مغلوب ساختن پیشی جستن تماس مینیاپولیس معترضان 'اراذل و اوباش' پاکستان اقدام

توسط جیل COLVIN و کالین بلندواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تهدید به اقدام

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

توسط جیل COLVIN و کالین بلند

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تهدید به اقدام برای آوردن شهر مینیاپولیس "تحت کنترل" تماس های خشونت آمیز معترضان خشمگین به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس "اراذل و اوباش" و گفت که "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن tweet — که پرچم توسط توییتر برای نقض قوانین در مورد "ستایش خشونت" — پس از معترضان را به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس دربندی سه روز از خشونت بیش از مرگ جورج فلوید که دستگیر شد در تصویری شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می خواهم صحبت به دولت دموکراتیک فرماندار, تیم Walz و "به او گفت که نظامی است با او تمام راه را."

"هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," او نوشت: در صدای جیر جیر.

تهمت نمی روشن کردن آنچه که او به معنای — Walz در حال حاضر فعال گارد ملی — اما صدای جیر جیر به خود جلب کرد یکی دیگر از پرچم از توییتر که حذف پیام, اما اضافه شدن یک برچسب هشدار دهنده است که مانع از آن از مشترک بودن یا دوست.

سیلی پشت کاخ سفید اعلان مجدد پیام در آن حساب رسمی توییتر صبح جمعه. اما توییتر به سرعت پرچم که صدای جیر جیر به عنوان متهم کاخ سفید از ترویج خشونت. کاخ سفید رسانه های اجتماعی مدیر دن Scavino تبدیل توییتهایی به یک تصویر است که او هنوز توییتی را به عنوان به خوبی.

این حرکت یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا چالش برانگیز سایت مسئولیت حمایت از او به عنوان متهم در آن خفقان محافظه کار صدای.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که اغلب سکوت در پی پلیس-درگیر قتل و دارای سابقه ای طولانی در دفاع از پلیس شده است نحو نامشخصی آوازی این هفته گفت: صبح روز پنج شنبه که او احساس "بسیار بد" در مورد فلوید مرگ و تماس تصویری گرفتن مبارزه خود را "بسیار تکان دهنده دید."

اما زبان خود را رشد تهاجمی تر به عنوان خشونت های آب پز را بیش از در مینیاپولیس در پنج شنبه شب. "این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد," او نوشت: مدت کوتاهی قبل از ساعت 1 صبح

کنتاکی را به لیبریا اندی Beshear صحبت در سی ان ان در صبح روز جمعه به نام مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب بیانیه پرچم توییتر.

"در طول این زمان ما می توانیم در محکوم کردن خشونت در حالی که همچنین تلاش برای گوش دادن به درک به دانستن است که در اعماق نا امیدی و حق به طوری که در کشور ما — که شده است وجود دارد به اندازه کافی عمل در ایجاد برابری فرصت و در مراقبت های بهداشتی و در یک زمان از این COVID-19 اپیدمی آن را گذاشته سر همه که" او گفت:.

جفری رابینسون مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا را, Trone مرکز برای عدالت و برابری به نام بیانیه "ریاکارانه غیر اخلاقی و غیر قانونی است."

'در حالی که رئیس جمهور تهمت به تازگی ادعا می شود مورد تجلیل حافظه از آقای فلوید اقدامات خود را به طور مداوم نشان می دهد ناخالص توجهی نژادی و ترور و خشونت پلیس که جوامع از رنگ در سراسر کشور تجربه به طور منظم" او در بیانیه ای گفت.

توییتر پا کرده است تا تلاش های خود را برای مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن غالبا در واقع نادرست ادعا می کند. در اوایل این هفته رسانه های اجتماعی غول چک واقع دو تهمت را توییتهایی دربارهی پست الکترونیکی-در برگه های رای نقشه کشی خشم خود را.

روز جمعه شرکت کردند پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر "در راستای جلوگیری از دیگران از بودن الهام به ارتکاب اعمال خشونت آمیز." توییت باقی می ماند در دسترس کاربران است که با کلیک بر روی لینک و توییتر گفت: "این مهم است که هنوز هم قادر به دیدن توییت داده شده و ارتباط آن در حال انجام امور عمومی اهمیت است."

حامیان رئیس جمهور خودداری کردند در حال حرکت است.

"به نظر می رسد مانند آنها در حال انجام یک انتقام گیری در مقابل رئیس جمهور" جمهوری خواه در کنگره استیو Scalise های شماره 2 ایران خانه رهبر گفت: عصر روز جمعه.

اما Jameel جعفر مدیر اجرایی نایت متمم اول قانون اساسی موسسه در دانشگاه کلمبیا به دست آورد که این مورد است که مانع از مغلوب ساختن پیشی جستن از ممنوعیت منتقدان خود را از خوراک توییتر خود گفت: متمم اول قانون اساسی محافظت توییتر مناسب برای پاسخ به سخنرانی رئیس جمهور "از جمله با اتصال هشدارهای به توییتهایی که ترویج خشونت."

یک بار بیشتر احتمال دارد به بتراشیم به "آبی زندگی می کند ماده" سرود مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان خود و جمهوری خواهان در انتخاب دفتر در سراسر کشور شده اند در بازجویی های انجام افسر که دوخته فلوید پایین و خواستار عدالت است. اما برخی از فعالان شکی نیست که تهمت ناگهان تکامل یافته در موضوع خشونت پلیس و به جای دیدن انتخابات سال محاسبات سیاسی.

"این اولین بار است که مسابقه آغشته به موردی است که من تا کنون شنیده ام او را نشانی" به عنوان رئیس جمهور گفت: برگرد. Al Sharpton, یک فعال حقوق مدنی و تهمت منتقد است که شناخته شده رئیس جمهور برای چند دهه. "من فکر می کنم تفاوت در این است که یک انتخابات نوامبر."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است سکوت در تعدادی از مشخصات بالا پلیس-درگیر قتل از جمله این که از Stephon, Clark, یک مرد سیاه پوست به ضرب گلوله توسط ساکرامنتو کالیفرنیا پلیس در سال 2018 است. او هرگز خطاب 2014 مرگ اریک گارنر که قرار داده شده در سبد توسط پلیس در تلاش برای دستگیری او برای فروش سست سیگار. تصویری از برخورد مشاهده شد میلیون ها بار آنلاین و گارنر در حال مرگ عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" شد rallying cry برای زندگی مهم جنبش است. مغلوب ساختن پیشی جستن است اما استناد این واژه در موارد متعدد به مسخره رقبای سیاسی حتی آوردن دست خود را به گردن خود برای اثر دراماتیک است.

و او حتی به نظر می رسد مدافع خشن تری درمان افراد در بازداشت پلیس صحبت زیرکی پلیس تمرین از محافظ سر دستبند مظنون به عنوان آنها در حال قرار داده شده در اتومبیل های گشت.

اما تهمت و متحدان خود را گرفته اند یک رویکرد متفاوت در پاسخ به فلوید که شنیده می شود و دیده می شود در نوار شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد قبل از اینکه او به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است.

حتی مجری رادیویی محافظه کار Rush Limbaugh که یک بار به نام سیاه و سفید زندگی می کند ماده یک "گروه تروریستی" گفت: فلوید مرگ کاملا "غیر قابل توجیه" و او "پس از جا در رفته."

فوران می آید به عنوان برگ برنده های کمپین به دنبال تراشه به دیرینه نفع دموکرات ها باید با رای دهندگان.

___

آسوشیتد پرس نویسنده کت استافورد در دیترویت کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب