پوشانده اند.

___

لندن — انسانی گروه آکسفام می گوید coronavirus بدتر شده است با بحران گرسنگی در جهان فقیرترین گوشه و هشدار می دهد که تا به 12 ، 000 نفر می میرند هر روز از گرسنگی مربوط به اجتماعی و اقتصادی اثرات این بیماری همه گیر.

گروه گزارش صادر شنبه می گوید بیکاری توده اختلال به تولید مواد غذایی و کاهش کمک های اولیه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر می تواند فشار حدود 122 میلیون نفر را در آستانه قحطی و گرسنگی در این سال است.

موسسه خیریه اجرایی هشدار می دهد که دست کشیدن بر روی اثرات COVID-19 به مراتب گسترده تر از این ویروس خود به خود تاثیر بسیاری در کشورهای با درآمد متوسط مانند هند و آفریقای جنوبی و برزیل است.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — لس آنجلس سلامت عمومی مدیر اداره محلی مقامات مدرسه برای آماده شدن برای یک ممکن است تاخیر در کلاس های آموزش در ماه آینده.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز چهارشنبه گفت که شکست او می خواهم برای جلوگیری از با متقاعد کردن بیشتر مردم به پوشیدن ماسک و جلوگیری از تجمعات به سرعت گسترش coroanvirus.

لس آنجلس بهداشت عمومی مدیر باربارا فرر خواست مدارس را به یک "طرح b" به دلیل عدم اطمینان در اطراف گسترش ویروس. Newsom گفت: مدارس را برای خود تصمیم بگیرند که آیا آنها می توانند با خیال راحت بازگشایی شده است. او گفت که او امیدوار است این مدرسه سال است به تاخیر افتاده است.

___

نیواورلئان لوئیزیانا مقامات صدایی زنگ مورد عفونت کروناویروس در ادامه به افزایش در سراسر کشور و مقامات در نیواورلئان می گویند که آنها خواهد شد به زودی محدود کردن کافه ها و رستوران ها به جدول خدمات به امید کاهش این بیماری را تجدید حیات.

رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز گفت: در هفته pandemic جلسه که "ما یک ایالت بیماری همه گیر. این دیگر یک یا دو منطقه."

New Orleans شهردار LaToya Cantrell در ضمن با صدور مقررات جدید پایان دادن به جدول خدمات در این شهر بارها و restaruants. قوانین جدید نیز محدود به داخل سالن اجتماعات به 25 نفر. شهردار می گوید قوانین اثر را در ساعت 6 صبح روز شنبه.

دولت ادارات بهداشت گفت: بارها شناسایی شده اند که تمرکز 36 شیوع کروناویروس که آلوده 393 نفر است.

___

سازمان ملل متحد — پیشرو در ایالات متحده بیماری های عفونی متخصص می گوید او با احتیاط خوش بینانه است که یک coronavirus واکسن با برخی از درجه اثربخشی خواهد بود با موفقیت توسعه یافته تا پایان سال و یا ابتدای 2021.

Dr. Anthony Fauci گفت: U. N. رویداد روز شنبه که مدرن این واکسن به فاز 3 محاکمات "مدتی در پایان ماه ژوئیه و سپس دیگران را به دنبال خواهد داشت در مرداد ماه های سپتامبر و اکتبر."

او می گوید: Moderna واکسن را نشان داده است "بسیار امیدوار" نتایج "که باعث می شود من با احتیاط خوش بینانه اگر چه شما می توانید هرگز پیش بینی با قطعیت گفت که آیا یک واکسن برای رفتن به امن و موثر است."

Fauci سران موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. او می گوید: "رویکرد استراتژیک" شده است به تصویب رسید برای تست چندین واکسن داوطلبان با استفاده از همان استاندارد و اندازه گیری.

___

اکلاهما سیتی — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در تولسا در اواخر ماه ژوئن به خود جلب کرد که هزاران نفر از مردم همراه با تظاهرات بزرگ که همراه با آن "به احتمال زیاد کمک" به یک افزایش چشمگیر در coronavirus موارد سلامت, مقامات گفت.

Tulsa County گزارش 261 موارد تایید شده در دوشنبه یک رکورد جدید در یک روز بالا و یکی دیگر از 206 موارد در روز سه شنبه.

شهرستان در بخش بهداشت و درمان مدیر دکتر بروس پیکان گفت: کسانی که در اجتماعات بزرگ "بیش از احتمال" کمک به سنبله.

یک خبرنگار که با حضور تهمت رالی است که در میان کسانی که آزمایش مثبت برای COVID-19 همراه با شش تن از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان و دو نفر از اعضای سرویس مخفی.

ایالت اوکلاهما مقامات بهداشت روز چهارشنبه گزارش داد 673 جدید تایید موارد coronavirus دولت دوم-بالاترین مجموع روزانه از زمان شروع این بیماری همه گیر.

___

رنو, Nev. — اولین coronavirus آنتی بادی مطالعه انجام شده در نوادا نشان می دهد COVID-19 نتایج آزمون به طور چشمگیری دست کم گرفتن تعداد زیادی از مردم که در واقع آلوده شده اند با این بیماری است.

مطالعه ای مشترک توسط Washoe شهرستان بهداشت و درمان منطقه و محققان در دانشگاه نوادا در رنو آمده است که چهار تا پنج برابر بیشتر از افراد آلوده شده با این ویروس است که باعث COVID-19 تر شده اند به طور رسمی تایید به عنوان موارد مثبت به تاریخ در رنو-Sparks منطقه است.

بر اساس آزمایش خون برای آنتی بادی ژوئن مطالعه نشان می دهد 2.3% از بزرگسالان در Washoe شهرستان تا به حال عفونت و یا قرار گرفتن در معرض و در نتیجه یک واکنش سیستم ایمنی بدن به ویروس.

___

SANTIAGO, شیلی — شیلی آغاز خواهد شد کاهش مستند اقدامات در دو مناطق جنوبی روز دوشنبه با 800000 مردم قادر به ادامه برخی از فعالیت های خود را و کسانی که بیش از 75 قادر به بیرون رفتن در یک بار در روز.

رستوران, سینما, تئاتر و کافه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن در 25 درصد ظرفیت است. فعالیت های ورزشی می تواند انجام شود بدون مخاطب و می توانید تا 10 نفر در فضاهای محصور و 50 در باز است.

این اقدامات جدید اعمال خواهد شد در لوس ریس و Aysén مناطق جنوب کشور. اگر شیوع جدید رخ می دهد در هر منطقه از دولت گفت: محدودیت های در نظر گرفته خواهد شد.

تعداد زیادی از مردم با تایید عفونت کروناویروس جدید پیشی گرفتن از 300.000 در این کشور آمریکای جنوبی ششمین بالاترین رقم در جهان است.

___

ژوهانسبورگ — یک مقام بهداشتی در آفریقای جنوبی جدید کروناویروس نقطه داغ از Gauteng استان می گوید مقامات در حال آماده سازی بیش از 1.5 میلیون gravesites به عنوان مورد تأیید افزایش است.

Bandile Masuku یک پزشک و عضو استان اجرایی شورای اسلامی گفت که قرار است مسئولیت را به مطمئن شوید که gravesites مورد نیاز نیست.

"این ناراحت کننده بحث" او گفت:. Gauteng استان شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا.

تعداد تایید ویروس موارد در آفریقای جنوبی است که در حال حاضر بیش از 71,000 یا 33 درصد از آفریقای جنوبی موارد است. این کشور دارای بیش از 215,000 مورد تأیید و ارسال برخی از جهان کمترین روزانه بالغ به تازگی از موارد گزارش شده.

در ضمن کاستن از مستند اقدامات همچنان ادامه دارد.

___

آنکارا — ترکیه در حال آماده سازی برای تعیین "ناظران" در مراسم عروسی و نامزدی احزاب به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله شیوه رعایت.

وزیر بهداشت Fahrettin Koca به خبرنگاران گفت: پس از نشست هفتگی این کشور علمی شورای مشورتی در روز چهارشنبه که این تصمیم رسیده بود پس از چند اخیر COVID-19 شیوع ترسیم شد برای مراسم عروسی.

مقامات در هشت استان را ممنوع سنتی ارسال کردن مراسم برای مردان جوان شروع نظامی خود را از خدمات در نظر گرفته شده منبع دیگری برای عفونت کروناویروس.

در همین حال مقامات مذهبی با توجه به اقدامات برای اطمینان اجتماعی فاصله در تشییع جنازه گردهمایی Koca گفت.

ترکیه شاهد یک چشم انداز مثبت در روزانه تایید عفونت و مرگ و میر در اواسط ماه ژوئن و پس از آن کاسته محدودیت با هدف مهار این ویروس گسترش یافته است.

روز چهارشنبه تعداد کل عفونت در ترکیه افزایش یافت به 208,938. مرگ و میر در حال حاضر در 5,282.

___

آتلانتا آتلانتا شهردار می گوید او را به امضای یک فرمان اجرایی الزامی ماسک در گرجستان و بزرگترین شهر هجوم رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ تصمیم به تشویق داوطلبانه پوشش.

سخنگوی مایکل اسمیت می گوید: شهردار Keisha لنس کف قصد دارد برای ثبت سفارش نیاز به ماسک که می تواند راه اندازی یک رویارویی با حزب جمهوری خواه کمپ.

مانند دیگر رهبران محلی در گرجستان کف اتحاد ناموفق اعتراض به کمپ خود را برای تغییر جهت است که دولت های محلی می تواند بیش از دولت مورد نیاز است. کف اعلام کرد او آزمایش مثبت برای coronavirus در روز دوشنبه.

"سایر شهرستانها گرفته اند این رویکرد که آنها در حال رفتن به سرپیچی فرماندار منظور اجرایی. ساوانا آن را انجام داده و برخی از شهرهای دیگر آن را انجام داده اند و آتلانتا در حال رفتن به آن را انجام دهد امروز" کف گفت: MSNBC در یک شنبه مصاحبه. "از آنجا که واقعیت امر این است که COVID-19 است wreaking ویران در شهرهای ما به طور خاص سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع با افزایش نرخ مرگ."

___

ST. پترزبورگ فلوریدا. — دادستان فدرال فلوریدا می گویند یک مرد و سه پسر خود روبرو هستند فدرال اتهامات عنوان شده است که آنها به طور غیر قانونی به فروش می رسد یک سفید کننده-مانند ترکیب شیمیایی به عنوان یک معجزه برای درمان بیماری های کروناویروس و بیماری های دیگر.

دادستان ها می گویند این ماده فروخته شد در سراسر کشور از طریق یک نهاد به نام پیدایش II کلیسای بهداشت و درمان در برادنتون فلوریدا. میامی قاضی فدرال در ماه آوریل دستور خودخوانده کلیسا برای جلوگیری از فروش این ماده اما مقامات می گویند آنها نادیده گرفته و سفارش.

متهم در شکایت کیفری هستند 62 ساله را علامت Grenon و فرزندان خود را با دو توطئه فقره کیفری و تحقیر. سوابق دادگاه نمی, لیست وکلای آنها.

___

ققنوس — ساکنان آریزونا نشسته در اتومبیل تا 13 ساعت به کروناویروس تست. دیگران می گویند که آنها منتظر هفته برای نتایج.

ققنوس شهردار کیت Gallego به نام این وضعیت را "ناامید." او گفت: محلی و ملی رسانه های این هفته که FEMA اخراج او درخواست برای تست حمله رعد اسا در کشور پنجم بزرگترین شهرستان.

تا کنون آریزونا گزارش شده بیش از 108,000 تایید coronavirus موارد در دولت از بیش از 827,000 آزمون. کارشناسان می گویند بیشتر تست های مورد نیاز فراتر از فقط بدحال مردم اگر آریزونا می خواهد برای دریافت یک دسته در آن موج.

FEMA مدیر رابرت فنتون گفت: این سازمان است که دو برابر تعداد تست لوازم آن قصد دارد به کشتی به آریزونا در این ماه. دولت فدرال قصد دارد به ارائه بیشتر نیروی انسانی برای انجام تماس ردیابی و مراقبت های بالینی.

___

سالت لیک سیتی — یوتا رژیم صهیونیستی است. گری هربرت است که با توجه به صدور یک ایالت ماسک حکم پس از بحث در مورد این موضوع با قانونگذاران ایالتی این هفته است.

خواه فرماندار مطرح شده امکان ایالت سفارش در هفته گذشته به دلیل افزایش coronavirus موارد است. او در یک نشست مجازی با مجلس براد ویلسون و سنا رئیس جمهور J. Stuart Adams روز سه شنبه به بحث بالقوه دولت اندازه گیری.

هربرت نیز در مواجهه با فشار از یوتا انجمن بیمارستان که با ارسال نامه ای خواستار قانونی رهبری به نیاز ساکنان ایالت یوتا به پوشیدن ماسک.

___

آتن — یونان دولت کاسته بیشتر coronavirus محدودیت های پایان دادن به شش نفر محدود در هر جدول در رستوران ها و اجازه می دهد بازدید کنندگان به فروشگاه در مراکز بدون پوشیدن ماسک.

اقدامات اعلام شد که نرخ ابتلا به عفونت باقی می ماند به طور کلی پایین در بسیاری از کشور با وجود برخی نگرانی ها در مورد رشد تعداد موارد در میان گردشگران است.

وزارت بهداشت روز چهارشنبه گزارش 33 مورد جدید, 24 از مردم بازدید از این کشور از گردشگری اجازه داده شد.

تعداد کل مورد تأیید رسیده 3,622 در حالی که مرگ و میر رسیده 193.

___

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس می گوید دولت ایالات متحده را موضوع راهنمایی دلگرم خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران به استفاده مجدد از تجهیزات حفاظت شخصی.

پنس در سخنرانی خود در کاخ سفید Coronavirus نیروی کار جلسه روز چهارشنبه افزود که PPE لوازم باقی می ماند "بسیار قوی" اما برگ برنده دولت خواهد بود تشویق کارکنان بهداشتی درمانی "به استفاده از برخی از بهترین شیوه های" به "حفظ و استفاده مجدد از" ماسک صورت و سایر تجهیزات حفاظتی.

سر از کاخ سفید نیروی کار می گوید آمریکایی ها در کشورهای که دیده اخیر سنبله در موارد نیاز به کار بیشتر برای سرکوب تجمعات به منظور بنیادی گسترش ویروس.

دکتر دبورا Birx می گوید: علاوه بر تعطیلی از میله توقف داخل سالن ناهار خوری و پوشیدن پوشش صورت آمریکایی ها در نقاط داغ باید متوقف برگزاری و یا کاهش در اندازه تجمعات آنها را در خانه های خود.

___

واشنگتن — فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر خواستار ملی در دستور ماسک دانست و گفت که "ممکن است مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید برای صرفه جویی در زندگی می کند."

ایلینوی موظف ماسک در فضاهای عمومی در مارس 1, یکی از اولین کشورهای ایالات متحده آمریکا به انجام این کار. پریتزکر یک دموکرات و مکرر منتقد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: دولت خود را حرکت "هم راستا با ما قابل توجهی رو به پایین شیفت در عفونت هستند."

فرماندار گفت: یک خانه در ایالات متحده کمیته گفت: "این خیلی دیر نیست برای دولت فدرال به تاثیر – در واقع آن را مهم تر از همیشه."

پریتزکر شهادت, قبل از خانه امنیت داخلی کمیته.

___

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس می گوید: مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری خواهد بود صدور راهنمایی های جدید برای بازگشایی مدارس در پاییز.

مدارس در سراسر ایالات متحده در حال مبارزه با, چگونه با خیال راحت به بازگشایی به عنوان coronavirus همچنان به افزایش در برخی از کشورها. معاون رئیس جمهور سخنرانی خود پس از دیدار روز شنبه کاخ سفید coronavirus نیروی کار در وزارت آموزش و پرورش آن را به نام "مطلقا ضروری" برای دانش آموزان به بازگشت به کلاس درس برای فرد در یادگیری است.

پنس اعلام برنامه های جدید CDC دستورالعمل در مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به انتقاد از آژانس بهداشت عمومی برای درخواست مدارس "به انجام این کار بسیار غیر عملی چیز است."

آریزونا و فلوریدا و تگزاس در میان کشورهای در هفته های اخیر است که دیده می شود برخی از بزرگترین خوشه در coronavirus عفونت.

___

مادرید — اسپانیا می گوید که روزانه coronavirus عفونت تعداد دو برابر شده است تا در 24 ساعت گذشته در میان ده ها تن از شیوع بیماری.

سرایت شد و تا شنبه با 257 تایید عفونت از 124 روز قبل و به بیش از 252,500 پس از همه گیر آمار کشور, رسمی, وزارت بهداشت آمار نشان داد. شده اند وجود دارد حداقل 28,300 تایید مرگ نه نفر از آنها ثبت شده پس از سه شنبه.

پذیرش به بیمارستان ها و بخش های مراقبت ويژه در حال افزایش داده ها نشان داد به خصوص در بخش هایی از شمال شرقی منطقه کاتالونیا. که در آن مقامات ساخته شده اند اجباری استفاده از ماسک صورت حتی زمانی که اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود.

عفونت در اطراف خوشه کاتالان شهر لریدا جمعیت 200000 نفر منجر به اولین موضعی مستند پس از اسپانیا آمده از سراسر کشور از اقامت در خانه سفارش دهید.

___

بغداد — عراق وزارت بهداشت می گوید این کشور ثبت کرده است 2,741 موارد جدید از coronavirus, بالاترین مجموع روزانه است.

تعداد موارد افزایش یافته است به طور چشمگیری با وجود طولانی مدت مستند به دنبال هفتگی آخر هفته حکومت.

کشور با سابقه ای طولانی در جنگ و شکننده نظام سلامت است که گریبانگیر توسط یک بحران اقتصادی شدید در آورده با کاهش قیمت نفت و بیمارستان های آن در حال حاضر پر از coronavirus بیماران.

پزشکان در حال اجرا هستند کم در تجهیزات پزشکی از جمله کلید محافظ دنده و تعداد زیادی از کارکنان پزشکی گزارش شده است آلوده.

میدان بیمارستان ها راه اندازی شده اند در سراسر بغداد که در آن عفونت بالاترین, برای مقابله با نمایی رو به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس.

تعداد موارد تایید شده در جنگ زده کشور می ایستد در 67442 با 2,779 مرگ و میر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن