این Akshaya Tritiya خرید طلا مالکیت گواهی از Kalyan جواهرات

میسور/Mysuru: با اقامت در خانه در حال تبدیل شدن طبیعی جدید, سنت ها در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای به چالش

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: با اقامت در خانه در حال تبدیل شدن طبیعی جدید, سنت ها در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای به چالش کشیدن برای تمرین. Akshaya Tritiya یکی از فرخنده ترین روز تقویم هندو شناخته شده را به خوشبختی و رفاه و شادی بودن یکی از آنها است. با پرسش در مورد خرید طلا در این روز از Akshaya Tritiya افزایش Kalyan Jewellers اعلام کرده است که راه اندازی آن از طلا مالکیت گواهی است که می تواند خریداری شده در وب سایت و یا قبل از Akshaya Tritiya.

مشتریان می توانند خرید طلا از 2 گرم به سمت بالا و طلا مالکیت گواهی به آنها فرستاده می شود در روز Akshaya Tritiya از طریق ایمیل / واتساپ و یا دیگر مشتریان توصیه می شود سیستم عامل است.

طلا مالکیت گواهی نشان می دهد که فرد در حال حاضر صاحب طلا خاصی گرم/ارزش نتیجه انجام سنت Akshaya Tritiya – که در مورد خرید طلا که روز فرخنده.

Akshaya Tritiya همچنین به عنوان شناخته شده Akti یا Akha Teej آبشار سوم Tithi (ماه بعد) از نیمه روشن (Shukla Paksha) از Vaisakha ماه. جشنواره تاریخ متفاوت می افتد و در مارس یا آوریل هر سال است. در این سال آن falls, on May. 26 (یکشنبه). سال گذشته این جشنواره در مارس 7.

هنگامی که قفل برداشته است مشتری می تواند خود را از گرو در اوردن طلا مالکیت گواهی علیه فیزیکی طلا در قالب جواهرات و اشیای قیمتی و یا سکه و یا قبل از 31 دسامبر 2020.

به عنوان نرخ حفاظت ارائه شده است در این گواهی مشتریان دریافت سود اضافی از حفاظت در برابر نوسانات قیمت. اگر در روز رستگاری قیمت طلا پایین تر است, پس از آن که رای اعمال خواهد شد.

صحبت در مورد این برنامه T. S. Kalyanaraman رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Kalyan جواهرات گفت: "این برای اولین بار در چندین دهه است که ما در یک وضعیت مستند در طول Akshaya Tritiya دوره است. طی 25 سال عجیب و غریب ما را توسعه داده اند یک مجموعه منظم از مشتریان که خرید طلا در Akshaya Tritiya از نمایشگاه ما. این یک سنت است که آنها به دنبال در هر سال است. این زمان در اطراف, با توجه به گسترش مستند ما کانال های رسانه های اجتماعی و ارتباط با مشتری مدیران آب گرفتگی با پرس و جو در مورد خرید طلا در این روز فرخنده. این ترویج ما به آمده تا با یک راه حل به بهترین خدمت به نیازهای مشتریان ما. در حالی که ما می دانیم که این راه حل موقتی از طلا مالکیت گواهی هیچ بازی برای چیزی که واقعی ما خوشحال هستند که ما قادر خواهد بود برای نگه داشتن سنت می رویم."

در حالی که آجر و ملات نمایشگاه بسته باقی می ماند در Akshaya Tritiya مشتریان می تواند این فایده به تازگی راه اندازی تسهیلات برای خرید طلا. این مرکز در دسترس خواهد بود https://at.kalyanjewellers.net/goc از آوریل. 21, 2020

به سادگی ورود به سیستم را انتخاب کنید شهرستان رستگاری و خرید. گزینه خاموش-تنظیم طلا مالکیت گواهی برابر جواهرات از همان گرم/ارزش نیز ممکن است پیشنهاد بسیار جذاب برای خانواده هایی که در حال برنامه ریزی برای خرید برخی از لباس عروس, جواهرات و اشیای قیمتی در Akshaya Tritiya.

Kalyan جواهرات نیز گره خورده است تا با چند بانک برای اطمینان حاصل شود که مشتریان عصاره مزایای اضافی بر روی کارت اعتباری خود را خرید.

که مقر آن در Thrissur, Kerala, Kalyan جواهرات یکی از بزرگترین جواهرات و اشیای قیمتی تولید کنندگان و توزیع کنندگان در هند. برای جزئیات تماس, Kartik Behl در Mob: 9004333899 یا e-mail: [email protected]; Ekta Nainani در Mob: 9930738816 یا e-mail: [email protected] با توجه به آزادی مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن