مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حرکت به بلوک چینی شرکت های هواپیمایی از ما

توسط دیوید KOENIGمغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتقل شنبه به بلوک چینی شرکت های هواپیمایی از پرواز به ایالات متحد

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

توسط دیوید KOENIG

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتقل شنبه به بلوک چینی شرکت های هواپیمایی از پرواز به ایالات متحده در تشدید تجارت و تنش ها میان دو کشور.

حمل و نقل بخش گفت: این امر تعلیق پروازهای مسافری از چهار چینی شرکت های هواپیمایی و از ایالات متحده شروع ژوئن 16.

این تصمیم را در واکنش به چین را عدم اجازه ایران شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی دلتا از سرگیری پروازها به مقصد چین در این ماه. خطوط هوایی به حالت تعلیق در آن پرواز در اوایل این سال در پاسخ به کروناویروس همه گیر آغاز شده است که در ووهان چین استان است.

در روز پنج شنبه چینی درجه تنظیم کننده گفت: بیشتر شرکت های هواپیمایی اجازه داده می شود برای از سرگیری پروازها به مقصد و از چین داد اما هیچ نشانه ای که آیا ایران و دلتا شدند.

یک کارمند که پاسخ تلفن در عمران اداره حمل و نقل هوایی از چین و خواهد داد فقط او نام خانوادگی یان گفت که او تا به حال هیچ اطلاعات در مورد وضعیت ایران و دلتا.

حمل و نقل اداره گفت که چین به نقض 1980 توافق بین دو کشور پوشش پروازهای توسط هر یک از دیگر شرکت های هواپیمایی. این گروه گفت که ادامه مذاکرات با مقامات چینی برای حل و فصل اختلاف.

"در ضمن ما اجازه خواهد داد که چینی حامل به کار به همان تعداد از برنامه ریزی پروازهای مسافری به دولت چین اجازه می دهد تا ما" حمل و نقل وزارت در بیانیه ای گفت.

گروه گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند با قرار دادن سفارش به اثر قبل از ژوئن 16. دولت اشاره کرده بود در روز چهارشنبه حرکت ماه گذشته هنگامی که آن را در اعتراض به مقامات چینی است که پکن شد جلوگیری از خطوط هوایی ایالات متحده از رقابت نسبتا برابر چینی حامل.

چهار هواپیمایی تحت تاثیر این نظم در حال Air China, China Eastern Airlines هواپیمایی جنوبی چین و Xiamen Airlines.

قبل از همه گیر وجود دارد حدود 325 مسافر پرواز در هفته بین ایالات متحده و چین از جمله آنهایی که توسط ایالات دلتا و خطوط هوایی آمریکا. در حالی که ایالات متحده حامل خود را متوقف پرواز, چینی, شرکت های هواپیمایی ادامه داد: به پرواز مدرج به پایین برنامه بین دو کشور — 20 پرواز در هفته در اواسط ماه فوریه و 34 هفته از اواسط ماه مارس.

برای جلوگیری از شیوع کروناویروس چین محدود خطوط هوایی خارجی به یک پرواز در هر هفته بر اساس برنامه است که آنها در عمل در اواسط ماه مارس. پس خطوط هوایی ایالات متحده در حال حاضر متوقف پرواز به چین پس از آن که به طور موثر به بسته آنها را حمل و نقل اداره گفت.

گروه گفت: این اعتراض اما چین آژانس هواپیمایی گفت: در هفته گذشته آن را نقض هوا-سفر پیمان به دلیل همان یک پرواز محدود کردن امر به خطوط هوایی است.

خطوط هوایی خارجی است که در ماه مارس لیست خواهد شد مجاز به ایجاد یک پرواز در هفته به یک شهر بندری است که قابلیت دریافت و آنها را در محدوده خود مجوز CAAC گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

حامل خواهد بود و مجاز به افزایش است که به دو پرواز در هر هفته اگر آنها به مدت سه هفته با مسافران تست مثبت برای ویروس CAAC گفت. آن گفت: یک مسیر متوقف خواهد شد برای یک هفته اگر تعدادی از مسافران که تست مثبت می رسد و پنج.

ایران و دلتا اعلام کرد در ماه گذشته که آنها امیدوار به از سرگیری پروازها به مقصد چین در ماه ژوئن به عنوان مسافرت هوایی شروع به بهبود می یابند به تازگی. ایران می خواهد به پرواز از سان فرانسیسکو به شانگهای و پکن و از نیوآرک نیوجرسی به شانگهای. دلتا به دنبال از سرگیری پروازها از طریق سئول به شانگهای از سیاتل و دیترویت.

"ما به حمایت و قدردانی از دولت آمریکا اقدامات برای به اجرا درآوردن حقوق ما و اطمینان از انصاف و" دلتا سخنگوی لیزا هانا گفت.

هواپیمایی متحده سخنگوی فرانک Benenati گفت: "ما مشتاقانه منتظر به از سرگیری خدمات مسافر بین ایالات متحده و چین زمانی که مقررات محیط زیست اجازه می دهد تا ما را به انجام این کار است."

پیام به یک سخنگو در چین سفارت در واشنگتن شد و بلافاصله پاسخ داد و تلاش برای رسیدن به فرد توسط تلفن ناموفق بودند.

Eswar پراساد استاد از تجارت و سیاست در دانشگاه کورنل گفت: عقب و جلو افزایش تنش های سیاسی بین ایالات متحده و چین "که در حال حاضر به نظر می رسد به گذشت یک نقطه بدون بازگشت است."

اما جف ماه, یک مقام پیشین وزارت خارجه و در حال حاضر یک تجارت مشاور گفت: شرکت هواپیمایی اختلاف کمتر پیچیده تر از دیگر درگیری های بین دو کشور.

"این مورد را می توان حل و فصل شود اگر کولر سران پیروز ... و وجود یک تمایل واقعی برای برقراری لینک های هوا," او گفت:.

به دولت منتقل شده علیه خطوط هوایی آن را نیز به شدت انتقاد خود را از چین در 31 سالگرد مرگبار سرکوب معترضان طرفدار دموکراسی در پکن میدان تیان آن من.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo توییتی یک عکس از او در جلسه روز شنبه با چندین بازماندگان سرکوب. مدت کوتاهی پس از آن وزارت امور خارجه منتشر شد بیانیه ای گفت Pompeo مفتخر به دیدار با چهار مخالفان که آن را به نام "شجاع شرکت کنندگان در این تظاهرات قهرمانانه برای دموکراسی که به طرز وحشیانه ای قرار داده شده توسط حزب کمونیست چین در 4 ژوئن 1989."

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian پاسخ داد: در نظر گرفتن هدف در ایالات متحده بیش از ناآرامی های مدنی در هرات به کشتار سیاه پوستان. تظاهرات "یک بار دیگر نشان دهنده تبعیض نژادی در آمریکا با مشکلات جدی پلیس اجرای خشونت و ضرورت حل این مشکلات" ژائو گفت.

___

متی لی در واشنگتن و AP محقق یو بینگ در پکن کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب